Når begynner dere?:)

Er 33 uker idag, har ferie om 2 uker, termin 04.august. Anbefalt fra svigersøster som nettopp har født bør jeg senest pakke fødebagen da den uka jeg starter ferie. Da er jeg 35 uker. Ellers kommer jeg vel til å vaske og pakke alt på plass den samme uka tenker jeg. Noe smått da som kommer til å gjenstå som jeg tar en gang i juli. Men vil gjøre alt klart i god tid, slik at jeg heller kan bruke tid på meg selv og slappe av mens jeg er hjemme. Har også hund, så han trenger å få litt oppmerksomhet han også :)

Her skal alt være klart til vi reiser på ferie i begynnelsen juli! Storebror kom 3 uker før termin så jeg har tenkt å ta med meg fødebagen til Danmark in case!

Fant et godt tilbud, og kjøpte derfor bleier for noen uker siden er 31+0 i dag.

Fødebagen har jeg pakket i hodet noen ganger nå, men pakker nok skikkelig i starten på juli (termin 18/8).
Må kjøpe store bleier/bind, og sånne sexy netting truser. Får ikke mere enn med en gang vi har født på sykehuset her nå. Var i alle fall sånn i 2014....

Klær vasker jeg etter vært som de kjøpes inn, men er ikke noe særlig kjøp da vi har vasket alt som arves nedover i god tid.

Har ikke satt opp sengen enda, men når jeg gjorde det i supergod tid sist tok jeg et stort strekklaken over, for at den ny-oppredde sengen ikke skulle bli full i støv.

Ser frem til å potle med koseting som å få alt det siste på plass, og satt sammen i løpet av juli ❤️

Ja like greit å ta med både fødebagen og helsekortet på tur :D Man vet jo aldri :)

Jm anbefalte det selv om turen er 5 uker før termin så er det greit å vite at reiseforsikring er i orden og det mest nødvendige på plass i tilfelle...

Sniker fra september; Har vasket klær den siste uka, gjort klart det meste. Igjenværende er slik som paps eller mormor fikser mens jeg er på sykehuset. Grunnen til at jeg tjyvstarter slik er da jeg allerede (i uke 28) plages med premature rier, forkortet livmorhals og tar svangerskapet litt uke for uke. Håper selvfølgelig at han holder seg i hula, men kjekt å slippe tankene og bekymringer på slike praktiske ting hvis han kommer tidlig.

Sniker fra september; Har vasket klær den siste uka, gjort klart det meste. Igjenværende er slik som paps eller mormor fikser mens jeg er på sykehuset. Grunnen til at jeg tjyvstarter slik er da jeg allerede (i uke 28) plages med premature rier, forkortet livmorhals og tar svangerskapet litt uke for uke. Håper selvfølgelig at han holder seg i hula, men kjekt å slippe tankene og bekymringer på slike praktiske ting hvis han kommer tidlig.
Håper han holder seg på plass. Jeg har vært innlagt 2 ganger med premature rier. Fått lungemodningssprøyter, riehemmende drypp og har nå en forkortet livmorhals med åpning fra innsiden. Det sagt...hun holder seg på plass og jeg er 31+3 nå:) Dette begynte i 27+1. Der er håp om at han holder seg der! Jeg har ikke begynt å vaske noen ting faktisk. Skjer det så har de klær på sykehuset:) Burde kanskje begynne etterhvert:p

Back
Topp