Nå må vekta ned noen kilo...

Ingen tid til trening i dag siden jeg i stedet har fortsatt med oppussing. Så nå er endelig rommet til jentungen helt ferdig :) fikk foret ut og lista rundt vinduene :) siden jeg aldri har gjort det før tok det sin tid! Og jammen kan denne dama banne og steike når ho blir frustrert:hilarious:
Jeg har også nettopp lært de tingene, var noe herk på hjørnene :hilarious:
 
Torsdag er veiedag, og i dag stoppet den på 61,8kg, igjen :hilarious: jeg fikk mensen i ettermiddag, og da pleier jeg ofte å ligge rundt 1 kg mer enn ellers :joyful: så får vi se da, om vekta vil vise meg noe annet på søndag :hilarious:
 
Søndag er som alltid veiedag, men ingen regel uten unntak :hilarious: jeg spiste så mye popcorn i går, og tacokjøttdeig som begge deler inneholder mye salt. Valgte derfor å skippe det i frykt for å bli demotivert :hilarious: ellers har jeg blitt mye flinkere til å velge rene råvarer. Kjøttdeig er byttet ut med kyllingkjøttdeig (innbiller meg at det er sunnere) jeg velger ren fisk i stedet for f.eks fiskepinner og koteletter fremfor f.eks snitzler :)
 
Føler at jeg var flink gjennom hele forrige uke, og selv med konfirmasjon på lørdag klarte jeg å begrense maten uten at det føltes som noe nederlag :) jeg utsatte veiedag til i dag med tanke på lørdagen og vann i kroppen, og i dag tidlig landet den på 60,5kg :D veldig veldig fornøyd!!! :D
 
Føler at jeg var flink gjennom hele forrige uke, og selv med konfirmasjon på lørdag klarte jeg å begrense maten uten at det føltes som noe nederlag :) jeg utsatte veiedag til i dag med tanke på lørdagen og vann i kroppen, og i dag tidlig landet den på 60,5kg :D veldig veldig fornøyd!!! :D
Oi, det er jo helt supert med konfirmasjon i tillegg :D
 
Føler at jeg var flink gjennom hele forrige uke, og selv med konfirmasjon på lørdag klarte jeg å begrense maten uten at det føltes som noe nederlag :) jeg utsatte veiedag til i dag med tanke på lørdagen og vann i kroppen, og i dag tidlig landet den på 60,5kg :D veldig veldig fornøyd!!! :D
Woho! :D
 
I dag stoppa vekta på 60kg blank :D den siste kiloen får bare være ❤️ Jeg er fornøyd, og føler på mange måter at jeg har stabilisert vekta hele veien. Det har jo tatt tid å gå ned disse kiloene, men til gjengjeld er gode vaner blitt endel av hverdagen :) tror og håper at det vil bli lettere å holde vekta framover nå :) jeg har også fått meg kjæreste i denne prosessen, og han er også opptatt av kosthold og fysisk aktivitet ❤️❤️❤️
Livet smiler ❤️❤️❤️ Jeg kommer nok innom for å heie dere andre fram, for dere har vært til stor motivasjon og inspirasjon :) keep up the good work! Det er når vekta stopper å gå ned en periode og motivasjonen skranter at man bygger den (vel så viktige) mentale styrken :D
 
Høres ut som du er kommet på riktig plass ❤️ gratulerer . Og godt jobbet. Så hyggelig med kjæreste i tillegg med samme interesse som deg.
 
Var innom vekta i dag tidlig for å se hvordan jeg ligger an. Føler at jeg har spist normalt og ok med aktivitet. Vekta stoppa på 60,5kg. Helt innfor naturlige svingninger, og jeg klarer å holde meg stabil :) herlig :) ❤️
 
Jeje, jeg har holdt vekta nogenlunde stabil siden jeg sa meg fornøyd. Nå er jeg derimot spent på hva neste uke vil bringe. Jeg ligger på sykehuset og er nyoperert for slyng på tarmen som delvis hadde vokst sammen med livmor etter keisersnitt for noen år tilbake. Jeg ser for meg en altfor rask nedgang nå som jeg kun kan spise suppe eller små mengder lett fordøyelig mat. Og for rask nedgang resulterer gjerne i massiv spising når jeg er ferdig med nedgangen… wish me luck :sorry:
 
Jeje, jeg har holdt vekta nogenlunde stabil siden jeg sa meg fornøyd. Nå er jeg derimot spent på hva neste uke vil bringe. Jeg ligger på sykehuset og er nyoperert for slyng på tarmen som delvis hadde vokst sammen med livmor etter keisersnitt for noen år tilbake. Jeg ser for meg en altfor rask nedgang nå som jeg kun kan spise suppe eller små mengder lett fordøyelig mat. Og for rask nedgang resulterer gjerne i massiv spising når jeg er ferdig med nedgangen… wish me luck :sorry:

Det høres ikke bra ut . Håper alt er bra med deg nå ❤️ jeg ville bare latt meg selv spise hva som helst i 2 dager etter, og unngått snop. Så tror jeg det går seg til av seg selv
 
Jeje, jeg har holdt vekta nogenlunde stabil siden jeg sa meg fornøyd. Nå er jeg derimot spent på hva neste uke vil bringe. Jeg ligger på sykehuset og er nyoperert for slyng på tarmen som delvis hadde vokst sammen med livmor etter keisersnitt for noen år tilbake. Jeg ser for meg en altfor rask nedgang nå som jeg kun kan spise suppe eller små mengder lett fordøyelig mat. Og for rask nedgang resulterer gjerne i massiv spising når jeg er ferdig med nedgangen… wish me luck :sorry:
Hørtes utfordrende ut, håper alt står bra til med deg :Heartred
 
Vekt ned siden operasjonen er 4kg :eek: spent på hvor fort jeg går opp igjen nå :arghh: for jeg vil ha maaaaaat :hilarious:
 
Hmm, magen krangler når jeg spiser for mye, men kanskje like greit. Tarmene er fylt opp, så reell nedgang er på 3,5kg. Jeg tenker at så lenge jeg ikke går mer ned, og magen krangler når jeg spiser for mye så får jeg heller bare være glad for at jeg ikke fyker opp igjen slik jeg så for meg :)
 
Hvordan går det med deg? :)
Takk som spør :) det går fint her :) magen spiller på lag igjen, og jeg merker at energinivået har steget betraktelig etter operasjonen. Så det kan nok være at dette har plaget meg mer enn jeg aner en stund :)
 
Back
Topp