Når ble du gravid etter MA? Håper noen trøster meg

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei
Jeg fikk MA12+3. Fikk tablett så medisinsk utskrapning.
1- når stoppa blødningen?
2- når fikk du mens?
3- når ble du gravid igjen?
 
Hei,så lei at du mistet. Jeg hadde MA uke 8+ og det tok desverre nesten 8 uker å få mensen tilbake. Det er ikke så vanlig. Jeg ble gravid i andre pp etter MAen og fikk frisk baby :)
 
Så leit å muste. Jeg mistet I uke 8-10. Dette var I januar. Blødde I 6-7 uker etterpå.
Ble gravid igjen i slutten av mai.
 
Leit og høre <3
Tok 6-7 uke før 1 mens kom :)
Mistet i august, håper på og få positiv test til jul nå <3
 
Hei
Jeg fikk MA12+3. Fikk tablett så medisinsk utskrapning.
1- når stoppa blødningen?
2- når fikk du mens?
3- når ble du gravid igjen?

Jeg hadde en MA som ble oppdaget etter noen dager med brun blødning i uke 13+noe. Aborterte spontant samme dag som vi fikk bekreftet at det ikke var liv.

1 blødde i litt over 2 uker
2 fikk mens akkurat 30 dger etter aborten
3 ble gravid etter å ha hatt denne første menstruasjonen etterpå

Stor klem til deg, måtte det klaffe snart igjen ❤️
 
Takk jenter for svar. Jeg er så deppa men blir glad når jeg ser de fleste av dere har blitt gravide ganske raskt etter.
jeg merker at blødningen har begynt å avta. Så håper jeg mensen kommer snart så jeg kan starte på nytt. Tørr ikke starte med ei gang for legen ba meg vente en mens..
 
Var på ultralyd 2 desember, da var jeg ca 11+3 eller noe. Fikk bekreftet at fosteret sluttet å utvikle seg i uke 9.. 3 desember ble aborten utført, og idag 27 dager etter abort våknet jeg til blod over alt.. Mensen har kommet tilbake, og det for fullt! Aldri blødd så mye i mitt liv... Satser på at spiren sitter igjen snart hos oss begge to <3
 
Var på ultralyd 2 desember, da var jeg ca 11+3 eller noe. Fikk bekreftet at fosteret sluttet å utvikle seg i uke 9.. 3 desember ble aborten utført, og idag 27 dager etter abort våknet jeg til blod over alt.. Mensen har kommet tilbake, og det for fullt! Aldri blødd så mye i mitt liv... Satser på at spiren sitter igjen snart hos oss begge to <3
Uf så trist.
her venter jeg på mensen fortsatt. Har tidligere hatt uregelmessig mens så håper virkelig den ikke tuller med meg nå :-( det ble oppdaget litt rester hos meg så forventer at den blir med ut gjennom mensen så jeg slipper utskrapning
 
Uff så trist :( fikk mensen 36 dager etter jeg sluttet å blø etter utskrapning. Rakk kun den syklusen før jeg ble gravid igjen. Er 19+2 i dag med ei frisk jente :):Heartpink masse lykke til :Heartred:Heartred
 
Uff så trist :( fikk mensen 36 dager etter jeg sluttet å blø etter utskrapning. Rakk kun den syklusen før jeg ble gravid igjen. Er 19+2 i dag med ei frisk jente :):Heartpink masse lykke til :Heartred:Heartred
Så trist at du opplevde det. Husker deg forresten. Jeg skulle være nesten like lang som deg i termin gruppen juni. Men men håper jeg havner i september/oktober♥️❤️
Har fått el. Men pga rester ble jeg anbefalt å vente en mens. Håper jeg blir fort gravid :-(
Ble du like fort gravid før du mista og? Hva gjorde du annerledes denne gangen?
Er så glad på dine vegner. Masse lykke til❤️
 
