Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SBML
ORIGINAL: MiniGull
ORIGINAL: MammanTilSnuppa
skal vi gjør en forhåndsavtale her inne?[8D]
får vi mistanke om troll her inne, så overser vi h*n`? så får h*n ikke oppmerksomhten h*n kommer hit inn for å få?[;)]
Jeg er med jeg og!! Hehe... Jeg er for dum til å legge merke til sånne rare ting som tilsier at noen er troll leikevel, så det er ikke noe problem[;)]
Amen ;) Jeg er fullstendig med...
[:)]
ORIGINAL: Varme
Det er vel oppmerksomheten de er ute etter og da er det beste virkemidlet å overse[:D]
Men til noens forsvar... jeg ante ikke når jeg hadde termin i begynnelsen jeg heller da, siden jeg ikke hadde begynt å prøve ennå :) Men har endelig klart å regne meg frem til riktig svar. [;)][;)]
ORIGINAL: Varme
Det er vel oppmerksomheten de er ute etter og da er det beste virkemidlet å overse[:D]
Men til noens forsvar... jeg ante ikke når jeg hadde termin i begynnelsen jeg heller da, siden jeg ikke hadde begynt å prøve ennå :) Men har endelig klart å regne meg frem til riktig svar. [;)][;)]
ORIGINAL: McGurk
Tror jeg holder meg unna det forumet... ikke vest å lese engang hvis de holder på slik.... holder meg her med voksene damer....
ORIGINAL: Najja
ORIGINAL: MammanTilSnuppa
skal vi gjør en forhåndsavtale her inne?[8D]
får vi mistanke om troll her inne, så overser vi h*n`? så får h*n ikke oppmerksomhten h*n kommer hit inn for å få?[;)]
Jeg er også helt med!
Men jeg må innrømme at jeg nok kommer til å ta frem popcornet i privaten. Ler av hele greine nå[;)]