Når dele nyheten?

Jeg har delt med min leder på jobb grunnet konstant kvalme :depressed: Ellers tenker vi dele litt i påsken:Heartred
 
I morgen skal jeg fortelle til min nærmeste leder ettersom det er litt som må tilrettelegges på jobb, men jeg merker at det klør litt i fingrene etter å bare fortelle det til alle de nærmeste :hilarious:
 
Første barn på oss og vi er superspente! Vi har begge betrodd oss til noen nære kollegaer så vi har noen å «lufte» med og så jeg kan spørre om erfaringer etc. Vi skal på tidlig ultralyd (privat) i 8+1, og hvis alt ser bra ut da kan det hende at nyheten sprekker til familie i påsken ❤️ Svigersøster fortalte selv i uke 7 eller 8, mener jeg å huske.
 
Jeg har allerede sagt det til store deler av min familie, skal feire påske med mannen sin familie på hytten og vi tenkte å si det da :Heartpink Vi skal på tidlig ultralyd rett før påske, så krysser selvfølgelig fingrene for at alt går fint!
Hvor langt er du på vei da du skal på ultralyd i påsken? :) Vi skal feire påsken på samme vis og det hadde vært så koselig å si det da, men jeg er redd for at det ikke skal gå veien etter vi har sagt det
 
Men hvordan har du fått til det med HG? Jeg har jo blitt nødt å fortelle det enten jeg vil eller ikke.

Fordi covid-19:hilarious: Vi får om de blir like lett denne gangen:angelic::hilarious: Håper jeg ser pappa nå i påsken uten å avsløre det med spying:joyful:
 
Vi skal dele det etter uke 12 og toul på sykehuset :Heartred Ville egentlig holde det hemmelig til uke 20 denne gangen, men merker at det kan bli vanskelig.
 
Jeg er i uke 9, vi har vært på TUL og bekreftet svangerskapet, så vi har fortalt det til familien:) synes det er deilig at de vet og jeg ikke trenger å finne på unnskyldninger osv.
 
Fortalt det til mine foreldre ganske tidlig, ettersom samboeren min pendler og er mye borte pga jobb for tiden, og jeg trengte å ha flere å støtte meg på :smiley-ashamed004 Vi skal på privat UL om en uke (7+6), og hvis det ser bra ut vil vi nok fortelle flere i familien ila påsken ❤️
 
Kunne ønska jeg kunne venta lenge. Det er så trist de må få vite det ved at jeg er syk og som om det har skjedd en tragedie. Jeg sa til mannen at han trenger ikke si det til foreldrene sine, for det utgjør likevel ikke noe forskjell. Tidligere har han jo sagt det når jeg har blitt innlagt, i håp om å få litt hjelp fra dem. Men de har ikke stilt opp i det hele tatt med noe. Ikke annet enn å sende melding med tre dagers mellomrom ca for å høre hvordan det går. Som om det hjelper. Sist kom mamma reisende og var her 14 dager. Da spurte svigermor mannen hvordan det var å ha hushjelp boende. Mamma sa til meg etterpå at hvis hun som bodde 5 min unna oss hadde hjulpet oss litt så hadde kanskje ikke hun trengt å være så lenge. Året etter døde hun. Og svigers reiste 2 uker til syden samme natt. De sendte melding innimellom og spurte hvordan det gikk :bored:
 
Jeg skal på tul til fredag, da er jeg 8+2 ifølge menstermin. Så vi forteller det til familien i påska om det er liv:happy: De vil uansett skjønne det når jeg ikke drikker vin! Hvis ikke blir det masse vin istedenfor:laughing025
Har sagt det til venninnegjengen i det jeg fikk positiv test, siden jeg har vært veldig åpen om at vi prøvde, og fortalte det til sjefen i forrrige uke for å forberede dem:)
 
Hvor langt er du på vei da du skal på ultralyd i påsken? :) Vi skal feire påsken på samme vis og det hadde vært så koselig å si det da, men jeg er redd for at det ikke skal gå veien etter vi har sagt det
Jeg skal på veldig tidlig ultralyd på fredag denne uken og da er jeg 6+6 :Heartpink
 
Kunne ønska jeg kunne venta lenge. Det er så trist de må få vite det ved at jeg er syk og som om det har skjedd en tragedie. Jeg sa til mannen at han trenger ikke si det til foreldrene sine, for det utgjør likevel ikke noe forskjell. Tidligere har han jo sagt det når jeg har blitt innlagt, i håp om å få litt hjelp fra dem. Men de har ikke stilt opp i det hele tatt med noe. Ikke annet enn å sende melding med tre dagers mellomrom ca for å høre hvordan det går. Som om det hjelper. Sist kom mamma reisende og var her 14 dager. Da spurte svigermor mannen hvordan det var å ha hushjelp boende. Mamma sa til meg etterpå at hvis hun som bodde 5 min unna oss hadde hjulpet oss litt så hadde kanskje ikke hun trengt å være så lenge. Året etter døde hun. Og svigers reiste 2 uker til syden samme natt. De sendte melding innimellom og spurte hvordan det gikk :bored:

Det er helt tragisk! Er likt som min svigermor:-/ Utrolig trist, egentlig:( Får ikke hjelp eller avlastning vi heller, har vi aldri fått. Ikke hatt barnevakt på over 7 år:hilarious:
 
Det er helt tragisk! Er likt som min svigermor:-/ Utrolig trist, egentlig:( Får ikke hjelp eller avlastning vi heller, har vi aldri fått. Ikke hatt barnevakt på over 7 år:hilarious:
Å nei herlighet så leit dere og har det sånn. Ikke på over 7 år nei. Det var lenge. Er ikke så sjelden her, men kan ikke huske sist. De taper på det de og. Kan ikke forvente at ungene føler noen forpliktelse til å komme til dem når de blir gamle og ikke har ork å bare farte rundt mer.
 
Å nei herlighet så leit dere og har det sånn. Ikke på over 7 år nei. Det var lenge. Er ikke så sjelden her, men kan ikke huske sist. De taper på det de og. Kan ikke forvente at ungene føler noen forpliktelse til å komme til dem når de blir gamle og ikke har ork å bare farte rundt mer.

Nei, det er jo som det er lissom❤️ investerer en ikke tid i barnebarna, får en det jo i retur i form av barnebarn som ikke kjenner en, og dermed ikke ønsker å tilbringe tid med en når de er større og voksne heller. Jeg er heldigvis meget hjemmekjær, og trives godt ilag med ungene. Vi tar gjerne en kjærestekveld med biffmiddag og film, trenger ikke stort mer enn det❤️ og har renovert og pusset opp huset, siden vi kjøpte det i desember 2016 :hilarious: Så har hatt nok å gjøre, slikt sett:hilarious:
 
Back
Topp