Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du blitt ferska da?I uke 5 pluss ett eller annet
Hvor langt er du på vei nå da?Går kun med tights og strømpebukser her. Dvs Når jeg er ute av huset. Bor i romslig pysjbukser i 6 av 7 dager i uken (sykemeldt), og det er ca kun en dag i uken jeg kommer meg ut pt
Alle buksene mine satt tight (liker det sånn) før graviditeten (kremt: før jul.. ) så det skulle ikke så mye til før de ikke passet. Har lagt på meg endel rundt lår og rumpe så tror det blir vanskelig med strikk-trikset.
Tenker kjøpe mammatights og strømpebukse snart, tror ikke det er så dyrt liker ikke at det strammer rundt magen mer
Hvordan er det nå da?Kjøpte ikke gravidklær sist. Det gikk med lange topper og tights var høygravid på sommeren da så litt lettere
Nå går jeg med vanlige klær enda og håper jeg slipper unna med joggebukser og tights denne gangen også..Hvordan er det nå da?
Hvor langt på vei er du?Her er det mammaklær for fullt
Bare å glemme klærne jeg gikk i før jeg ble gravid, ihvertfall buksene
Hvor langt på vei er du?
Hvor langt er du på vei nå da?
Har du blitt ferska da?
HeheNei, men flere som ser mer enn normalt på magen min
Samme som meg. Jeg skal prøve knappetrikset og løsne på denNoen som har tips til gravidbukser jeg kan bruke allerede nå? Jeansene mine strammer veldig, er 6+0 i morgen
Jeg synes mammabukser med bare et kort tøystykke på magen fungerer godt før man har fått skikkelig mage, litt usikker på hvem som selger dem nå men har funnet dem både på h&m og mamalicious tidligereNoen som har tips til gravidbukser jeg kan bruke allerede nå? Jeansene mine strammer veldig, er 6+0 i morgen