Når begynte dere å få mage?

Er nok mest oppblåst min mage også, men veldig hard å ta på også.. Gøy å lese om de forskjellige erfaringene deres:)

Jeg har også fått litt mage, mest sikkert pga oppblåsthet og at ting blir litt slappere fordi det skal vokse. Personlig vil jeg heller at magen skal vokse og strekke seg sakte, for erfaring (fra venner) viser at det minker strekkmerkene :)

Med første fikk jeg ikke mage flr jeg var nærmere 20 uker på vei. Med nr 2 og 3 fikk jeg mage (var ikke noe vanskelig å se hva som var på gang) i uke 7-8.
Er 8 uker i morgen og denne gangen har jeg ikke antydning til mage :p

Jeg var ganske tynn i utgangspunktet, og har allerede lagt på meg 3-4 kg! Jeg er 8+3 idag, og det er nok en liten kul der :P Merker det hvertfall når jeg ligger på magen, og noen av høytlivsbuksene mine begynner å bli litt i det trangeste laget nå :)

Jeg var ganske tynn i utgangspunktet, og har allerede lagt på meg 3-4 kg! Jeg er 8+3 idag, og det er nok en liten kul der :P Merker det hvertfall når jeg ligger på magen, og noen av høytlivsbuksene mine begynner å bli litt i det trangeste laget nå :)

Godt å høre, er jo koselig å merke noe så tidlig også:)

Jeg har fått tydelig mage! Er 8+6, men grunnen er enkel, jeg er ganske så forstoppet, har ikke fått gått skikkelig på do på 14dager! Samtidig som jeg har spist mer brødmat enn ellers, og d blir man oppblåst av! Tviler at mage er blitt så stor pga bringebær/drua:p Men forstoppelsen mm er vel en del av d å gå gravid;)

Jeg har fått tydelig mage! Er 8+6, men grunnen er enkel, jeg er ganske så forstoppet, har ikke fått gått skikkelig på do på 14dager! Samtidig som jeg har spist mer brødmat enn ellers, og d blir man oppblåst av! Tviler at mage er blitt så stor pga bringebær/drua:p Men forstoppelsen mm er vel en del av d å gå gravid;)

Herregud, 14dager?? Du på jo få tak i noe lactulose du.. Er ikke bra å gå sånn!!

med førstemann kom den sent og var ikke stor egentlig, men nå i uke 9 har magen allerede kommet litt ;)
og kan ikke trekke inn magen nei :P
blir spennende :) <3

Med førstemann begynte jeg ikke å få mage før uke 25 ca.

Har bare vert oppblåst til nå, men er ferdig med det nå, og ca ingen antydning til mage. Bare litt fett :p

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Herregud, 14dager?? Du på jo få tak i noe lactulose du.. Er ikke bra å gå sånn!!
Jeg får til å gå på do litt.. Men får aldri tømt meg! Skikkelig dritt prat her nå, men det er faktisk ubehagelig! Spiser svisker og druer i håp om at det skal løsne.. Er så usikker på va jeg kan ta av "hjelpemiddler" nå mår jeg er gravid.... Tips og erfaringer mottaes med takk..

Jeg får til å gå på do litt.. Men får aldri tømt meg! Skikkelig dritt prat her nå, men det er faktisk ubehagelig! Spiser svisker og druer i håp om at det skal løsne.. Er så usikker på va jeg kan ta av "hjelpemiddler" nå mår jeg er gravid.... Tips og erfaringer mottaes med takk..
Jeg hadde samme problemet, og la sammen to og to og fatta at jeg fikk skikkelig treg mage av gravid-pakken til nycomed. Pga alt jernet.

Tar du noe sånt? Nå tar jeg kun omega og folat, etter jeg snakket med jordmor om det. Og den vanlige magen er tilbake :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde samme problemet, og la sammen to og to og fatta at jeg fikk skikkelig treg mage av gravid-pakken til nycomed. Pga alt jernet.

Tar du noe sånt? Nå tar jeg kun omega og folat, etter jeg snakket med jordmor om det. Og den vanlige magen er tilbake :p

Jeg tar Omega 3, folat og vitamin D.. Jeg bør vel kanskje ringe legen min og spørre om råd. Aner ikke hva jeg skal gjøre, er absolutt ikke vant til å være forstoppet, så det er en ny tilværelse for meg... Er vant til å kvitte meg med møkka hver dag, og føle meg ferdig:oops:

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg tar Omega 3, folat og vitamin D.. Jeg bør vel kanskje ringe legen min og spørre om råd. Aner ikke hva jeg skal gjøre, er absolutt ikke vant til å være forstoppet, så det er en ny tilværelse for meg... Er vant til å kvitte meg med møkka hver dag, og føle meg ferdig:oops:[/quote]

Hadde flat mage før jeg ble gravid, og har fått tydelig mage nå(10 uker) men det kan jo være gassen hvis jeg trekker inn magen ser man godt en kul☺️

Hadde litt mage før graviditeten og det som er der nå er nok for det meste gass foreløpig (uke 8). Begynte å få ordentlig mage sånn rundt uke 14-16 sist. Har ikke måtte gå over til graviditetsklær ennå og det er jeg glad for. Kan godt vente litt denne gangen.

jeg ser bare skikkelig blubben ut, jeg.. hehe.. oppblåst som fy, og den "blubben" som tidligere lot seg holde inne er nå stort sett konstant "ute i det fri", mest sannsynlig siden tarmene er proppet med gass.. ;)
Kjente jeg ble lykkelig i mårrest da jeg mottok sms fra posten om at pakke fra H&M kunne hentes.. Jeeeiiii, gravidbuksene har kommet :D :D hehe

Forrige runde (for 2.5 år siden, beholdt jeg bikiniformen fram til ca. uke 20.. var i Thailand uke 16-17, og da kunne ingen ane at jeg var gravid. Nå må det vel nevnes at bikiniformen ikke har vært i nærheten av å være tilstede i mellomperioden.. men det skyldes ingen andre enn sløv meg..

Etter denne runden derimot.. da tenker jeg det blir fotballfrueblogginnlegg av superkroppen fire timer etter fødsel.. hirr..
eller kanskje ikke..

har lovet meg selv å sette i gang "hold deg nå litt i form for pokkern"-giret nå som kvalmen virker å gi seg pittelitt i alle fall.. og har innsett at det jo ikke nødvendigvis er slik at jeg MÅ spise potetgull i ukedagene selv om jeg tidvis lar meg overbevise om at det er akkurat DET kroppen vil ha.. ;)

Back
Topp