Når deler dere nyheten?

Klumpen2018

Forumet er livet
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
... Og med hvem?

Vi har ikke bestemt oss helt ennå.
Fireåringen ønsker seg fælt et søsken til, og har planlagt å lure pappaen sin 1. april med at mamma har baby i magen (hun vet ikke ennå at jeg faktisk har det). Pappaen synes det hadde vært morsomt å la henne fortelle besteforeldrene det 1. april, og se hvem som tror det er spøk og hvem som tror på henne. Men jeg er ikke sikker. Det innebærer jo at resten av verden får vite det i barnehagen (min arbeidsplass) på mandag - da er jeg bare 5+1.

Det er kun søsteren min som vet noe, enn så lenge.
 
Her vet søstra mi det, jeg måtte ha noen å få panikk til når jeg satt med 2 streker :hilarious: 6 åringen har avslørt oss, så hun vet det -og foreløpig ikke sagt det til noen. Tror jeg kommer til å ta det opp med jentene i huskirka i morgen, bare for å ha noen å snakke med når det blir tøft ❤️ Har mista en gang tidligere, og folk fikk jo vite det da likevel - så da kan jeg like greit fortelle tidlig :) Jeg er veldig åpen av meg da og trenger snakke om ting, så det kommer jo litt an på hvordan du er som person også ❤️
 
Forrige gang fortalte vi det etter OUL(covid-19 gjorde det mulig :hilarious:). Denne gangen vet jeg ikke, vil holde det hemmelig helst til vi har vært på ultralyd I uke 12+ hos spesialisten jeg går til privat❤️
 
Her vet mine foreldre det og en venninne. Men mange av mine nære venner vet vi har nettopp vært igjennom ivf. Så får nok spørsmål etterhvert hvordan det har gått. Så ikke så hemmelig:smiley-ashamed004 Men mine søsken og mannen sin familie og hans venner vet ingenting. Så har litt lyst å vente der til vi har hatt ultralyd og er ihvertfal 12+ :happy:
 
Håper jeg klarer å holde det lengst mulig! Jeg jfr lyst å skrike det ut, men prøver å holde hodet kaldt....
TW Etter å ha sett et bankende hjerte på tul i uke 8, så delte vi det til familie, venner og kollegaer sist. Og det gjorde så vondt å måtte gi kontrabeskjeden etter otul 12+2, at jeg ikke orker det igjen.
 
Her vet foreldrene våres det, ungene og de på jobben min. Men e for eg e så kvalm og dårlig at og orker ikkje og drive på med rare unnskyldninger. Men ellers så skal vi gjøre vårt beste med og vente med og si noe så lenge vi klarer
 
Her vet søstra mi det, jeg måtte ha noen å få panikk til når jeg satt med 2 streker :hilarious: 6 åringen har avslørt oss, så hun vet det -og foreløpig ikke sagt det til noen. Tror jeg kommer til å ta det opp med jentene i huskirka i morgen, bare for å ha noen å snakke med når det blir tøft ❤️ Har mista en gang tidligere, og folk fikk jo vite det da likevel - så da kan jeg like greit fortelle tidlig :) Jeg er veldig åpen av meg da og trenger snakke om ting, så det kommer jo litt an på hvordan du er som person også ❤️
Imponerende av 6-åringen! Jeg vet at 4-åringen kommer til å fortelle det sekundet hun får muligheten :hilarious:

Så leit at du har mistet tidligere :Heartred Men det er litt det jeg tenker på også. Mange vet at vi prøver, så om jeg blir sykmeldt en periode fordi det går galt, kommer de til å spørre. Og jeg må jo da fortelle mamma hvorfor jeg er hjemme. Vi bor på en liten plass, hvor bygdedyret er skremmende effektivt... Så jeg kan like gjerne dele nå. Er ikke så privat av meg, egentlig. Er bare litt godt å "ruge" på hemmeligheten en stund :p
 
Håper jeg klarer å holde det lengst mulig! Jeg jfr lyst å skrike det ut, men prøver å holde hodet kaldt....
TW Etter å ha sett et bankende hjerte på tul i uke 8, så delte vi det til familie, venner og kollegaer sist. Og det gjorde så vondt å måtte gi kontrabeskjeden etter otul 12+2, at jeg ikke orker det igjen.
Kjenner følelsen - jeg har også lyst til å rope det ut til alt og alle!

