Bkno6545372
Betatt av forumet
Er nok mest oppblåst min mage også, men veldig hard å ta på også.. Gøy å lese om de forskjellige erfaringene deres
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 10+5 og har fått mage. Så mange som har kommentert at det nå syns at det er en liten på vei!
Er det din første Marlene? Oj, blir spennende å se hvordan jeg er om tre uker
Jeg var ganske tynn i utgangspunktet, og har allerede lagt på meg 3-4 kg! Jeg er 8+3 idag, og det er nok en liten kul der Merker det hvertfall når jeg ligger på magen, og noen av høytlivsbuksene mine begynner å bli litt i det trangeste laget nå
Jeg har fått tydelig mage! Er 8+6, men grunnen er enkel, jeg er ganske så forstoppet, har ikke fått gått skikkelig på do på 14dager! Samtidig som jeg har spist mer brødmat enn ellers, og d blir man oppblåst av! Tviler at mage er blitt så stor pga bringebær/drua Men forstoppelsen mm er vel en del av d å gå gravid
Jeg får til å gå på do litt.. Men får aldri tømt meg! Skikkelig dritt prat her nå, men det er faktisk ubehagelig! Spiser svisker og druer i håp om at det skal løsne.. Er så usikker på va jeg kan ta av "hjelpemiddler" nå mår jeg er gravid.... Tips og erfaringer mottaes med takk..Herregud, 14dager?? Du på jo få tak i noe lactulose du.. Er ikke bra å gå sånn!!
Jeg hadde samme problemet, og la sammen to og to og fatta at jeg fikk skikkelig treg mage av gravid-pakken til nycomed. Pga alt jernet.Jeg får til å gå på do litt.. Men får aldri tømt meg! Skikkelig dritt prat her nå, men det er faktisk ubehagelig! Spiser svisker og druer i håp om at det skal løsne.. Er så usikker på va jeg kan ta av "hjelpemiddler" nå mår jeg er gravid.... Tips og erfaringer mottaes med takk..
Jeg hadde samme problemet, og la sammen to og to og fatta at jeg fikk skikkelig treg mage av gravid-pakken til nycomed. Pga alt jernet.
Tar du noe sånt? Nå tar jeg kun omega og folat, etter jeg snakket med jordmor om det. Og den vanlige magen er tilbake
Jeg tar Omega 3, folat og vitamin D.. Jeg bør vel kanskje ringe legen min og spørre om råd. Aner ikke hva jeg skal gjøre, er absolutt ikke vant til å være forstoppet, så det er en ny tilværelse for meg... Er vant til å kvitte meg med møkka hver dag, og føle meg ferdig
Jeg tar Omega 3, folat og vitamin D.. Jeg bør vel kanskje ringe legen min og spørre om råd. Aner ikke hva jeg skal gjøre, er absolutt ikke vant til å være forstoppet, så det er en ny tilværelse for meg... Er vant til å kvitte meg med møkka hver dag, og føle meg ferdig[/quote]Jeg hadde samme problemet, og la sammen to og to og fatta at jeg fikk skikkelig treg mage av gravid-pakken til nycomed. Pga alt jernet.
Tar du noe sånt? Nå tar jeg kun omega og folat, etter jeg snakket med jordmor om det. Og den vanlige magen er tilbake
Sent from my iPhone using BV Forum