Når begynte dere med gravidklær?

Går kun med tights og strømpebukser her. Dvs Når jeg er ute av huset. Bor i romslig pysjbukser i 6 av 7 dager i uken (sykemeldt), og det er ca kun en dag i uken jeg kommer meg ut pt:)

Alle buksene mine satt tight (liker det sånn) før graviditeten (kremt: før jul.. :p) så det skulle ikke så mye til før de ikke passet. Har lagt på meg endel rundt lår og rumpe så tror det blir vanskelig med strikk-trikset.

Tenker kjøpe mammatights og strømpebukse snart, tror ikke det er så dyrt:) liker ikke at det strammer rundt magen mer
Hvor langt er du på vei nå da?
 
Her begynte jeg med gravidbukser i uke 20 med nr 1 uke 14 med nr 2, så får vi se hvor lenge det går med egne klær denne gangen, 9 uker i morgen.
 
Her er det mammaklær for fullt :p;)
Bare å glemme klærne jeg gikk i før jeg ble gravid, ihvertfall buksene :happy:
 
Begynte for snart 2 uker siden, oppblåst og vondt når det strammer. Er 8+5.
 
Noen som har tips til gravidbukser jeg kan bruke allerede nå? Jeansene mine strammer veldig, er 6+0 i morgen :)
 
Noen som har tips til gravidbukser jeg kan bruke allerede nå? Jeansene mine strammer veldig, er 6+0 i morgen :)
Jeg synes mammabukser med bare et kort tøystykke på magen fungerer godt før man har fått skikkelig mage, litt usikker på hvem som selger dem nå men har funnet dem både på h&m og mamalicious tidligere
 
Egentlig skulle jeg gjerne begynt å bruke gravidklær nå. Er 7+3 og oppblåst, det er ubehagelig med press på magen. Men så har jeg ikke lyst til å offentliggjøre det på jobb ennå, og de oppmerksomme jentene der kjenner nok straks igjen klærne fra forrige graviditet - de fleste av klærne har jeg også arva av kolleger. Får kanskje dra på shopping og unne meg noe helt nytt.
 
Gjerne litt på siden av tråden, og kanskje vanskelig å svare på pga det er så individuelt, men: Jeg er 8 uker på vei og syns allerede at jeg er blitt noe større i kroppen. Har lagt på meg mellom 1,5-2 kg fra før graviditeten, men er derimot ei litt kraftigere/kompakt jente kroppslig sett... Når er det "normalt" å legge på seg + (som det spørs om her:) gå med type "mamma"-klær?
 
Med nr en og to gikk jeg i vanlige klær til etter ordinær ultralyd, minst. Valgte ikke de strammeste buksene da, men kunne skjule graviditeten så lenge. Nå har jeg ingen bukser som ikke er vonde. Handlet mammaklær på ellos i går, blir nok ikke lenge til jeg tar de på;)
 
Back
Topp