Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mistet også rett etter vi hadde fortalt det til foreldre og svigers (dagen etter). Da var jeg 7+1. Var glad for at jeg hadde mamman min å snakke med, det hjelp veldig den gangen.Er 7+2 og et par venninner og nærmeste kollegaer vet det, ingen av foreldrene våre enda.
Jeg fortalte det også tidlig sist (i januar) og mistet det en uka etterpå - og var faktisk glad jeg hadde fortalt det så de skjønte hvorfor jeg hadde det kjipt.
Jeg syns det er vanskelig å ikke dele spennende ting, og fint å ha noen å snakke med! Også er det første .
Høres veldig likt ut som her. Jeg mistet samme dag som vi skule fortelle hans foreldre.. Så jeg satt der i sofaen på besøk mens det skjedde. Vi fortalte det til dem litt etterpå da, for å inkludere dem i hva som skjer med oss. For meg er det bare fint at folk rundt vet hva som skjer og at jeg ikke trenger å late som! Har ikke så veldig pokerfjes uansett, hehe!Jeg mistet også rett etter vi hadde fortalt det til foreldre og svigers (dagen etter). Da var jeg 7+1. Var glad for at jeg hadde mamman min å snakke med, det hjelp veldig den gangen.
Nå bare krysser jeg alt jeg har for at jeg skal komme meg forbi den datoen og at alt går bra videre! Vet ikke helt når vi skal fortelle, men alle vet jo nesten av vi har prøvd siden.