Bkno6545372
Betatt av forumet
jeg ser bare skikkelig blubben ut, jeg.. hehe.. oppblåst som fy, og den "blubben" som tidligere lot seg holde inne er nå stort sett konstant "ute i det fri", mest sannsynlig siden tarmene er proppet med gass..
Kjente jeg ble lykkelig i mårrest da jeg mottok sms fra posten om at pakke fra H&M kunne hentes.. Jeeeiiii, gravidbuksene har kommet hehe
Forrige runde (for 2.5 år siden, beholdt jeg bikiniformen fram til ca. uke 20.. var i Thailand uke 16-17, og da kunne ingen ane at jeg var gravid. Nå må det vel nevnes at bikiniformen ikke har vært i nærheten av å være tilstede i mellomperioden.. men det skyldes ingen andre enn sløv meg..
Etter denne runden derimot.. da tenker jeg det blir fotballfrueblogginnlegg av superkroppen fire timer etter fødsel.. hirr..
eller kanskje ikke..
har lovet meg selv å sette i gang "hold deg nå litt i form for pokkern"-giret nå som kvalmen virker å gi seg pittelitt i alle fall.. og har innsett at det jo ikke nødvendigvis er slik at jeg MÅ spise potetgull i ukedagene selv om jeg tidvis lar meg overbevise om at det er akkurat DET kroppen vil ha..
Åh akkurat det samme tenker jeg, men jeg er enda kvalm, og spiser stort sett bare det jeg har lyst på der og da vi får motivere hverandre