Når annonsere nyheten?

Jeg har fortalt det til syv personer :eek: to av de er prøvere selv, to andre er bestevenninner, så er det begge kusinene mine (hun ene er gravid) også en venninne med to tette :) pluss mannen da selvfølgelig :p
 
Mannen min og sjefen min vet det, ellers er vi helt tyst. Datteren vår får vite det etter oul, hun er bare tre år så det har ingen hast. Nærmeste familie får vite det etter 12 uker, tror vi. Men ikke helt bestemt.
 
Neste uke får foreldrene vår vit det. Da e vi 8+1 når mora mi mest sannsynlig får vit det. Å et par daga etter hans foreldre
 
Denne gangen vil jeg holde det hemmelig så lenge som mulig! Men vi skal på ferie til svigers i påska, og spørsmålet er om jeg klarer å holde det hemmelig da. Ikke kan jeg gå i fjøset og kose med sauene og lamma, og ikke kan jeg drikke vin...
 
Det er bare jeg og mannen min + min beste venninne som vet det , jeg er bare 5+5 og mistet forrige så jeg er også redd for å si det til for mange for tidlig (som sist) og dermed måtte forklare til alle hvis det går galt. Vil fortelle mine foreldre når vi har sett hjertet på UL (har bestilt TUL 7+5), og da ringer vi nok hans foreldre i samme slengen :)
 
Her vet alle det. Måtte fortelle det til barna så di skulle skjønne hvorfor jeg var så dårlig, trett og gretten.
Og barna fortalte det til alle. Så nå vet stort sett alle det.
 
Jeg er skikkelig dårlig på å vente med sånt. Sagt det til arbeidsgiver, foreldre, nærmeste venner (de jeg har ukentlig kontakt med og noen arbeidskollegaer fordi det er praktisk. Har sagt til alle at det er tidlig og at vi håper at babyen blir i magen i 9 mnd Alle vet at noe kan skje, og støtten har jeg dersom det skulle bli sånn. Har mest lyst til å skriiiiike det ut til alle på gata Er så glad!! Er mitt andre barn og veldig ønsket.

Er bare 6 uker
 
Her er det bare et vennepar som vet om det, jeg har fått vite om hennes graviditeter veldig tidlig, og hun har fått vite om mine. Vi opplevde begge MA i fjor, så det var godt å ha noen å snakke med da.
Skulle ønske jeg kunne fortalt det til sjefen, det hadde vært fint om det bare var én på jobb som visste hvorfor jeg ikke er helt på topp, men sjefen min er bare ikke i stand til å holde slikt for seg selv, dessverre. Hvis hun får vite det får alle vite det ...
Kommer til å fortelle det til besteforeldre etter UL i uke 12, hvis alt er bra. Ellers blir det nok ikke noen annonsering av noe slag, sier det til noen få, og satser på jungeltelegrafen.
 
Last edited:
Ikke lenge til våre foreldre får høre nyheten nå. Å vi skal prøve å få det på film. Svigermor ender vel med å danse på gulvet mens tårene triller. Gleder meg virkelig nå.
 
Kommer nok ikke til å fortelle det før uke 12. Om formen blir værre får sjefen vite det, ellers er det ei søster og en kompis av sambo som vet om det. Kommer ikke til å involvere flere enda
 
Søstrene mine, og noen nære venner fikk vite det tidlig. Det er mennesker jeg vil ha der uansett utfall. Foreldrene våre venter vi en stund til med, for de blir "gale" ;)
-Sjefen fikk vite det første uken, og kollegaer forsto det veldig kjapt, ettersom jeg må ut av aktiv tjeneste med en gang.

Blir nok ikke noen FB status denne gangen (er barn nr 2). De som kjenner meg vil jo vite det enten av meg eller jungeltelegrafen, og de andre som er så perifert at de ikke vet de er det ikke så viktig med :)
 
Nå spørs det om ikke jeg må fortelle det til foreldrene mine snart. Siden jeg jobber sammen med pappa, kommer han til å finne ut at jeg er sykemeldt, og da kan du banne på at jeg får en sms av mamma i løpet av et par dager :nailbiting: gruer meg litt :p
 
Vi blir nok å fortelle det til foreldre på søndag. HVIS alt ser fint ut på TUL på torsdag. Da er jeg 7+0 når de får vite det. Kjenner jeg kommer til å ville snakke med mamma om noe skjer uansett,så vil veldig gjerne at hun vet det. Å da må pappa og vite fordi de bor sammen:p Å vi kan ikke si det til mine uten å si det til hans foreldre,så:p
 
Er 5+0 i dag. Vi har faktisk sagt det til flere, både mine og hans foreldre, hans 2 søstre og ei god venninne av meg vet det. Tenker at det kan være godt å få litt støtte om noe skulle skje. Dette er min første graviditet, så aner ikke hva som står i vente. Føler hele meg bobler over til tider! Godt å ha noen å snakke med og fortelle småting til!
 
I går fikk mamma og pappa hver sin bamse med teksten "verdens beste beste-mor/far".
Er 8 uker etter mine utregninger til søndag og da har jeg visst om det i 4 uker. Gruet meg litt, men gikk veldig bra :D
 
Har veldig lyst til at dattera vår skal fortelle det til besteforeldrene sine og da må vi jo vente til det er greit at hele verden får vite det :p Og da tenker jeg at det blir helga 22.april når jeg er passert 12 uker.
 
Sjefen på jobb vet det, trenger noe tilrettelegging når det plutselig ikke bare er meg selv å ta hensyn til. Regner med folk på jobben legger to pluss to sammen nå når jeg er sykemeldt, men heldigvis påske og 12 uker rett etterpå.
Foreldre får vite det neste helg og i påska når vi treffer dem :)
 
Hadde tenkt å vente til veke 12 med å fortelle noko, men forma er ikkje bra og sidan vi får mykje hjelp med oppussing, har vi no fortalt det til foreldra våra. Mora mi hadde sett på meg att eg ikkje var i form og hadde misstanke om at eg var gravid [emoji28]. Men resten får vente til veke 12. Er 7+4 idag, håper det går vegen [emoji4]
 
Back
Topp