Når begynte dere å få mage?

Bkno6545372

Betatt av forumet
Jeg er bare 7+1 i dag men føler virkelig magen har vokst? Kan det stemme? Nå har jeg mer enn nok å ta av fra før av asså, men føler magen er "hardere" enn vanlig;)

Når jeg gikk med sønnen fikk jeg ikke anelse på mage før jeg var nesten 5 mnd på vei.
Jeg er 8+0 nå og ikke noe ennå,men tror kanskje siden jeg er mye eldre denne gang at magen kanskje vises tidligere enn sist :)

Sist fikk jeg ikke noe særlig mage før jeg var 6månder, men etter det vokste den fort! Er 7+0 i dag og føler ingen tegn til at magen vokser enda, selv om jeg tipper den er synlig tidligere denne gangen siden jeg ikke er så trent lengere. Men er vel mellom uke 10-12 livmoren somregel vokser over skammbeinet og etter det begynner magen og vokse mere, før det er det somregel luft. Sef ingen regler uten unntak :D

Jeg er 9 1/2 uke nå og jeg hsr tydelig mage! Har litt å ta av fra før, men får ikke til å holde inn magen og flere har spurt om jeg er gravid.. :-)

Jeg begynte å få "mage" i uke 5-6 denne gangen. Var veldig oppblåst i begynnelsen. Nå er det byttet ut med en liten baby mage. Er 11+1 idag. Detye er også mitt 3 svangerskap

Jeg har ganske mye mage fra før, så jeg har ikke merket noen forskjell enda. 8+3 i dag.
Vil tro det tar ganske lang tid før det synes at det er babymage og ikke bare ekstra fett :p

Mage min nå er ca som i uke 20 første gang. Er 10 uker, så sjokkert over at den vises så godt. Har mage fra før da, så ser vel kanskje bare ut som jeg har lagt på meg for andre folk. Men for meg ser det ut som gravidmage. Begynner å lure på om det er 2 inni der.

På kveldene er den litt større. Er snart 8 uker på vei. Sist måtte jeg bruke mammabukser i uke 10. Dette er nr fire, så regner ikke med at magen kommer noe senere iallefall.

Mage min nå er ca som i uke 20 første gang. Er 10 uker, så sjokkert over at den vises så godt. Har mage fra før da, så ser vel kanskje bare ut som jeg har lagt på meg for andre folk. Men for meg ser det ut som gravidmage. Begynner å lure på om det er 2 inni der.

Oj, da er den jo blitt større ja. Blir spennende å se hvordan min er i uke 10;) jeg synes det er så lite plass i magen også.. Blir jo mett på 1-2-3..,

På kveldene er den litt større. Er snart 8 uker på vei. Sist måtte jeg bruke mammabukser i uke 10. Dette er nr fire, så regner ikke med at magen kommer noe senere iallefall.

Er så godt å høre.. Men dette er jo min første da, merker det kanskje såpass godt fordi det er litt polstring her fra før av.. Hihi;)

Jeg fikk veldig sent mage med førstemann. Ingen babykul før jeg var 6 mnd på veg. Nå er jeg 7+4 og føler at den synes allerede :O sikkert litt i kombinasjon med at jeg er oppblåst.. men den er hardere enn normalt ..

Jeg er både oppblåst og forstoppet og har dermed større mage nå enn før jeg ble gravid. Er 10+2 i dag.
husker ikke når magen kom med nr. 1!

Var veldig oppblåst de første ukene, men denne uka har det blitt til en liten kul... Nok til at noen som ikke visste det og kjente meg, ville ha spurt. Kjenner den når jeg ligger på magen.

Har tydelig babymage allerede, og hadde det ikke før graviditeten. Er usikker på hvor mye som skyldes baby og hvor mye som skyldes spising og mindre trening... Er nok endel som skyldes det siste...

Allerede nå synes magen (uke9+2). Den er ikke hard eller noe, bare kjempe oppblåst til tider. Har ikke helt flat mage fra før av så.
Med nr1 kom ikke magen før i uke19-20. Ellers så tidlig som nå med resten :)

Back
Topp