Nå igjen....

ORIGINAL: **Mystery**

ORIGINAL: juliejepp

uh..klarte ikke dy meg..det ble en uskjelling...haaater når folk ikke er sakelige og bare slenger dritt...

troll eller ei..ingen fortjener denne mobbingen.

les ALT det hu skriver....

det er ikke dårlig stemmning mellom okt damene,kun denne brukeren.. og ja det er ett troll og moddene fr ikke gjort noe,for h*n gjør ikke noe ulovlig...

men pass bare på de bildene dere legger ut[;)],ikke sikkert at det bare er gravide damer her inne,finnes mange kvalme menn der ute...(og her inne)

men dere er heldige som har sluppet unna denne brukeren[:)]bare tenk hvis h*n hadde vært her....ikke lett for oss der inne heller[;)]
men herregud da..dette er et forum..ikke selve livet...slapp av..om det er troll her så gir jeg blanke f...jeg legger ikke ut bildet av meg selv og aller minst av barna..akkurat av denne grunn..
har du noen linker til det hun skriver?så får jeg lese hva hun skriver

utifra måten du formulerer deg på så virker det nesten som om jeg lever meg veldig inn i dette,det gjør jeg ikke[;)][;)]

søk på nicket hennes,det er lettest,da kommer alle innleggene hennes opp[;)]altså jeg hisser meg ikke opp over det du skriver om du tror det, bare så det er sagt[;)]
hva er nicket hennes..hehe ble my att og fram nå..fra det ene forumet til det andre[:)]

uh..klarte ikke dy meg..det ble en uskjelling...haaater når folk ikke er sakelige og bare slenger dritt...

troll eller ei..ingen fortjener denne mobbingen.

les ALT det hu skriver....

det er ikke dårlig stemmning mellom okt damene,kun denne brukeren.. og ja det er ett troll og moddene fr ikke gjort noe,for h*n gjør ikke noe ulovlig...

men pass bare på de bildene dere legger ut[;)],ikke sikkert at det bare er gravide damer her inne,finnes mange kvalme menn der ute...(og her inne)

men dere er heldige som har sluppet unna denne brukeren[:)]bare tenk hvis h*n hadde vært her....ikke lett for oss der inne heller[;)]
men herregud da..dette er et forum..ikke selve livet...slapp av..om det er troll her så gir jeg blanke f...jeg legger ikke ut bildet av meg selv og aller minst av barna..akkurat av denne grunn..
har du noen linker til det hun skriver?så får jeg lese hva hun skriver

utifra måten du formulerer deg på så virker det nesten som om jeg lever meg veldig inn i dette,det gjør jeg ikke[;)][;)]

søk på nicket hennes,det er lettest,da kommer alle innleggene hennes opp[;)]altså jeg hisser meg ikke opp over det du skriver om du tror det, bare så det er sagt[;)]
hva er nicket hennes..hehe ble my att og fram nå..fra det ene forumet til det andre[:)]
glem det..fant det ut...[;)]

Har lest litt nå...

Troll eller ikke troll, ingen fortjener å bli behandlet på denne mnd....

Er eneste grunnen til at hu lissom er et troll fordi hu ikke vet når hu har termin? for jeg vet ikke helt sikkert når jeg har termin... er jeg et troll og da???

Uansett så må man være forsiktige med hva slags info og bilder man deler på internett for det er tilgjengelig for alle og det kan faktisk være folk som sniker uten å skrive noen innlegg og, og legger noen merke til dem?

Tenk tanken om dette faktisk er ei opprinnelig jente og hvor jævli det må være for henne å bli mobbet på denne måten...

Syns at vedkommende som holder på med denne mobbingen skal tenke seg godt om ang hva konsekvensene av sånt kan bli!!!

Eeeg og <3

Forstod ikkje så mye av d, men måtte le litt innimellom!

