Når ble formen din bedre?

I dag er den første dagen uten den ekstreme kvalmen, 9+0 idag

Er ikke så innmari kvalm lenger, men fremdeles helt utslitt! Er litt bedre, men kanskje det er fordi jeg jobber 50% i noen uker.. Er 9+0 idag.

Godt å høre at dere er bedre og ikke kommet helt til 12 enda :) jeg er 8+4 og det er noen uker igjen til 12 :p

Sist graviditet ble det bedre i uke 10. Nå er jeg i uke 9 i morgen, ikke blitt noe bedre enda.

Rakk akkurat å føle meg litt bedre i uke 10, før jeg ble forkjøla :confused: Henger forsatt igjen en uke etterpå. Skal nevnes at jeg generelt har hatt ok form frem til uke 10 også da.

Kvalmen ble borte i begynnelsen av uke 8 :) bare litt trett, men ellers i fin form nå!

Alt ble bedre etter uke 9, er frendeles trøtt og sliten men kan ikke sammenlignes med sånn det var før uke 9! :)

Er 12+2 og fortsatt ingen tegn il bedring :/ Håper det avtar veldig snart..

Med de andre 3 ble formen bedre etter uke 12-13. Håper det er slik denne gangen også -har nedtelling, er 8+4 i dag!

Hoff ja har spydd tett i mange uker. Håper virkelig at det avtar snart for dette begynner å bli tungt:/

I dag! Første dagen jeg har følt meg tilnærmet normal. Endelig! Er 11+5 i dag. Er bare å glede seg til de fine dagene, for det skal ikke mye til etter ukesvis med uggen kropp.

Har ikke vært kvalm, men er ikke noe særlig trøtt lenger. 10+5

Ble i mye bedre form for 5 dager siden, da var jeg 8+3! Har egentlig lest at uke 9 er værst, men sålangt (9+1) så har det vært de beste dagene hittil :) :P Håper det holder seg sånn! Var ekstremt dårlig og spydde myye fra uke 5 til 8..

min har vert veldig bra siste uken ( er 10+4) er trøtt så må sove ett par timer men ingen kvalme lengre. hadde bare kvalme fra uke 6 til 8/9.

Back
Topp