Når deler dere nyheten?

De fleste vet jo egentlig. Er ikke en stor greie for oss hvem som vet. Eneste som ikke får vite er mannens bestemor. Hun kan få vite det når vi er 30uker eller noe for hun stresser så j*#+]; at hun får vite ting 1/2år etter det har hendt.
Off ja, da er det vel like greit å vente:facepalm:
 
Har sagt det til to venninner for jeg måtte ha bekreftelse at det var to streker på pinnen
Ellers så tenker vi å si det i slutten av mnd, hvis spiren enda er der til da.
Vil si det face to face til venninner og familie i Oslo når vi er der på besøk og neste besøk ikke blir før til sommeren.
Foreldrene vår sier vi til før vi drar til Oslo.

Skulle ønske jeg kunne vente litt, men viktig for meg å si det når jeg er der
 
Nå har vi vært hos mamma siden tirsdag og 4åringen har enda ikke delt nyheten. Jeg er overrasket! :hilarious:
 
Vi fortalte det 1 april. Veldig tidlig, men klarte ikke vente lengre.. eneste kjedelige var at svigermor delte nyheten umiddelbart på Snapchat med annen familie og venner. Vi ga tydelig beskjed om at det kun var våre foreldre som fikk være med på reisen så tidlig.. ved en evt neste gang venter vi lengst mulig der med å fortelle...
 
Vi fortalte det 1 april. Veldig tidlig, men klarte ikke vente lengre.. eneste kjedelige var at svigermor delte nyheten umiddelbart på Snapchat med annen familie og venner. Vi ga tydelig beskjed om at det kun var våre foreldre som fikk være med på reisen så tidlig.. ved en evt neste gang venter vi lengst mulig der med å fortelle...
Akkurat samme som oss med å ha noen som ikke kan få vite :hilarious:
 
Tenker å vente til etter UL i uke 12. Gjør jo ingenting å fortelle det før men kjenner jeg ikke orker å måtte fortelle alle om en abort også om det skulle gå den veien :happy:
 
Først etter TOUL og NIPT-test.
 
Det er to venninner som vet om at jeg er gravid, ellers har vi ikke sagt det til noen. Venter hvert fall med å fortelle til familie til vi har vært på TUL rundt uke 12. Får se hvor lenge etter det vi venter :)
 
Kun ett vennepar vet. Vil holde det skjult for andre så lenge e klarer. Vi har jo også en storesøster på 7 som vi vil fortelle til men da må det passe sånn at andre også får vite det :love7
 
Tenker å vente til etter UL i uke 12. Gjør jo ingenting å fortelle det før men kjenner jeg ikke orker å måtte fortelle alle om en abort også om det skulle gå den veien :happy:
Veldig enig i denne. Hadde ikke orket den oppmerksomheten. :happy118
 
Tenker å vente lengst mulig frem til uke 12 fordi jeg ikke ønsker den oppmerksomheten hvis det ikke skulle gå innen den tid. Men kan jo hende vi blir nødt til å fortelle tidligere pga kvalme eller en mage som kommer kjempetidlig. Så vi får se:love017
 
Vi har fortalt det til nærmeste familie bare. Venter til etter ordinær tidlig ultralyd/etter uke 12 engang med resten :)
 
Fortalt det til et vennepar, bare 4+1 så veldig tidlig. Tror vi har nok med å holde oss til uke 6-7, er noen vordende besteforeldre som er babysyke og veldig oppmerksomme :dummy1:
 
Har lyst til å bare rope det ut, men tørr ikke helt enda. Så blir nok ikke før etter uke 12 når vi vet at det ser litt tryggere ut fremover.
 
Back
Topp