Nå må vekta ned noen kilo...

Lite oppdateringer herfra om dagen. Men kondis leverer! Var ute på løpetur i går, og for første gang på mange år klarte jeg å løpe 5km i strekk :D vekta har jeg ikke vært på, men merker på buksene at de sitter løsere både i livet og lårene :) så tipper at det går riktig vei :D
5 kilometer er jo veldig bra! Finnes jo til og med egne løp på den distansen. :smug:

Stiv og støl på de merkeligste plasser jeg ikke visste at det fantes muskler :hilarious: har holdt på med fullskala trehytteprosjekt hele langhelga, og alt av materialet måtte bæres 200 meter. Strøm hadde vi ikke så det er kun brukt håndsag og drill. Men fy søren så deilig å kjenne at kroppen faktisk fungerer!

Utrolig kult! Fantastisk form for trim, i tillegg. :woot:

Glemte jo å legge ut resultat av tannbleking :) ikke helt kritthvite, men nok til at jeg er mer enn fornøyd ❤️
Åh, det har jeg drømt om innimellom! Og du, kritthvite tenner ser sjelden særlig naturlig ut. :hilarious: Deilig å unne seg litt ekstra. :happy:
 
Åh, det har jeg drømt om innimellom! Og du, kritthvite tenner ser sjelden særlig naturlig ut. :hilarious: Deilig å unne seg litt ekstra. :happy:
du får bare hive det rundt og gi deg selv det som en belønning :) kostet mindre enn jeg trodde (3000 inkludert blekeskinne oppe og nede, rens og blekemiddel hos tannlege) det har gitt enormt med selvtillit her, så kan virkelig anbefale det :D
 
Jaja, var på vekta igjen i dag. Har egentlig ikke hatt fokus på annet enn sunn mat i det siste, så ble litt overrasket da vekta stoppet på 61,5kg :) føler at jeg ser freshere ut igjen, og min kjære date er raus med komplimentene :love7
 
du får bare hive det rundt og gi deg selv det som en belønning :) kostet mindre enn jeg trodde (3000 inkludert blekeskinne oppe og nede, rens og blekemiddel hos tannlege) det har gitt enormt med selvtillit her, så kan virkelig anbefale det :D
Jeg har en skade på flere av tennene som gjør at de har et ganske kraftig fargeskille. Bleking vil ikke ta det, ifølge tannlegen min. Så mista litt interessen da. :sorry:

Jaja, var på vekta igjen i dag. Har egentlig ikke hatt fokus på annet enn sunn mat i det siste, så ble litt overrasket da vekta stoppet på 61,5kg :) føler at jeg ser freshere ut igjen, og min kjære date er raus med komplimentene :love7
Lykke er ganske bra slankekur det også. :happy:
 
Siden nest minste hadde førskoledag i dag ble det endel tid til overs. Har brukt tida til 12km med powerwalk og en liten styrkeøkt :) håper jeg får litt tid til overs i løpet av helga til å kjøre på med ei økt til :) nå venter stranda ❤️❤️❤️
 
Litt stolt av meg selv i dag :) kom meg ut på tur i en time, og jeg fikk en times styrkeøkt FØR varmen slo helt inn :D kjørte masse lår og mageøvelser, så tipper at jeg angrer i morra :hilarious:
 
Wow, for en effekt magetreningen har hatt!! :eek: Har trent den hver dag i ei uke (med unntak av en hviledag) og rundt midjen har jeg krympa nesten 1 cm :D bruker en app som viser øvelser og legger inn progresjon selv :) tar kun 8 minutter, så helt overkommelig i en hektisk hverdag :D
 
Wow, for en effekt magetreningen har hatt!! :eek: Har trent den hver dag i ei uke (med unntak av en hviledag) og rundt midjen har jeg krympa nesten 1 cm :D bruker en app som viser øvelser og legger inn progresjon selv :) tar kun 8 minutter, så helt overkommelig i en hektisk hverdag :D
Bra jobba:D:D
 
Bah, da blir det bråstopp i treninga ei lita stund. Hostet og harket i hele natt, fullt av gult slim som kommer opp. Måtte rett og slett sove halvt sittende for å ikke drukne i slim :hungover: Frykter akutt bronkitt :arghh::banghead: korona test tatt bare for å utelukke det (ingen smitte i kommunen eller nabokommunen)
 
Bah, da blir det bråstopp i treninga ei lita stund. Hostet og harket i hele natt, fullt av gult slim som kommer opp. Måtte rett og slett sove halvt sittende for å ikke drukne i slim :hungover: Frykter akutt bronkitt :arghh::banghead: korona test tatt bare for å utelukke det (ingen smitte i kommunen eller nabokommunen)

Uff, så kjedelig! Ønsker deg god bedring ❤️
 
Åh, som jeg gleder meg til å bli frisk!!! Hoster og surkler bare jeg blir litt varm, så i stedet for bevegelse har det blitt mye trøstespising. Daten min er en travel kar, så har ikke fått sett noe til ham i det siste heller… Vel vel, nå kan det bare gå oppover i humøret og nedover med vekta :finger::shy:
 
Wow, for en effekt magetreningen har hatt!! :eek: Har trent den hver dag i ei uke (med unntak av en hviledag) og rundt midjen har jeg krympa nesten 1 cm :D bruker en app som viser øvelser og legger inn progresjon selv :) tar kun 8 minutter, så helt overkommelig i en hektisk hverdag :D
Herlig!
Hvilken app er dette?

