Nå igjen....

ORIGINAL: MiniGull

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

skal vi gjør en forhåndsavtale her inne?[8D]

får vi mistanke om troll her inne, så overser vi h*n`? så får h*n ikke oppmerksomhten h*n kommer hit inn for å få?[;)]

Amen ;) Jeg er fullstendig med...

[:)]

Kunne faktisk ikke brydd meg mindre hva som skjer på de andre forumene...[:-]

Tidligere har jeg fått inntrykk av at det faktisk blir litt dårlig stemning generelt fordi det diskuteres om det beste er å bare la det gå, eller prøve å få den/disse personene ut... Så det virker som det ødelegger litt dessverre, glad det ikke er hos oss. Men ser at flere ikke orker å være aktive her p.g.a. sånne, og bytter forum og sånt, og det går jo ut over BV hvis folk rømmer herfra!! Skjønner ikke at de ikke bare kan sperre sånne idioter ute, så slipper det bli noe krangling i det hele tatt. Selv om dette bare er for moro, så bør det jo finnes regler her, og det er ingen menneskerett å få herje rundt på nettet heller, når det ødelegger for andre....

ORIGINAL: SBML

ORIGINAL: MiniGull

får vi mistanke om troll her inne, så overser vi h*n`? så får h*n ikke oppmerksomhten h*n kommer hit inn for å få?[;)]

Jeg er med jeg og!! Hehe... Jeg er for dum til å legge merke til sånne rare ting som tilsier at noen er troll leikevel, så det er ikke noe problem[;)]

Amen ;) Jeg er fullstendig med...

[:)]

Nå var det fryktelig mange inlegg her, og gadd ikke lese igjennom alle:P Men kan ikke noen forklare kort hva som er greia?

Har ikke helt fått det med meg jeg, men har skjønnt at det er noen som er plagsomme på andre forum? Hva heter de og hvilke forum er de på?

Tror jeg holder meg unna det forumet... ikke vest å lese engang hvis de holder på slik.... holder meg her med voksene damer....

Enig!! [:D]

Jeg er jo inne både her og på oktober.

Jeg kan si meg enig i at det har skapt mye dårlig stemning inne på oktober. Mye av den stemningen bunner i at man diskuterer hvor vidt man skal kommentere innleggene til trollet eller bare overse de. Noen klarer ikke å overse de og blir revet med og skriver ganske kvast. Det kommer også mange utenfor oktober og kommenterer, og når de "angriper" noen av jentene går de selvfølgelig i forsvar og skriver litt kvast tilbake.

Jeg har nok blitt litt revet med til tider, men jeg har prøvd å ikke skrive så kvast. Mest stilt spørsmål om bevis på at personen er den hun utgir seg for å være og så har det vært en del tulletråder om pippipp og fulg osv som er humorfylte på trollets bekostning. Ja det kan jo diskuteres om det er mobbing eller ikke.

Det har blitt veldig lett med tiden å avsløre det såkalte trollet, selv om dere kanskje spør dere selv hvordan vi kan vite at sny og glassenglene er den samme personen, er det ganske tydelig for oss som har sett henne ved flere anledninger og ser en rød tråd.

Trollet vet hva slags reaksjoner hun får inne på oktober, det er det samme hver gang, de samme brukerne skriver og "mobber" som noen kaller det. Allikvel så velger hun å komme tilbake med nye nick og utsette seg selv for "mobbingen".

Personlig så har jeg litt vanskelig for å tro at hun gjør det for å plage oss, tror heller hun har store problemer og traumer kanskje med det å få barn. Ikke vet jeg.

De som har vært på BV fra starten av sier hun har vært her fra da forumet ble opprettet og at hun kommer tilbake med de samme historiene år etter år. For så å bli borte i perioder. Det har også vært lenket til andre forum hun har vært på nettet og hvor hun er utestengt fra.

ORIGINAL: Varme

Det er vel oppmerksomheten de er ute etter og da er det beste virkemidlet å overse[:D]

Men til noens forsvar... jeg ante ikke når jeg hadde termin i begynnelsen jeg heller da, siden jeg ikke hadde begynt å prøve ennå :) Men har endelig klart å regne meg frem til riktig svar. [;)][;)]

Det er mange som ikke er sikre på terminen sin.

Men med alle nickene til trollene har hun alltid problemer med terminen sin og lager masse tråder om det, og så er de veldig motstridende. Det henger ikke på greip, så man begynner å lure veldig tidlig på hva den personen egentlig snakker om.

ORIGINAL: Varme

Det er vel oppmerksomheten de er ute etter og da er det beste virkemidlet å overse[:D]

Men til noens forsvar... jeg ante ikke når jeg hadde termin i begynnelsen jeg heller da, siden jeg ikke hadde begynt å prøve ennå :) Men har endelig klart å regne meg frem til riktig svar. [;)][;)]

Jeg tror det er litt mer enn det... [:)] Hun har meldt seg inn i November og sagt at hun testet negativt fram til den dagen hun meldte seg inn i November, men dagen før har hun meldt seg inn i Desember og sagt at hun har testet positivt (altså dagen før Novemberinfo) Og i oktober så har hun visst opplyst at hun har vært på UL noen uker tidligere og fått termin i Oktober. Noe er det som ikke stemmer iallefall, men jeg synes man skal være litt forsiktig med å angripe på den måten i og med man vet aldri hvem som sitter på andre sia og hva den personen har å stri med. For alt man vet kan den personen være psykisk syk eller kan skade seg selv eller andre. Velger å holde meg unna, men har vært inne å lest litt hva som skrives ja.....

Det beste hadde vært om INGEN hadde svart henne.. de krasse kommentarene folk kommer med er som å helle bensin på bålet.. Personen har jo tydeligvis store problemer. Tviler på at hun gjør det for å tulle med folk. Tror heller det er et sårt tema å ikke kunne få barn, så derfor dikter hun opp historier for å kompansere..

Nei, hev dere over der tullet der å la være å svar[:)][:D]

ORIGINAL: McGurk

Tror jeg holder meg unna det forumet... ikke vest å lese engang hvis de holder på slik.... holder meg her med voksene damer....

haha takk for den liksom....

ORIGINAL: Najja

Jeg er også helt med!
Men jeg må innrømme at jeg nok kommer til å ta frem popcornet i privaten. Ler av hele greine nå[;)]

jeg og[8D]

Back
Topp