Når annonsere nyheten?

Vi skal fortelle mine foreldre i påsken. Har planer om å ordne et stooort påskeegg med masse godis.. og i bunnen av egget skal jeg legge et kort, hvor det står :

Bestemor og Bestefar

Påske og vår.. Det spirer og gror.. Inne og ute. Spesielt i år, i mammas magehule ♡

En liten hemmelighet for de nærmeste, men snart for alle. Jeg er 8 uker, stor og sterk, klamrer meg fast, må vise mamma og pappas verk.

Hold på hemmeligheten en stund, det er jeg verd.

Håper dere tar meg i mot og viser meg vei, for i høst ankommer jeg.

♡ Hilsen lille spire [emoji271]

Gleder meg på reaksjonen! Resten får vite det når vi har vært på ul i uke 14. (Dette gjelder familien på mannens side også)
 
Har fortalt til mine foreldre, to venninder og barna. Ellers heldt me tett til påske :) er mykje dårlig, kvalmen, oppkast døgnet rundt og generelt super trøtt. Så derfor beslutta me å fortelle det til barna.
 
Jeg har fortalt til bestevenninne og 2 på jobb. Kjæresten min klarer omtrent ikke holde seg og har fortalt det til alle vennene sine, han klarer vel ikke holde seg lenge med flere heller - noe jeg synes er bittelitt hardt iom at det absolutt ikke var planlagt og er veldig veldig tidlig (6+1 nå) Jeg vil vente til etter ultralyd uke 8/9.
 
Vi sier det i uke 9, for jeg skal til Mallorca med svigers uke 10 og vil ikke holde det skjult da. Så da sier vi det til familie og kanskje noen venner. Facebook og Instagram publiserer vi når vi får vite kjønn.
 
Kommende tanter på min side og mormor fikk vite de da testen ble positiv, nermeste venniner og resten av besteforeldrene får vite de etter uke 12, så når vi vet kjønn poster vi det på facebook.
 
Vi skal fortelle mine foreldre i påsken. Har planer om å ordne et stooort påskeegg med masse godis.. og i bunnen av egget skal jeg legge et kort, hvor det står :

Bestemor og Bestefar

Påske og vår.. Det spirer og gror.. Inne og ute. Spesielt i år, i mammas magehule ♡

En liten hemmelighet for de nærmeste, men snart for alle. Jeg er 8 uker, stor og sterk, klamrer meg fast, må vise mamma og pappas verk.

Hold på hemmeligheten en stund, det er jeg verd.

Håper dere tar meg i mot og viser meg vei, for i høst ankommer jeg.

♡ Hilsen lille spire [emoji271]

Gleder meg på reaksjonen! Resten får vite det når vi har vært på ul i uke 14. (Dette gjelder familien på mannens side også)
Det var utrolig fint <3
 
Foreldrene våre får nok vite det imorgen viss testen viser 3+. 6 uker da [emoji846] ingen som vet det ennå utenom en av kollegaene til mannen.
 
Vi har fortalt det til de nærmeste vennene våre og familien 9+1. Jeg har vært så dårlig at de på jobb også har fått det med seg. Er en så god nyhet at man vil jo at hele verden skal få vite det. Men venter litt med Facebook.:)
 
Fortalte mine foreldre i dag, 7+5 og så hjertet slå på TUL i dag :) svigers fikk vite det for noen dager siden. Alle andre må nok venter til 12 uker
 
Vi skal fortelle det til kommende besteforeldre og tanter/onkler i påsken (er da rundt uke 10). Og så får resten vite det etterhvert etter at vi har vært hos lege og jordmor, og alt ser bra ut, i uke 13.
 
Tenkte å vente til uke 15 som sist.
Men blir jeg dårlig denne gangen, så ryker vel nyheten før den tid.
 
Min mor har fått vite det, men ingen fler får vite nå før etter uke 12/13 da jeg mest sannsynlig får UL rundt den tiden :) Og da skal selvfølgelig storesøster få vite det først. Vet det blir mye oppstyr med svigermor spesielt så bare godt å holde det hemmelig en stund til :)
 
Fortalte det til mamma idag [emoji173]️ ellers blir det vanskelig å holde sjult mye lenge pga magen. Må kle meg i store gensere i forsøk på å skjule det [emoji849][emoji20]
 
Fortalte det til mamma og svigers i går da vi fikk bekrefta liv på TUL. Pluss våre søsken. Resten får vite det etterhvert. Tror vi sparer det til utvida ul i uke 13.
 
Har fortalt det til foreldrene mine, svigerforeldrene, min mormor og en venninne :) Skal på ultralyd i uke 10 og hvis alt ser greit ut da tror jeg ikke jeg kommer til å skjule det for verden lenger :p
 
Vi fortalte det til alle nærmeste (foreldre, søsken, besteforeldre) i uke 8. Noen venner vet det, og alle gode venner får vite det etter uke 12-14 ca :) ingen facebook annonsering.
 
Back
Topp