Nå må vekta ned noen kilo...

Hva skjer med den vekta egentlig? Spiser sunt, og er i en vanvittig fysisk aktivitet... Og vekta går OPP?!?:shifty: 64,2kg :(
 
Kan det være muskler da? :)
 
Har vært flink gjennom helga, og like forbaska fortsetter den vekta å gå oppover :( 64,5kg, og tilbake til start... Forstår ikke hva som skjer! Kommer rett og slett til å ta en pause fra hele dritten :(
 
Ikke mist motet! Det er helt normalt å oppleve at vekta svinger litt. Husk at dette er et maraton og ikke en sprint! :)
Nå er du så godt i gang, så ikke gi deg nå! ❤️
 
Har vært flink gjennom helga, og like forbaska fortsetter den vekta å gå oppover :( 64,5kg, og tilbake til start... Forstår ikke hva som skjer! Kommer rett og slett til å ta en pause fra hele dritten :(
Rart og frustrerende, men ikke gi opp!
Kanskje har vekta (altså den på gulvet) bestemt seg for å bare være kjip? :rolleyes:

Litt mer seriøst: En liten godt ment utfordring: Du sier at du spiser sunt, men hvor mye spiser du?
Jeg, for eksempel, elsker nøtter og kan gjerne ta en neve nå og da gjennom dagen. Nøtter er sunt, men om jeg spiser masse så hjelper jo ikke det.
Aner jo ikke dine spisevaner, men mengde spesielt gjennom småspising er jo en klassisk felle.

Uansett, ikke gi opp! :Heartred
 
Rart og frustrerende, men ikke gi opp!
Kanskje har vekta (altså den på gulvet) bestemt seg for å bare være kjip? :rolleyes:

Litt mer seriøst: En liten godt ment utfordring: Du sier at du spiser sunt, men hvor mye spiser du?
Jeg, for eksempel, elsker nøtter og kan gjerne ta en neve nå og da gjennom dagen. Nøtter er sunt, men om jeg spiser masse så hjelper jo ikke det.
Aner jo ikke dine spisevaner, men mengde spesielt gjennom småspising er jo en klassisk felle.

Uansett, ikke gi opp! :Heartred
Noterer alt hva jeg spiser ned, nettopp for å unngå den fella :) og porsjonene har det ikke vært noe å si på :) men, virker som om kroppen min ikke klarer å gå ned i vekt om jeg fokuserer for mye på det. Nå har jeg lagt bort fokus siden søndag, og vipps så var vekta nede i 63,5kg. Må nok bare ha et mer nøkternt forhold til det ;)
 
63,7 igjen i dag. Men ikke så rart med mye saltinntaket gjennom helga :) må huske å spise fremover nå :hilarious: nyforelska, så føler jeg kan leve på lift og kjærlighet :hilarious:❤️
 
Så koselig med nyforelskelse :love017 Nyt det!
 
Hardt arbeid gir resultater :D vekta stoppa på 62,6kg :D kjenner at jeg klarer og slappe mer av rundt det, og at jeg nyter aktiviteten mer enn hva jeg gjorde i starten :) ❤️ I tillegg kjenner jeg at formen stiger. I starten brukte jeg rundt 22 minutter opp bakken jeg trener i, og nå er jeg nede i 19.40. Hvilepulsen har også gått betraktelig ned (41) så nå er set bånn gass videre!!! Heldigvis for meg liker daten min klatring, heia og er generelt fysisk aktiv :D
 
Hardt arbeid gir resultater :D vekta stoppa på 62,6kg :D kjenner at jeg klarer og slappe mer av rundt det, og at jeg nyter aktiviteten mer enn hva jeg gjorde i starten :) ❤️ I tillegg kjenner jeg at formen stiger. I starten brukte jeg rundt 22 minutter opp bakken jeg trener i, og nå er jeg nede i 19.40. Hvilepulsen har også gått betraktelig ned (41) så nå er set bånn gass videre!!! Heldigvis for meg liker daten min klatring, heia og er generelt fysisk aktiv :D
Hurra for deg!
 
Hvilsepulsen droppa til 45 på dagtid i dag! Leeenge siden sist ❤️ Klarte også å presse meg opp skiheisen på 18.03minutter. Videre brukte jeg 1time og 45minuyyer på løypa jeg har brukt 2 timer på tidligere. Sååå, nå blir det bleking av tenner de neste 14 dagene :) vekt går være vekt, for nå er formstigningen så formidabel at jeg heller vil følge utviklingen der ❤️
Jobb igjen neste uke etter et avbrekk på nesten 3 mnd :)
 

Vedlegg

  • B673CB13-6AC7-43A4-90CD-9CDE3B1F0BA9.png
    B673CB13-6AC7-43A4-90CD-9CDE3B1F0BA9.png
    445,5 KB · Visninger: 2
  • 6CBB62E3-8CFF-4A25-8FA8-F569FD046296.png
    6CBB62E3-8CFF-4A25-8FA8-F569FD046296.png
    960,9 KB · Visninger: 2
Lite oppdateringer herfra om dagen. Men kondis leverer! Var ute på løpetur i går, og for første gang på mange år klarte jeg å løpe 5km i strekk :D vekta har jeg ikke vært på, men merker på buksene at de sitter løsere både i livet og lårene :) så tipper at det går riktig vei :D
 
Så deilig følelse å løpe 5 km i strekk! Det er jo kjempebra! :D
 
Stiv og støl på de merkeligste plasser jeg ikke visste at det fantes muskler :hilarious: har holdt på med fullskala trehytteprosjekt hele langhelga, og alt av materialet måtte bæres 200 meter. Strøm hadde vi ikke så det er kun brukt håndsag og drill. Men fy søren så deilig å kjenne at kroppen faktisk fungerer!
 

Vedlegg

  • F013AE75-6D7F-4CBF-A8E0-7219211CCD99.jpeg
    F013AE75-6D7F-4CBF-A8E0-7219211CCD99.jpeg
    453 KB · Visninger: 7
Så stilig med trehytte! Og veldig deilig å bruke kroppen på den måteb ja :D
 
Glemte jo å legge ut resultat av tannbleking :) ikke helt kritthvite, men nok til at jeg er mer enn fornøyd ❤️
 

Vedlegg

  • A5ADE1B7-0F8B-49C6-ADDE-D0EA50EA46F8.jpeg
    A5ADE1B7-0F8B-49C6-ADDE-D0EA50EA46F8.jpeg
    40 KB · Visninger: 4
  • 705AAD09-2FFC-4EB8-9FE4-5CB90A693B2C.jpeg
    705AAD09-2FFC-4EB8-9FE4-5CB90A693B2C.jpeg
    24 KB · Visninger: 4
Back
Topp