Hei
Jeg fikk MA12+3. Fikk tablett så medisinsk utskrapning.
1- når stoppa blødningen?
2- når fikk du mens?
3- når ble du gravid igjen?
Uf så trist.Var på ultralyd 2 desember, da var jeg ca 11+3 eller noe. Fikk bekreftet at fosteret sluttet å utvikle seg i uke 9.. 3 desember ble aborten utført, og idag 27 dager etter abort våknet jeg til blod over alt.. Mensen har kommet tilbake, og det for fullt! Aldri blødd så mye i mitt liv... Satser på at spiren sitter igjen snart hos oss begge to <3
Så trist at du opplevde det. Husker deg forresten. Jeg skulle være nesten like lang som deg i termin gruppen juni. Men men håper jeg havner i september/oktoberUff så tristfikk mensen 36 dager etter jeg sluttet å blø etter utskrapning. Rakk kun den syklusen før jeg ble gravid igjen. Er 19+2 i dag med ei frisk jente
masse lykke til
![]()
Jeg startet på albyl-e 75mg i uke 5. I tillegg ble jeg 100% sykemeldt frem til uke 12. Vet ikke om det er det som har gjort at det har gått fint denne gangen men.. jeg ble også anbefalt å vente en mens pga rester! Jeg ble like fort gravid før dette også ja, men har mistet 3 ganger etter hverandre og blitt gravid igjen på første forsøk hver gang!Så trist at du opplevde det. Husker deg forresten. Jeg skulle være nesten like lang som deg i termin gruppen juni. Men men håper jeg havner i september/oktober
Har fått el. Men pga rester ble jeg anbefalt å vente en mens. Håper jeg blir fort gravid :-(
Ble du like fort gravid før du mista og? Hva gjorde du annerledes denne gangen?
Er så glad på dine vegner. Masse lykke til![]()
1. Etter ca 1 ukeHei
Jeg fikk MA12+3. Fikk tablett så medisinsk utskrapning.
1- når stoppa blødningen?
2- når fikk du mens?
3- når ble du gravid igjen?
Er i samme båtVenter fortvilet enda! MA i september kom den tilbake etter fem uker, nå måtte jeg velge vekk i uke 16, og seks uker siden på lørdag, ingen mens, ingen 100% positivtest, og tidens tålmodighetsprøve. Tatt HCG prøve hos legen nå for å se om det går opp eller ned![]()
Uff, hvor lenge er det siden du hadde MA? Hvordan går det med deg?Er i samme båt![]()
Har fått falsk positiv. Nå er det 6 uker siden utskrapning. Hadde spotting tre dager forrig euke og ikke noe merUff, hvor lenge er det siden du hadde MA? Hvordan går det med deg?