Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Markmusa
ORIGINAL: MammanTilSnuppa
glad vi ikke har noen sånne her inne[:)]
Ja helt enig! [;)]
ORIGINAL: **Mystery**
ORIGINAL: juliejepp
uh..klarte ikke dy meg..det ble en uskjelling...haaater når folk ikke er sakelige og bare slenger dritt...
troll eller ei..ingen fortjener denne mobbingen.
les ALT det hu skriver....
det er ikke dårlig stemmning mellom okt damene,kun denne brukeren.. og ja det er ett troll og moddene fr ikke gjort noe,for h*n gjør ikke noe ulovlig...
men pass bare på de bildene dere legger ut[;)],ikke sikkert at det bare er gravide damer her inne,finnes mange kvalme menn der ute...(og her inne)
men dere er heldige som har sluppet unna denne brukeren[:)]bare tenk hvis h*n hadde vært her....ikke lett for oss der inne heller[;)]
ORIGINAL: **Mystery**men herregud da..dette er et forum..ikke selve livet...slapp av..om det er troll her så gir jeg blanke f...jeg legger ikke ut bildet av meg selv og aller minst av barna..akkurat av denne grunn..
ORIGINAL: juliejepp
uh..klarte ikke dy meg..det ble en uskjelling...haaater når folk ikke er sakelige og bare slenger dritt...
troll eller ei..ingen fortjener denne mobbingen.
les ALT det hu skriver....
det er ikke dårlig stemmning mellom okt damene,kun denne brukeren.. og ja det er ett troll og moddene fr ikke gjort noe,for h*n gjør ikke noe ulovlig...
men pass bare på de bildene dere legger ut[;)],ikke sikkert at det bare er gravide damer her inne,finnes mange kvalme menn der ute...(og her inne)
men dere er heldige som har sluppet unna denne brukeren[:)]bare tenk hvis h*n hadde vært her....ikke lett for oss der inne heller[;)]
ORIGINAL: Wosign.[:)]
Ettersom jeg har forstått skal Sny, Hauk og en til være den samme...glitter-ett-eller-annet? husker ikke helt. Har lest litt av det, men synes nå at ting går litt over styr. Veldig glad det ikke er slik her inne, samt at jentene her holder seg for gode til å mobbing[:D]