Når annonsere nyheten?

rosedama

Gift med forumet
Når fortelle familie, venner nyheten? Poste på fb?
 
Vi har bestemt oss for å vente til uke 12 iallefall med å fortelle det til venner. Men mulig familie litt før. 1.april hadd vært litt morsomt å bruke. Er 9+3 da [emoji13]
 
  • Liker
Reactions: T.T
Vi venter også så langt jeg klarer å holde meg, skal ikke dele dette før uke 12 tror jeg :nailbiting:
Siste gang sa vi til nærmeste venner og familie rundt uke 10-1, men snart var det like mye forklaring fordi vi mistet. Men fra min del så vet arbeidgivere allerede, og pga tilpassering på jobb så kommer nok folk snart til å lure og spør om dette. :dontknow
 
Jeg har sagt det til mamma og ei venninne.. de visste at vi har prøvd som gale siden vi mistet i desember, så ville blitt for dumt å ikke si noe nå :)
 
Søstra te gubben, vårt nærmeste vennepar å ei vennine av mæ vet det. Vi begge MÅÅÅ ha noen å prate med om det.
 
Vi har ikke turt å si det til noen enda, er så redd for å jinxe det:p syns det var ille nok å fortelle de som visste det sist gang, at det ikke gikk da, så vi prøver å holde på det så lenge som mulig denne gangen.
 
Mødrene våre og ei venninne vet det allerede. Vi mistet også i november vi prøver nok å vente noen uker til denne gangen til vi ser at HCG stiger som det skal
 
Bare jeg og min mann som vet det foreløbig. Tenker å holde det hemmelig så lenge det går. Dette blir vårt 4.barn og med våre tre barn har vi nesten vært tvinget til å si det med en gang pga ekstremt plaget med kvalme/oppkast. Så krysser fingrene for at vi får vente litt denne gangen. Blir nok mange forskellige reaksjoner på at vi venter nr.4
 
Bare jeg og min mann som vet det foreløbig. Tenker å holde det hemmelig så lenge det går. Dette blir vårt 4.barn og med våre tre barn har vi nesten vært tvinget til å si det med en gang pga ekstremt plaget med kvalme/oppkast. Så krysser fingrene for at vi får vente litt denne gangen. Blir nok mange forskellige reaksjoner på at vi venter nr.4

Vi venter også nr. 4, gruer meg nesten til at folk får vite.. det er liksom så lov å komme med upassende kommentarer når det blir snakk om nr. 4...
 
Vi venter også nr. 4, gruer meg nesten til at folk får vite.. det er liksom så lov å komme med upassende kommentarer når det blir snakk om nr. 4...

Ja kan ikke si jeg gleder meg til å få høre alt liksom Denne siste spira kom brått på å ikke planlagt. Vi har en på 7år .4år og 1år. så det er nesten slik at jeg skjemmes ikke missforstå nr 4 er absolutt velkommen,må bare venne oss til tanken
 
Vi skal på tidlig ultralyd rundt uke 7. Hvis alt ser bra ut da kommer vi til å fortelle det til foreldrene mine og svigers. Kommer også til å fortelle det til min beste venninne. Resten får vente til uke 12 :)
 
Jeg brenner etter å snakke med noen om dette, men samtidig vil jeg vente. Kjæresten er opptatt av de magiske 12 ukene, men nekter meg ikke å fortelle det til ei venninne om jeg vil. Synes tiden snegler seg av sted. Fant det ut for 3 dager siden og er etter utregning 4+1 i dag så der er jo tidlig enda.
 
Jeg brenner etter å snakke med noen om dette, men samtidig vil jeg vente. Kjæresten er opptatt av de magiske 12 ukene, men nekter meg ikke å fortelle det til ei venninne om jeg vil. Synes tiden snegler seg av sted. Fant det ut for 3 dager siden og er etter utregning 4+1 i dag så der er jo tidlig enda.

Samme hær. 10 dager siden æ fant ut det å har lyst til å roooooopppp høyt. Men vil å vente.
 
Bortsett fra samboer, så har jeg kun fortalt det til min beste venninne (som også er gravid med sin første, så måtte bare si det til henne). Jeg tenkte å vente med familien til påska. Da er jeg 11 uker på veg, og det er vel den eneste sjansen til å få samlet alle. Kanskje venninnegjengen også. Men på facebook er jeg usikker på om jeg vil poste noe i det hele tatt..
 
Tenker vi venter til rundt påsketider [emoji846] Poster ingentng på fb [emoji6]
 
Forrige gang var vi gravid med tvillinger, mistet den ene i uke 8, den andre i uke 12. MA. Vi hadde god oppfølgning pga tidligere svangerskap utenfor livmoren, UL allerede fra uke 6. Da så alt fint ut, så vi fortalte det til mange..
Angrer veldig på det, var tøft å fortelle at vi mistet x2.
Så nå tror vi at vi venter så lenge vi klarer.
Ble gravid en gang etter dette, men da ble det SA 4 dager etter positiv test, så det vet ingen andre enn oss.
 
Har bestemt oss om å rett å slett si det når vi er 8 uker. Først til dattra mi å så resten av nærmeste familie. Men alle andre må nok vente ei stund til
 
Forrige gang ventet vi til uke 11 etter tidlig ultralyd. Denne gangen har jeg ikke klart å holde det hemmelig så de fleste vet, men kjenner jeg anger itilfelle SA
 
Kommer nok til å fortelle det til familien i påska. Det er jo mulig at det synes da også.
Har ikke tenkt å legge det ut på FB før jeg har født en baby.
 
Jeg har fortalt det til mine aller nærmeste, men venter bitte litt til før jeg sier det til barna mine.
Men de merker jo at jeg er mer sliten om kvelden, sovner fort på sofan, så jeg føler jeg må si det om ikke alt for lenge..
Jeg fortalte ledern min det i dag for å slippe å ha det hengende over meg, grua meg veldig.. ho tok det veldig pent og syntes det var hyggelig, så jeg ble veldig letta og kan slappe mer av:)
Ho var tydelig på å tilrettelegge og det var godt å høre:)
 
Back
Topp