Åi, det må ha vært tøft :Heartred Så trist at du har opplevd å miste :Heartred
 
Her vet kun sjefen min om det. Eneste grunn til at vi har valgt å si noe til han, er at jeg plutselig kan bli sykemeldt pga diabetes :) ellers så sier vi ikke noe til noen før uke 12 er nådd
 
Her vet kun sjefen min om det. Eneste grunn til at vi har valgt å si noe til han, er at jeg plutselig kan bli sykemeldt pga diabetes :) ellers så sier vi ikke noe til noen før uke 12 er nådd
Skal da sies at sjefen min ble like glade som det vi er :)
 
Vi valgte å dele med de nærmeste i går. Vi fortalte barna (2 og 4 år) det først, og lot de ringe rundt til mannens foreldre og besteforeldre. "I dag er det luredagen, og mamma har baby i magen" startet eldste samtalene med :hilarious: Vi fortalte mine Foreldre det ansikt til ansikt. La oss bare si at det måtte en god del overbevisning til før de trodde på oss :hilarious: Det var moro da! Ble en del latter og litt gledestårer :Heartred

Jeg er bare 5+0 i dag, så vi måtte presisere at det var tidlig og at mye kan skje, men vi kunne ikke vente i tilfelle jeg blir dårlig og eldste forteller i barnehagen. Vil ikke risikere at mine foreldre hører det på bygda før jeg rekker å si det selv!

Nå gjenstår det å se når "resten" får vite det. Vi lar eldste ta seg av den biten. For alt vi vet forteller hun i barnehagen i morgen, eller det kan gå uker...
 
Vi valgte å dele med de nærmeste i går. Vi fortalte barna (2 og 4 år) det først, og lot de ringe rundt til mannens foreldre og besteforeldre. "I dag er det luredagen, og mamma har baby i magen" startet eldste samtalene med :hilarious: Vi fortalte mine Foreldre det ansikt til ansikt. La oss bare si at det måtte en god del overbevisning til før de trodde på oss :hilarious: Det var moro da! Ble en del latter og litt gledestårer :Heartred

Jeg er bare 5+0 i dag, så vi måtte presisere at det var tidlig og at mye kan skje, men vi kunne ikke vente i tilfelle jeg blir dårlig og eldste forteller i barnehagen. Vil ikke risikere at mine foreldre hører det på bygda før jeg rekker å si det selv!

Nå gjenstår det å se når "resten" får vite det. Vi lar eldste ta seg av den biten. For alt vi vet forteller hun i barnehagen i morgen, eller det kan gå uker...
Synes det er helt perfekt å høre når 4åringen velger ut de han ønsker å fortelle det til. Smelter skikkelig. Er nemmelig bare noen få han har delt det med til nå og tenker det er de han virkelig liker ❤️
 
Synes det er helt perfekt å høre når 4åringen velger ut de han ønsker å fortelle det til. Smelter skikkelig. Er nemmelig bare noen få han har delt det med til nå og tenker det er de han virkelig liker ❤️
Åh, så stas :Heartred Spent på hva fireåringen her velger! Hun sa ikke et ord til bestevenninna i dag :p
 
Har fortalt det til noen på jobben ;) også noen venner, mamma og pappa selvfølgelig. De på jobben måtte jeg si det til fordi jeg er sm. Så lurer de så fælt å går p hvisker og tisker sikkert :p
 
Her er det fortsatt kun vi og ungene som vet det :love017
 
Vi kommer til å dele det med de nærmeste nå i påsken :angelic: Vi har vært litt frem og tilbake på når vi skal dele - spesielt siden vi gikk gjennom en SA i fjor. Men vi ønsker å glede oss over det som kommer. Derfor deler vi relativt tidlig denne gang også. I tillegg syns vi det er betryggende å vite at vi har folk rundt oss om vi skulle være uheldige igjen ❤️
 
De fleste vet jo egentlig. Er ikke en stor greie for oss hvem som vet. Eneste som ikke får vite er mannens bestemor. Hun kan få vite det når vi er 30uker eller noe for hun stresser så j*#+]; at hun får vite ting 1/2år etter det har hendt.
 
Måtte fortelle det til noen av de nærmeste i helgen, i forbindelse med at jeg var på sykehuset. Det ble så mye i forhold til hvorfor ikke de gjorde den og den undersøksen og hvilke medisiner jeg fikk/ikke fikk :p Håper å kunne holde igjen en stund til til resten.
 
Jeg har såå lyst til å fortelle det til alle mine nærmeste, og litt til:angelic: Er ikke veldig privat av meg, veldig åpen og hvis noen hadde spurt så hadde jeg ikke klart å sagt noe annet:smiley-bounce012 Men samboer ønsker ikke det før vi har vært på TUL:shy: Han og ex kona var igjennom exu, så merker på han at det ikke er di høyeste forventningene enda før det er trygt og bekreftet. Det er jo forståelig og fint at han er åpen om følelsene rundt det:Heartred Jeg har absolutt ikke klart å holde det heelt for meg selv da. Måtte så klart fortelle mamma og ei venninne av meg nyheten:binkybaby
 
Back
Topp