Nå må vekta ned noen kilo...

Takk som spør :) det går fint her :) magen spiller på lag igjen, og jeg merker at energinivået har steget betraktelig etter operasjonen. Så det kan nok være at dette har plaget meg mer enn jeg aner en stund :)
Så godt å høre! :happy:
 
Sukkerfri januar har hittil gått overraskende lett :) vekta ligger stabilt på 60kg +- :) må si at jeg er fornøyd med dette altså :) og at jeg har kjæresten med på laget betyr så klart veldig mye! Jeg er heldig og takknemlig ❤️❤️❤️
 
Hittil sukkerfritt år, og det går fremdeles greit. Noe søtsug innimellom, men det verste gav seg etter 2-3uker. Vekta ligger på 58,5-59kg, så jeg har faktisk gått ned i vekt ved å legge søtsaker, chips og brus på hylla :) aktivitet er så som så, men jeg prøver sånn smått å komme i riktig modus igjen! Etter siste dosa med vaksine har kroppen vært tung og kondis null. Vet ikke om det er tilfeldig eller om det faktisk er vaksinen som gjør det :bored:
Ellers går jeg inn i uke 5 på rad med barna. Eksen skulle kommet hjem fra ferie i dag, men må bli i landet han har vært i en stund til. Han testa positivt dagen før hjemreise, og siden det kun går ett fly i retning hjem i uka vet vi enda ikke om han går klar allerede neste uke eller om han må vente enda ei uke :shifty: jaja, han kommer nok til å være brun når han kommer hjem i det minste :hilarious:
 
Sukkerfri januar har hittil gått overraskende lett :) vekta ligger stabilt på 60kg +- :) må si at jeg er fornøyd med dette altså :) og at jeg har kjæresten med på laget betyr så klart veldig mye! Jeg er heldig og takknemlig ❤️❤️❤️
Så flink du er!
 
Jaja, nå må jeg visst inn her igjen og starte på nytt igjen. Brudd med kjæresten i fjor sommer og falt ut av arbeidslivet omtrent på samme tid. Så vekta viser 11+ siden august :(

Dagens vekt 70,1kg. Målet innen 1.juli er 60kg. 0,5kg i uka bør være overkommelig nå som jeg har alenetid hver dag mens ungene er på skolen/bhg. Wish me luck ❤️
 
Å jobbe mot søtsuget er heftigere enn jeg kan huske det fra tidligere :/ men jeg bare må holde ut! Spise sunt og være aktiv…

Prata for øvrig med min bror om det. Han tror det kan skyldes medisinene jeg går på. Han opplevde det samme da han gikk på dem :eek: konstant søtsug og aldri mett. Jaja, jeg tror velta har gått riktig vei! Spent på hva den viser til tirsdag :)
 
Første uka er tilbakelagt. Vekta viser 2,6kg ned, men jeg mistenker at mye av det skyldes vann. Likevel så gir det motivasjon!

Søtsuget har roet seg noe etter at jeg skrev sist. Mulig at det skyldes nedtrapping på medisiner, men også mulig at det skyldes jernviljen til å gå ned i vekt :smiley-ashamed004

Ellers fikk jeg innvilga 100% ufør i går, og det var deilig at den brikken falt på plass. 1 ting mindre å tenke på og ikke minst bekymre seg over :)

I uka som kommer håper jeg på å få svar fra forsikringsselskapet mtp uføreforsikring jeg har hos dem. Krysser fingrene for utbetaling der slik at store deler av lånet kan bli innfridd nå som inntekten går betydelig ned. Også håper jeg på svar fra klp og uførepensjon fra dem. Mange baller i lufta, og da er det heldigvis lett å komme seg ut på tur for å slippe tankekjør! Satser på daglig powerwalk hele denne uka i og med at jeg har ungefri til helga :)
 
Første uka er tilbakelagt. Vekta viser 2,6kg ned, men jeg mistenker at mye av det skyldes vann. Likevel så gir det motivasjon!

Søtsuget har roet seg noe etter at jeg skrev sist. Mulig at det skyldes nedtrapping på medisiner, men også mulig at det skyldes jernviljen til å gå ned i vekt :smiley-ashamed004

Ellers fikk jeg innvilga 100% ufør i går, og det var deilig at den brikken falt på plass. 1 ting mindre å tenke på og ikke minst bekymre seg over :)

I uka som kommer håper jeg på å få svar fra forsikringsselskapet mtp uføreforsikring jeg har hos dem. Krysser fingrene for utbetaling der slik at store deler av lånet kan bli innfridd nå som inntekten går betydelig ned. Også håper jeg på svar fra klp og uførepensjon fra dem. Mange baller i lufta, og da er det heldigvis lett å komme seg ut på tur for å slippe tankekjør! Satser på daglig powerwalk hele denne uka i og med at jeg har ungefri til helga :)
Godt jobbet!!
 
Ned 0,2kg fra forrige uke, men jeg har ikke kommet meg på do i dag tidlig. Noe jeg pleier. Så er vel ned 0,5 kg når jeg klarer det :)
Det er fremdeles vanskelig å begrense seg i matveien, så dette kan bli en lang kamp :hilarious: heldigvis klarer jeg stort sett å holde fokus enda :)
Ellers blir det lite tid til trening denne uka. Ungene har vinterferie fra skolen, og gutten min på 14 har blitt skikkelig sjuk. 40 i feber på dag 3, så jeg tør ikke å reise ut på tur med de minste heller. Jaja, det går seg vel til det også! Må bare huske å ha det i bakhodet om vekta ikke går ned allverden neste uke :)
 
Endelig er gutten min på snart 15 på bedringens vei! Denne gangen satt det virkelig hardt i ❤️ han våknet i natt til massivt neseblod, og resten av natta på sofaen. Hønemor som jeg er så fikk jo ikke jeg sove noe mer :banghead: så dagen med 2 småtroll hjemme, 1 syk tenåring og1 rastløs tenåring har vært mildt sagt interresant:hilarious: nå venter senga! Håper på en laaaang gåtur i morgen :D
 
Vinterferien ble en rolig uke. Kun i går at vi kom oss ut på tur. Dog i rolig tempo for at minsten også skulle kose seg :) jeg har til gjengjeld fått gjort litt hjemme. 2 store trær i hagen er felt, jeg Jar sagd opp masse stokker fra i fjor til passe lengder og kløyv endel. Men at det er nok til å gi utslag på vekta tviler jeg på :hilarious: kjenner det i armene, så muskulaturen har fått kjørt seg:dance008 spent på hva vekta viser i morgen i og med at jeg venter tr oppi det hele:confused005
 
Vekta stoppa overraskende nok på 67,3kg i dag. Ikke noe ned fra forrige uke, men mtp hvor rolig sist uke var og at jeg venter mensen i løpet av uka så er jeg fornøyd. Jeg har satt meg delmål på 65kg. Da skal jeg unne meg en time med massasje ❤️ på 63kg skal jeg ta meg rå til å spise middag ute på restaurant og på 60kg vil jeg bestille en billett til et kulturarrangement i form av teater/revy/konsert el :D
 
Back
Topp