Klumpen2018
Forumet er livet
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
... Og med hvem?
Vi har ikke bestemt oss helt ennå.
Fireåringen ønsker seg fælt et søsken til, og har planlagt å lure pappaen sin 1. april med at mamma har baby i magen (hun vet ikke ennå at jeg faktisk har det). Pappaen synes det hadde vært morsomt å la henne fortelle besteforeldrene det 1. april, og se hvem som tror det er spøk og hvem som tror på henne. Men jeg er ikke sikker. Det innebærer jo at resten av verden får vite det i barnehagen (min arbeidsplass) på mandag - da er jeg bare 5+1.
Det er kun søsteren min som vet noe, enn så lenge.
Vi har ikke bestemt oss helt ennå.
Fireåringen ønsker seg fælt et søsken til, og har planlagt å lure pappaen sin 1. april med at mamma har baby i magen (hun vet ikke ennå at jeg faktisk har det). Pappaen synes det hadde vært morsomt å la henne fortelle besteforeldrene det 1. april, og se hvem som tror det er spøk og hvem som tror på henne. Men jeg er ikke sikker. Det innebærer jo at resten av verden får vite det i barnehagen (min arbeidsplass) på mandag - da er jeg bare 5+1.
Det er kun søsteren min som vet noe, enn så lenge.
6 åringen har avslørt oss, så hun vet det -og foreløpig ikke sagt det til noen. Tror jeg kommer til å ta det opp med jentene i huskirka i morgen, bare for å ha noen å snakke med når det blir tøft
Men mine søsken og mannen sin familie og hans venner vet ingenting. Så har litt lyst å vente der til vi har hatt ultralyd og er ihvertfal 12+ 
Men det er litt det jeg tenker på også. Mange vet at vi prøver, så om jeg blir sykmeldt en periode fordi det går galt, kommer de til å spørre. Og jeg må jo da fortelle mamma hvorfor jeg er hjemme. Vi bor på en liten plass, hvor bygdedyret er skremmende effektivt... Så jeg kan like gjerne dele nå. Er ikke så privat av meg, egentlig. Er bare litt godt å "ruge" på hemmeligheten en stund 
Vi har vært litt frem og tilbake på når vi skal dele - spesielt siden vi gikk gjennom en SA i fjor. Men vi ønsker å glede oss over det som kommer. Derfor deler vi relativt tidlig denne gang også. I tillegg syns vi det er betryggende å vite at vi har folk rundt oss om vi skulle være uheldige igjen
Men samboer ønsker ikke det før vi har vært på TUL
Han og ex kona var igjennom exu, så merker på han at det ikke er di høyeste forventningene enda før det er trygt og bekreftet. Det er jo forståelig og fint at han er åpen om følelsene rundt det