Når ble formen din bedre?

Formen har rett og slett tatt seg opp til det værre for meg.. Kvalmen er værre enn den noen gang har vært og jeg går snart inn i min 9nde uke med kvalme.. Hurra!! Er 13+2

Formen ble marginalt bedre mellom uke 11 og 12. Håper det går riktig vei nå!

Jeg har plutselig på en helt sinnsykt kvalme de siste dagene, etter å ha vært helt fin i 2 uker!!
Nå er det bare helt forferdelig:/

Jeg har plutselig på en helt sinnsykt kvalme de siste dagene, etter å ha vært helt fin i 2 uker!!
Nå er det bare helt forferdelig:/

Hvor langt er du på vei?
Selv er jeg 13 uker i dag omtrent, og synes uke 8-12 var verst. Har vært i fin form siden før helga nå, var så deilig å få tilbake litt matlyst igjen og føle seg "vanlig" igjen, men idag var kvalmen tilbake. Utrolig frustrerende! Kjenner det går utover humøret og jeg klarer lissom ikke å tru at dette skal gå helt over..

Bedre i formen her, i alle fall i forhold til kvalme.. men fremdeles NM i trøtt og sliten.. akkurat bikket uke 11 ☺

Hvor langt er du på vei?
Selv er jeg 13 uker i dag omtrent, og synes uke 8-12 var verst. Har vært i fin form siden før helga nå, var så deilig å få tilbake litt matlyst igjen og føle seg "vanlig" igjen, men idag var kvalmen tilbake. Utrolig frustrerende! Kjenner det går utover humøret og jeg klarer lissom ikke å tru at dette skal gå helt over..
Jeg er 12+1 idag. Har noen dager som er litt bedre, med litt mindre kvalme. Men andre dager er det helt ille:/ Håper det blir bedre snart:)
Men har funne ut at jeg blir skikkelig kvalm av kaffe og da, å har ikke fortalt av jeg er gravid til folk ennda, å når jeg kommer på besøk så får man jo kaffe;) Hehe:P

Mulig jeg får grisebank av noen her nå, men jeg er 12+1 i dag og har ikke vært dårlig i det hele tatt. Trøtt ja, men ellers helt fin... :P

Var i god form fra uke 9-11/12.. Nå kaster jeg opp og er konstant kvalm.. i tillegg til at livmor vokser tror jeg. Har et brennende ubehag i nederste del av magen som kommer og går.. varer i opptil et par dager før det gir seg. Noen andre som har det sånn?

Vært i grei form et par uker nå men i går kom kvalmen plutselig tilbake. Håper den er rask over for jeg hæler ikke å gå rundt med konstant klump i halsen :confused:

Back
Topp