Så trist at du opplevde det. Husker deg forresten. Jeg skulle være nesten like lang som deg i termin gruppen juni. Men men håper jeg havner i september/oktober♥️❤️
Har fått el. Men pga rester ble jeg anbefalt å vente en mens. Håper jeg blir fort gravid :-(
Ble du like fort gravid før du mista og? Hva gjorde du annerledes denne gangen?
Er så glad på dine vegner. Masse lykke til❤️
Jeg startet på albyl-e 75mg i uke 5. I tillegg ble jeg 100% sykemeldt frem til uke 12. Vet ikke om det er det som har gjort at det har gått fint denne gangen men.. jeg ble også anbefalt å vente en mens pga rester! Jeg ble like fort gravid før dette også ja, men har mistet 3 ganger etter hverandre og blitt gravid igjen på første forsøk hver gang!
Ønsker deg masse lykke til :Heartred:Heartred Håper på å se deg i en ny termingruppe snart!
 
Hei
Jeg fikk MA12+3. Fikk tablett så medisinsk utskrapning.
1- når stoppa blødningen?
2- når fikk du mens?
3- når ble du gravid igjen?
1. Etter ca 1 uke
2. Etter ca 4uker
3. Tja dette var i 2017, ikke bli gravid der jeg beholder ennda. Mistet endel etter dette, men gikk ett år før jeg så snurten av positiv test igjen.

Men de fleste lykkes etter en ma/sa.
 
Jeg fikk mensen tilbake etter 5 uker, men er ennå ikke blitt gravid på nytt da dessverre.
 
1. Blødningen stoppet etter ca en uke, så spottet jeg litt i 2-3 dager.

2. Fikk mensen 4 uker og 3 dager etter aborten.

3. Ble gravid etter å ha hatt mensen 2 ganger. Er 7 uker i morgen og er livredd for ny MA.
 
rakk Ikke få tilbake mensen noen av gangene. Første gangen gikk det bra og fødte en frisk jente, andre gangen mistet jeg på nytt og har mistet igjen alle gangene jeg har vært gravid siden :( er i gang med utredning nå.
Blødningene varte i 7-10 dager begge gangene
 
1. Blødde i to uker
2. Fikk tilbake mensen akkurat fire uker etter MA’en (dvs to uker etter at blødningene sluttet)
3. Hadde MA i februar og ble gravid på nytt i juli/august, er nå i uke 35 :)

For meg føltes perioden fra MA i februar til positiv test i august eviglang, og jeg gikk nesten i kjelleren. Hadde allerede forsøkt en stund da jeg ble gravid første gangen. Synes etter hvert det ble ganske krevende at «alle» sa at jeg kom til å bli gravid igjen med en gang, og følte at jeg bare leste om kvinner som ble gravide 1-2 mens etter å ha mistet. Det eneste som hjalp for min del var å tviholde ved at jeg visste at jeg var i stand til å bli gravid. Skulle ønske jeg hadde tatt litt bedre vare på meg selv i den perioden, selv om den er et tilbakelagt stadie nå. Ønsker deg masse lykke til og håper at det ordner seg raskt! :Heartred
 
Venter fortvilet enda! MA i september kom den tilbake etter fem uker, nå måtte jeg velge vekk i uke 16, og seks uker siden på lørdag, ingen mens, ingen 100% positivtest, og tidens tålmodighetsprøve. Tatt HCG prøve hos legen nå for å se om det går opp eller ned :(
 
Venter fortvilet enda! MA i september kom den tilbake etter fem uker, nå måtte jeg velge vekk i uke 16, og seks uker siden på lørdag, ingen mens, ingen 100% positivtest, og tidens tålmodighetsprøve. Tatt HCG prøve hos legen nå for å se om det går opp eller ned :(
Er i samme båt :(
 
Uff, hvor lenge er det siden du hadde MA? Hvordan går det med deg?
Har fått falsk positiv. Nå er det 6 uker siden utskrapning. Hadde spotting tre dager forrig euke og ikke noe mer :( har bestilt time hos gyn. Fått falsk positive tester. Er så forvirra :(
 
Back
Topp