Når ble formen din bedre?

Signerer ts. Er møkkalei!! Er 12+3 i dag og rundt kl. 12 begynner hodepinen og med den følger litt kvalme. Videre utover ettermiddagen blir jeg bare slappere og slappere og mot kvelden er jeg nærmere ved døden! (føles slik i alle fall..) Håper for guds skyld det går over snart!!

Godt det er mange som er på bedringens vei :) har selv ikke vært dårlig, men da vi kjørte hjem fra hytta i dag ble jeg skikkelig bilsyk og spydde som en gris:p
Flere som blir bilsyke under svangerskapet?

Ble verre mellom uke 9 og 10, er 12+0 i dag og har hatt en skikkelig dårlig dag. Håper det gir seg snart, forferdelig slitsomt. Både trøtt og kvalm, har problemer med å fungere både på jobb og hjemme.

Har bank i bordet sluppet unna kvalme denne gang, men er fremdeles fryktelig trøtt. Så venter på å komme over kneika og slippe å være så trett og sliten! 12+3 i dag.

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Jeg er bedre nå, og det startet i uke 9 :) kan ikke bli for sulten eller for mett.. og trenger mer søvn enn vanlig for at formen skal vare da :)

10+5 nå, å har ikke vært kvalm den siste uken, bare hatt problemer med sterk lukt. Men idag kom kvalmen tilbake gitt:/

Godt det er mange som er på bedringens vei :) har selv ikke vært dårlig, men da vi kjørte hjem fra hytta i dag ble jeg skikkelig bilsyk og spydde som en gris:p
Flere som blir bilsyke under svangerskapet?
Ja det blir jeg også! Klarer å lese litt på bussen til vanlig, men nå har jeg hatt bussturer hvor jeg må stirre ut vinduet for ikke å bli dårlig.

Skulle vel ikke svart på denne tråden.. dagen i dag har ikke vært bra! :P super kvalm og vondt i magen. Må ha mat, men maten bare skvulper i sekken. . Magesyra sklir også opp og ned i svelget og kroppen vil kun sove. Dette kan bli en laaaang uke

i overgangen til uke 10 hadde jeg noen dager hvor jeg følte meg mye bedre. Så kom kvalmen tilbake og vil ikke riste seg løs. 12+5 i dag.

Har ikke vært plaget i det hele tatt. Men når jeg kom til uke 10 og 11 har jeg hatt mine dager med kvalme, uggenhet, hodepine og sliten/slapp kropp. Er 11+2 idag. Håper jeg ikke blir verre, tenke jo at det er når magen vises at det er gøy å være gravid, da vil jeg også være i fin form.

Er i uke 11+3 nå, fortsatt veldig kvalm. Jeg har ikke klart å være på jobb siden uke 5 pga kvalmen.. Er det flere som er sykmeldt? Gleder meg til kvalmen skal gå over :)

Er i uke 11+3 nå, fortsatt veldig kvalm. Jeg har ikke klart å være på jobb siden uke 5 pga kvalmen.. Er det flere som er sykmeldt? Gleder meg til kvalmen skal gå over :)

Er sykemeldt, og har vært det siden uke 7, er 11+3 i dag, og formen er absolutt ikke blitt bedre! Glad på deres vegne dere som har blitt bedre :D

kvalmen er verre nå. er 9+3 i dag. har også begynt å kaste opp for noen dager siden.

Back
Topp