Jeg må også si at selv om jeg synes uthengingen kan være litt skummel av og til , så forstår jeg hvorfor folk engasjerer seg veldig. Det finnes jo for eksempel folk inne på forumet som ikke har så lett for å dele ting og som får virkelig utbytte av støtten de får her inne for forskjellig ting man går igjennom , og når noen da kommer inn og juger på seg massevis av tragiske historier for sympati , gjør det at man ikke tar noen på alvor til slutt. Og det er jo litt synd. Man har jo ikke lyst til å bli så blasert , at man ikke kan stole på at det folk sier faktisk er sant.
Men jeg håper at alle, uansett forum , så fort de vet det er troll , prøver å overse vedkommende, slik at personen forsvinner. Personlig mener jeg det MÅ være et troll, for hvis jeg hadde blitt hetset så hardt og, bedt om å forklare meg så ganger, så hadde jeg jo ikke gjort det. Jeg hadde jo bare forlatt forumet hvis jeg var en faktisk person. Hvorfor skulle man begynne å overbevise noen her at man er gravid :) Da er jo poenget litt borte...hehe