Ha en god natt jenter!
[;)]

ORIGINAL: LilleNos

Nå ble jeg skikkelig glad for at jeg hører til med september-jentene <3 [:)]

Blir nesten litt flau av hele kranglinga... [:-] hehe.... Men det jeg ikke forstår er hvordan folk har klart å komme frem til at denne personen har x-antall nick her inne på BV? De fleste hevder jo at de har mye annet å ta seg til enn å være på BV hele tiden, når får de da tid til å følge med i alle de andre forumene?! [8|]

Men uansett den slags utskjelling hører vel ikke hjemme noe som helst sted! Er det noen som kommer med uønsket, men ikke ulovlig oppførsel så er det vel bare å overse vedkommende?! [:D]

ORIGINAL: LilleNos

Nå ble jeg skikkelig glad for at jeg hører til med september-jentene <3 [:)]

ORIGINAL: Summer Frost

Blir nesten litt flau av hele kranglinga... [:-] hehe.... Men det jeg ikke forstår er hvordan folk har klart å komme frem til at denne personen har x-antall nick her inne på BV? De fleste hevder jo at de har mye annet å ta seg til enn å være på BV hele tiden, når får de da tid til å følge med i alle de andre forumene?! [8|]

Men uansett den slags utskjelling hører vel ikke hjemme noe som helst sted! Er det noen som kommer med uønsket, men ikke ulovlig oppførsel så er det vel bare å overse vedkommende?! [:D]

Om denne personen er et "troll" så vil hun bare syns det er mer morsomt og spennende å få respons og at hun har startet krangler...

Jeg trur at de som lar seg provosere og er med på hele denne barnslige krangelen også syns det er morsomt for ellers hadde de bare ignorert det...

Om alle hadde ignorert det så hadde vedkommende forsvunnet om hun kun var der for å lage bråk.

Dessuten så følger jo f.eks oktober jentene etter dette "trollet" når det hun beveger seg over i andre termin forum... Da blir det for dumt å klage over at "trollet" er der når de følger etter det...

(skrev hun, mener hun/han)

*sniker fra oktober*

Jeg skjønner dere når dere sier at dere ikke skjønner at vi orker å irritere oss over det.. Men det som er greia, er at det kommer hele veien nye nick.. Det som er kommet så langt er ikke så ille fra sny og Glassenglene syns jeg, men det er alt som er kommet FØR som gjør at vi kjenner igjen de samme trollene.. Det er ALLTID samme historien og ALLTID samme greia hele veien.. Historiene starter HELT likt og utarter seg helt likt.. Er ikke så rart vi reagerer da??[:)]
Greit å ikke vite termin assa, men at den endres fra november til desember, tilbake til november og så til oktober på et døgn er jo litt mistenksomt?[8D]
Og alle de historiene som kommer med at de mister i MA/SA for så å komme tilbake og være gravid og lykkelig 5 dager etterpå er jo også litt mistenksomt.. Det er faktisk ganske sårende for meg (for å bruke meg som et eksempel) og lage tulletråder ut av sånne ting...[&:] 
Skulle gjerne ha vist dere tråder - men de er blitt slettet....

Uff, den ble lang. Men det er fordi jeg føler at vi som irriterer oss over dette er de som blir uthengt, mens de som er så syke i hodet som gjør sånne ting liksom bare "gå fritt" eller hva jeg skal si..[8D]

God natt jenter[:D]

Også må dere ikke ta ALLE oktoberjentene over en kam da.. Vi har det meget trivlig  sammen der inne, når trollet er avlogga.. Og hun kommer bare i helgene så det er faktisk ikke så ille der som det virker[;)]

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

*sniker fra oktober*

Jeg skjønner dere når dere sier at dere ikke skjønner at vi orker å irritere oss over det.. Men det som er greia, er at det kommer hele veien nye nick.. Det som er kommet så langt er ikke så ille fra sny og Glassenglene syns jeg, men det er alt som er kommet FØR som gjør at vi kjenner igjen de samme trollene.. Det er ALLTID samme historien og ALLTID samme greia hele veien.. Historiene starter HELT likt og utarter seg helt likt.. Er ikke så rart vi reagerer da??[:)]
Greit å ikke vite termin assa, men at den endres fra november til desember, tilbake til november og så til oktober på et døgn er jo litt mistenksomt?[8D]
Og alle de historiene som kommer med at de mister i MA/SA for så å komme tilbake og være gravid og lykkelig 5 dager etterpå er jo også litt mistenksomt.. Det er faktisk ganske sårende for meg (for å bruke meg som et eksempel) og lage tulletråder ut av sånne ting...[&:] 

