Nå igjen....

Markmusa

Gift med forumet
Nå er de jammenmeg igang igjen med kranglinga.... Men nå er det både på Oktober og November... Lurer virkelig på om det er den tidligere "hauk" som er ute etter å ødelegge, eller hva som egentlig skjer. [8|]

hvem vet hva som skjer.
men hvorfor lage så mye styr av det forstår ikke jeg.

vist noen er svert usikker på termin, så svar dem på det dem spørrer om, hvorfor skal alle som er usikkre, eller ikke skriver helt "normalt" bli sett på som ett troll?

Les det Sny og Glassenglene har skrevet både på Nov og Okt, så ser du det [;)] Jeg skjønner heller ikke hvorfor man skal bry seg om det, men samtidlig så skjønner jeg heller ikke da hvorfor hun skriver at hun ikke trenger å bevise noe for noen og at hun ikke vil utsette seg for stress. Men det er jo hun som legger ut nye tråder der hun legger ved bilde av testen osv... [8|] Det er jo bare å la vær å bry seg? dessuten er ikke akkurat BV en nødvendighet, man LIDER ikke hvis man ikke er her inne.................. Men men [;)]

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

glad vi ikke har noen sånne her inne[:)] 

Ja helt enig! [;)]

jeg må innrømme det at jg henger meg litt opp i dem... og ler litt...

men hadde vi hatt noen sånne her inne, da hadde jeg sikkert vært potte sur for at stemninga ødelegges av  det...

lett og si man skal overse det, men jeg tror ikke så mange gjør det om det kommer til det forumet man selv hører til...

ORIGINAL: Markmusa

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

glad vi ikke har noen sånne her inne[:)] 

Ja helt enig! [;)]

Er det noen her som forstår hvorfor de er så sinna på Glassenglene? Og hvorfor hun er så uvelkommen i forumet? Og hun har visst gjort seg upopulær i forum både fra januar til desember? Hva har jeg gått glipp av? Er hun ikke velkommen til oss?

Hva er dette Hauk og troll? Er det mange falske profiler på BV??? Forstår ikke hvilken glede folk kan ha av å lage kvalme for gravide... Noen som ikke har så mye å ta seg til ??  :-P  

Nå ble jeg skikkelig glad for at jeg hører til med september-jentene <3 [:)]

kan si meg enig i den.. Har snoket litt rundt på oktober og november nå.. Noen som har fryktelig lite å gjøre på for tiden :-P

glad jeg er her inne :)

Håper ikke at når jeg tar ul at jeg da får ny termin i okt. tror jeg holder meg her inne uansett [:D]

ORIGINAL: LilleNos

Nå ble jeg skikkelig glad for at jeg hører til med september-jentene <3 [:)]

signerer[;)]

uh..klarte ikke dy meg..det ble en uskjelling...haaater når folk ikke er sakelige og bare slenger dritt...

troll eller ei..ingen fortjener denne mobbingen.

jeg synes dere er kjempesøte når dere sier at dere er glad vi ikke har sånne her [:D]
for vi hadde HENNE her inne også, men hun dro fort igjen [:)][:)][:)]

skjønner godt de ikke orker altså!

ORIGINAL: **Mystery**

ORIGINAL: juliejepp

uh..klarte ikke dy meg..det ble en uskjelling...haaater når folk ikke er sakelige og bare slenger dritt...

les ALT det hu skriver....

det er ikke dårlig stemmning mellom okt damene,kun denne brukeren.. og ja det er ett troll og moddene fr ikke gjort noe,for h*n gjør ikke noe ulovlig...

men pass bare på de bildene dere legger ut[;)],ikke sikkert at det bare er gravide damer her inne,finnes mange kvalme menn der ute...(og her inne)

men dere er heldige som har sluppet unna denne brukeren[:)]bare tenk hvis h*n hadde vært her....ikke lett for oss der inne heller[;)]

Det er kanskje greit at hun har skrevet mye rart, men hvorfor gå over til mobbing og hetsing? Hvorfor kan ikke de som irriterer seg ignorere henne? Skjønner ikke helt denne ungdomsskolementaliteten...

Hvem var hun foresten inne på septemberjentene sine sider?

Jeg har ikke lest noe av det, men er kjempe glad for at vi ikke har det sånn her inne og ser ikke vitsen med å krangle så j*vli hele tiden heller.... usj...

ORIGINAL: **Mystery**

ORIGINAL: juliejepp

les ALT det hu skriver....

det er ikke dårlig stemmning mellom okt damene,kun denne brukeren.. og ja det er ett troll og moddene fr ikke gjort noe,for h*n gjør ikke noe ulovlig...

men pass bare på de bildene dere legger ut[;)],ikke sikkert at det bare er gravide damer her inne,finnes mange kvalme menn der ute...(og her inne)

men dere er heldige som har sluppet unna denne brukeren[:)]bare tenk hvis h*n hadde vært her....ikke lett for oss der inne heller[;)]
men herregud da..dette er et forum..ikke selve livet...slapp av..om det er troll her så gir jeg blanke f...jeg legger ikke ut bildet av meg selv og aller minst av barna..akkurat av denne grunn..
har du noen linker til det hun skriver?så får jeg lese hva hun skriver

Ettersom jeg har forstått skal Sny, Hauk og en til være den samme...glitter-ett-eller-annet? husker ikke helt. Har lest litt av det, men synes nå at ting går litt over styr. Veldig glad det ikke er slik her inne, samt at jentene her holder seg for gode til å mobbing[:D]

ORIGINAL: Wo

Ettersom jeg har forstått skal Sny, Hauk og en til være den samme...glitter-ett-eller-annet? husker ikke helt. Har lest litt av det, men synes nå at ting går litt over styr. Veldig glad det ikke er slik her inne, samt at jentene her holder seg for gode til å mobbing[:D]
sign.[:)] 

Back
Topp