Håper formen er stigende!!
 
Herlig!
Hvilken app er dette?

Håper formen er stigende!!
Lose belly fat heter den til android :) den finnes sikkert i AppStore også :) anbefales virkelig!

ellers så er formen stigende :) jeg hoster mindre og mindre, og det er mindre og mindre slim. Men, fremdeles så mye at jeg ikke tør å ta opp treningen riktig enda.
 
Lose belly fat heter den til android :) den finnes sikkert i AppStore også :) anbefales virkelig!

ellers så er formen stigende :) jeg hoster mindre og mindre, og det er mindre og mindre slim. Men, fremdeles så mye at jeg ikke tør å ta opp treningen riktig enda.
Spennende app, da har jeg lasta ned og skal sjekke den i bruk i morra. :woot:

Høres lurt ut å vente med trening, ja. Fortsatt god bedring!
 
Jeg stålsatte meg på morgenen i dag for å gå på vekta null trening på nesten 3 uker, minimalt med aktivitet generelt pga hoste med en gang jeg er i aktivitet og MASSE trøstespising :arghh::hungover: forventa et skikkelig skrekktall… Så da vekta stoppa på 62,4kg ble jeg mildt sagt sjokkert :hilarious: så nå får jeg prøve å få kostholdet på rett vei igjen, og treningen får komme når jeg er helt god… overskuddet er der, og slimet er der nesten ikke. Så innen ei uke er jeg nok i gang med trening igjen også :)
 
Endelig fikk jeg meg en treningsøkt igjen! Ufattelig tungt der og da, men følelsen av å være i gang igjen overgår det meste :)
 
Æsj, bronkitten gjorde sitt med kroppen, jeg holdt meg i ro for lenge… Så da jeg prøvde meg på løpetur kinket ryggen seg skikkelig. Heldigvis kjenner jeg at det er muskulært, og heldigvis har jeg tidenes beste fastlege! Startet på voltaren piller i går (fikk en 10dagers kur) og streng ordre om å ta det rolig framover:hilarious: ikke det blir vanskelig siden vi reiser på ferie til natta… mer spent på bilturen når jeg må sitte i 9 timer :eek:
Samtidig fikk fastlegen min henvist meg (på nytt) til sykehuset for de delte magemusklene. Det er på tide å få sydd dem sammen igjen, mente han. Jeg skal ikke si i mot på det :rolleyes:

Ellers er kostholdet bra igjen. Daten min er så flink til å gi komplimenter, og han får meg til å føle meg attraktiv og vakker ❤️❤️❤️ Så han der altså ❤️❤️❤️ Har ikke vært på vekta, men mål rundt midje har kun økt 1cm, over hoftene 2cm og lårene 1cm på denne stillesittende periode. Så all verdens kan det ikke ha utgjort med tanke på hvor mye søppelmat jeg spiste før jeg kom på rett vei igjen :)
 
Æsj, bronkitten gjorde sitt med kroppen, jeg holdt meg i ro for lenge… Så da jeg prøvde meg på løpetur kinket ryggen seg skikkelig. Heldigvis kjenner jeg at det er muskulært, og heldigvis har jeg tidenes beste fastlege! Startet på voltaren piller i går (fikk en 10dagers kur) og streng ordre om å ta det rolig framover:hilarious: ikke det blir vanskelig siden vi reiser på ferie til natta… mer spent på bilturen når jeg må sitte i 9 timer :eek:
Samtidig fikk fastlegen min henvist meg (på nytt) til sykehuset for de delte magemusklene. Det er på tide å få sydd dem sammen igjen, mente han. Jeg skal ikke si i mot på det :rolleyes:

Ellers er kostholdet bra igjen. Daten min er så flink til å gi komplimenter, og han får meg til å føle meg attraktiv og vakker ❤️❤️❤️ Så han der altså ❤️❤️❤️ Har ikke vært på vekta, men mål rundt midje har kun økt 1cm, over hoftene 2cm og lårene 1cm på denne stillesittende periode. Så all verdens kan det ikke ha utgjort med tanke på hvor mye søppelmat jeg spiste før jeg kom på rett vei igjen :)
Usj da, så vondt. Lykke til med kjøretur :nailbiting:

Så koselig å høre at han tar slik vare på deg :Heartred
 
I dag har jeg kost meg på tur med hele familien. Ryggen er så og si god igjen, og jeg kjenner at grunnformen enda ligger i bunn! Deilig!!! Og det beste når jeg er hos pappa og samboer på ferie må være at jeg ikke har sjans til å småspise etter slike turer :hilarious:
 

Vedlegg

  • E27A1489-6016-413E-94D9-BF8DEF5CAF5B.jpeg
    E27A1489-6016-413E-94D9-BF8DEF5CAF5B.jpeg
    387,5 KB · Visninger: 4
Back
Topp