Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veldig glad for at jeg begynte tidlig å vaske klær, har sikkert vasket 7-8 maskiner, og blir nok 2-3 maskiner til med bare ull og etter babyshower blir det nok også littDet tar jo ikke lang tid å vaske noen maskiner! Vil heller ha det nyvasket første uka i august. Første gang hadde jeg vasket alt og redd opp senga og gjort alt klart i så god tid at jeg syntes det virket støvete da vi kom hjem fra sykehuset. Også er det jo greit å ha noe å pusle med de tre ukene i permisjon før termin!
Oi!Jeg er veldig glad for at jeg begynte tidlig å vaske klær, har sikkert vasket 7-8 maskiner, og blir nok 2-3 maskiner til med bare ull og etter babyshower blir det nok også littMen her har jo min mor og forsåvidt jeg også som har tatt litt av og kjøpt mye brukt på Facebook, kommer til å ha to fulle kommoder (8 skuffer totalt) med str 50-56
![]()
Oi! Hehe...jaja, du slipper å vaske ofte og kan velge og vrake!Jeg er veldig glad for at jeg begynte tidlig å vaske klær, har sikkert vasket 7-8 maskiner, og blir nok 2-3 maskiner til med bare ull og etter babyshower blir det nok også littMen her har jo min mor og forsåvidt jeg også som har tatt litt av og kjøpt mye brukt på Facebook, kommer til å ha to fulle kommoder (8 skuffer totalt) med str 50-56
![]()