Uff, den ble lang. Men det er fordi jeg føler at vi som irriterer oss over dette er de som blir uthengt, mens de som er så syke i hodet som gjør sånne ting liksom bare "gå fritt" eller hva jeg skal si..[8D]

Også må dere ikke ta ALLE oktoberjentene over en kam da.. Vi har det meget trivlig  sammen der inne, når trollet er avlogga.. Og hun kommer bare i helgene så det er faktisk ikke så ille der som det virker[;)]

Da er det bedre å rapportere personen og la admin ta seg av det. Om de mener dette er et troll så får det være opp til dem å sperre for vedkommendes ip-adresse...
Når dere snakker tilbake til vedkommende så er jo ikke dere akkurat guds beste barn heller hvis du skjønner hva jeg mener og vedkommende syns nok det er underholdende siden hun/han ikke forsvinner.

ORIGINAL: MiniGull

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

*sniker fra oktober*

Da er det bedre å rapportere personen og la admin ta seg av det. Om de mener dette er et troll så får det være opp til dem å sperre for vedkommendes ip-adresse...
Når dere snakker tilbake til vedkommende så er jo ikke dere akkurat guds beste barn heller hvis du skjønner hva jeg mener og vedkommende syns nok det er underholdende siden hun/han ikke forsvinner.

hehe skal love deg vi har rapportert og gjort alt vi kan, men vi får bare til svar at de ikke kan gjøre noe for det er ikke brudd på noen regler... Også når de skjønner at de ikke kan spille på den brukeren lenger - så sletter de seg og kommer tilbake med nytt nick[&:]
Selvfølgelig er det underholdene, og derfor det skjer.. Og mange syns nok det er underholdende å svare også og lage lange tråder... (og forresten, når det kommer såkalte troll - så er det også MAAAAAAAAAANGE svar fra folk som ikke hører til Oktoberforumet som svarer..[8D])
Jeg syns bare det er veldig sårt da, når folk morer seg på ting som så mange folk syns er sårt.. Som det å miste spira...

Jeg synes det hele er ganske ekkelt faktisk..... Jeg ser for meg nå at det er flere inne på BV som er ute med onde hensikter og er her bare for å ødelegge. Jeg får et bilde i hodet at det sitter ekle menn i skittne, hullete signletter og slitte boksere og skriver her inne og ser på bilder som er lagt ut. *grøsse* Man vet aldri med dagens samfunn hva folk egentlig er ute etter.... Jeg for min del kommer ikke til å legge ut noen bilder eller utvidet info om meg og mine, og det er utrolig trist at det skal være på den måten synes jeg [&o]

ORIGINAL: Markmusa

Jeg synes det hele er ganske ekkelt faktisk..... Jeg ser for meg nå at det er flere inne på BV som er ute med onde hensikter og er her bare for å ødelegge. Jeg får et bilde i hodet at det sitter ekle menn i skittne, hullete signletter og slitte boksere og skriver her inne og ser på bilder som er lagt ut. *grøsse* Man vet aldri med dagens samfunn hva folk egentlig er ute etter.... Jeg for min del kommer ikke til å legge ut noen bilder eller utvidet info om meg og mine, og det er utrolig trist at det skal være på den måten synes jeg [&o]

helt enig! jeg legger ut meget lite info om meg selv, og legger ikke ut bilder av meg eller datteren min -nettopp av den grunn. da jeg ble medlem på bv i jan 06, var det en episode hvor et "troll" utga seg for å være gravid og la etterhvert ut bilde av den nyfødte. så viste det seg at dette bildet hadde h*n kopiert fra barn i magen sitt forum - og babyen hun la ut var bilde av en død baby [:(] bildet ble gjenkjent fordi mange er medlem på begge forum, og historien rundt dette barnet som døde like etter fødsel var det mange som kjente til. h*n la altså med viten og vilje ut et bilde av en annens baby som h*n visste var død [8|] hvem kan finne på noe sånt? [:(]
men dessverre finnes det slike SYKE mennesker over alt i samfunnet, også her inne [8D]

