Når blir termin om du er gravid?

Jeg har EL enten i dag eller i morgen. Tok ut spiralen min for to uker siden, har derfor null peiling på syklus. Men hvis det blir klaff, hva blir min termin ca da? :rolleyes: Var jo mye enklere å regne ut sist jeg var gravid, for da visste jeg dato for siste mens. Men har ikke hatt mensen under spiralen, derfor er jeg helt blank :bored:
 
Jeg har EL enten i dag eller i morgen. Tok ut spiralen min for to uker siden, har derfor null peiling på syklus. Men hvis det blir klaff, hva blir min termin ca da? :rolleyes: Var jo mye enklere å regne ut sist jeg var gravid, for da visste jeg dato for siste mens. Men har ikke hatt mensen under spiralen, derfor er jeg helt blank :bored:

Har du EL idag har du termin 17/3 om jeg ikke har tenkt helt feil :)
 
Takk for svar:happy: kan jeg spørre hvordan du regnet ut det? Teller du 40 uker-ish fra 21.juni?:)

Jeg hadde EL 8/6 med eventuell termin 4/3, så 13 dager før deg :)
 
7.april
 
2-4 april
 
25.mars
Hadde samleie på morgenen dagen jeg hadde eggløsning ifølge FLO-appen (første gang på en måned da samboeren min jobber 4 uker på sjøen). Dagen etter viste en svak strek på eggløsningstest så jeg krysset fingrene for at kula satt og dagen etter der igjen hadde jeg symptomer på eggløsning og vi hadde samleie da også. Dette er første gang vi prøver selv om jeg har gått uten prevensjon et år så krysser fingrene! Har vært forsiktig å ikke hatt samleie de dagene jeg kan bli gravid med en baktanke at det som skjer det skjer :)
 
Back
Topp