Når annonsere nyheten?

Vi har holdt det tett til brystet denne gangen [emoji4] Kun oss to, én bestevenninne og én kollega. Hvis vi klarer å skjule den dårlige formen så vil vi vente til etter legetime i uke 11, også fortelle sønnen vår på 7 år slik at han kan fortelle det til sine besteforeldre [emoji4] Jeg skal på en jentetur med 5 venninner når jeg er 11+6, prøver å tenke på kreative måter å formidle det på på flyplassen [emoji178]
 
Da jeg var gravid i september fikk familien vite det med en gang, men jeg mistet i oktober. Da jeg var gravid i vinter fikk familien vite det i uke 10, men jeg mistet i uke 11. Nå tror jeg de aller nærmeste får vite det hvis alt ser bra ut på tul. Resten får vite etter uke 12 eller oul.

Jeg syntes det var så ille å ringe rundt å fortelle at jeg hadde mista, så det vil jeg helst slippe å gjøre igjen.
 
Da jeg var gravid i september fikk familien vite det med en gang, men jeg mistet i oktober. Da jeg var gravid i vinter fikk familien vite det i uke 10, men jeg mistet i uke 11. Nå tror jeg de aller nærmeste får vite det hvis alt ser bra ut på tul. Resten får vite etter uke 12 eller oul.

Jeg syntes det var så ille å ringe rundt å fortelle at jeg hadde mista, så det vil jeg helst slippe å gjøre igjen.

Denne gangen skal du komme helt i mål og slippe å ringe med dårlige nyheter! [emoji846]
 
Back
Topp