Jeg må også si at selv om jeg synes uthengingen kan være litt skummel av og til , så forstår jeg hvorfor folk engasjerer seg veldig. Det finnes jo for eksempel folk inne på forumet som ikke har så lett for å dele ting og som får virkelig utbytte av støtten de får her inne for forskjellig ting man går igjennom , og når noen da kommer inn og juger på seg massevis av tragiske historier for sympati , gjør det at man ikke tar noen på alvor til slutt. Og det er jo litt synd. Man har jo ikke lyst til å bli så blasert , at man ikke kan stole på at det folk sier faktisk er sant.
Men jeg håper at alle, uansett forum , så fort de vet det er troll , prøver å overse vedkommende, slik at personen forsvinner. Personlig mener jeg det MÅ være et troll, for hvis jeg hadde blitt hetset så hardt og, bedt om å forklare meg så ganger, så hadde jeg jo ikke gjort det. Jeg hadde jo bare forlatt forumet hvis jeg var en faktisk person. Hvorfor skulle man begynne å overbevise noen her at man er gravid :) Da er jo poenget litt borte...hehe

ORIGINAL: bleiesmurfen

ORIGINAL: Markmusa

helt enig! jeg legger ut meget lite info om meg selv, og legger ikke ut bilder av meg eller datteren min -nettopp av den grunn. da jeg ble medlem på bv i jan 06, var det en episode hvor et "troll" utga seg for å være gravid og la etterhvert ut bilde av den nyfødte. så viste det seg at dette bildet hadde h*n kopiert fra barn i magen sitt forum - og babyen hun la ut var bilde av en død baby [:(] bildet ble gjenkjent fordi mange er medlem på begge forum, og historien rundt dette barnet som døde like etter fødsel var det mange som kjente til. h*n la altså med viten og vilje ut et bilde av en annens baby som h*n visste var død [8|] hvem kan finne på noe sånt? [:(]
men dessverre finnes det slike SYKE mennesker over alt i samfunnet, også her inne [8D]

Er det mulig?? Herregud det er virkelig onskapsfullt!! [:@]

Jeg ser den at det ikke er noe kos å ha folk inne på forumet som juger om graviditeten og om å miste og som spiller på andres følelser, men jeg reagerer kanskje bare så sterkt på måten denne personen blir snakket til fordi jeg har selv blitt mobbet i 8år og vet hvor tungt det er...
Etter å ha lest en del så ser jo jeg og helt klart at dette kan være et troll, men det er usaklig å legge ut bilder av stygge fugler, le av henne/han og si se til hælvete å ha deg vekk, ingen vil ha deg på noen forum osv... Da kan man holde seg saklige og snakke/diskutere på en normal måte mener da jeg...

Eksempel på usaklig: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18544467

Hehe ouffavmeg nå har jeg vært der inne og blanda meg inn! Ikke særlig smart av meg fant jeg ut! [:D] Tror det er best å bare la oktober være oktober og holde oss her på september [:)] Så ikke det blir kjipt her også! 

skal vi gjør en forhåndsavtale her inne?[8D]

får vi mistanke om troll her inne, så overser vi h*n`? så får h*n ikke oppmerksomhten h*n kommer hit inn for å få?[;)]

Jepp! Bra forslag! NULL oppmerksomhet fra oss [:)]

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

får vi mistanke om troll her inne, så overser vi h*n`? så får h*n ikke oppmerksomhten h*n kommer hit inn for å få?[;)]

Amen ;) Jeg er fullstendig med...

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

helt enig[;)] Tror vi kan unngå dårlig stemning på den måten[:)]

Back
Topp