Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei
Jeg fikk MA12+3. Fikk tablett så medisinsk utskrapning.
1- når stoppa blødningen?
2- når fikk du mens?
3- når ble du gravid igjen?
Uf så trist.Var på ultralyd 2 desember, da var jeg ca 11+3 eller noe. Fikk bekreftet at fosteret sluttet å utvikle seg i uke 9.. 3 desember ble aborten utført, og idag 27 dager etter abort våknet jeg til blod over alt.. Mensen har kommet tilbake, og det for fullt! Aldri blødd så mye i mitt liv... Satser på at spiren sitter igjen snart hos oss begge to <3
Så trist at du opplevde det. Husker deg forresten. Jeg skulle være nesten like lang som deg i termin gruppen juni. Men men håper jeg havner i september/oktoberUff så trist fikk mensen 36 dager etter jeg sluttet å blø etter utskrapning. Rakk kun den syklusen før jeg ble gravid igjen. Er 19+2 i dag med ei frisk jente masse lykke til
Jeg startet på albyl-e 75mg i uke 5. I tillegg ble jeg 100% sykemeldt frem til uke 12. Vet ikke om det er det som har gjort at det har gått fint denne gangen men.. jeg ble også anbefalt å vente en mens pga rester! Jeg ble like fort gravid før dette også ja, men har mistet 3 ganger etter hverandre og blitt gravid igjen på første forsøk hver gang!Så trist at du opplevde det. Husker deg forresten. Jeg skulle være nesten like lang som deg i termin gruppen juni. Men men håper jeg havner i september/oktober
Har fått el. Men pga rester ble jeg anbefalt å vente en mens. Håper jeg blir fort gravid :-(
Ble du like fort gravid før du mista og? Hva gjorde du annerledes denne gangen?
Er så glad på dine vegner. Masse lykke til
1. Etter ca 1 ukeHei
Jeg fikk MA12+3. Fikk tablett så medisinsk utskrapning.
1- når stoppa blødningen?
2- når fikk du mens?
3- når ble du gravid igjen?
Er i samme båtVenter fortvilet enda! MA i september kom den tilbake etter fem uker, nå måtte jeg velge vekk i uke 16, og seks uker siden på lørdag, ingen mens, ingen 100% positivtest, og tidens tålmodighetsprøve. Tatt HCG prøve hos legen nå for å se om det går opp eller ned
Uff, hvor lenge er det siden du hadde MA? Hvordan går det med deg?Er i samme båt
Har fått falsk positiv. Nå er det 6 uker siden utskrapning. Hadde spotting tre dager forrig euke og ikke noe mer har bestilt time hos gyn. Fått falsk positive tester. Er så forvirraUff, hvor lenge er det siden du hadde MA? Hvordan går det med deg?