Nå er jeg bare såååå lei!!!

bruk postapen(reisesyketabelett) med 12 t varighet..en om mornigen og en på kvelden. de sier at kvalmen skal gi seg etter anntall uker..men det er ikke alle den gjør det på..var kvalmen og spydde i omtrent 9 mnd..og det er vanligt det også.
 
hadde også diagnosen hyperemesis og va rinnlagt 2 gange rpå sykehuset.
varte kun i ca 12-13 uker for meg da.

men ja, jeg kjenner de som har vært kvalme i hele svangerskapet. [&:]
så for din del håper jeg det gir seg...
 
Jeg var så sinnsyk kvalm..helt til jeg fikk sea band på armene..da gikk det bort...![:D] Jeg reagerte veeeeldig på lukter et par uker..spydde nesten av alt..men skal si deg en ting: det hjelper å gå på besøk..man blir ofte kvalm av de luktene som er i vårs egne hjem...[&:]
 
Mitt tips er: sea band,marie kjeks,reisesyketabletter, (noe som legen kan skrive ut mot kvalme husker ikke hva det heter)
 
LYKKE TIL...[:D]
 
Er 17 uker nå, og har vært kvalm i 10. Fikk den oppløftende beskjeden om at jeg har hyperemesis, og ikke kan forvente å bli særlig bedre på en stund.. Spyr ikke så mye, men er skikkelig trøtt og kvalm. Har null energi, og prøver jeg å gjøre noe ligger jeg rett ut etterpå.. Har fått litt intravenøst, uten at det hjalp noe særlig.
 
Oppå det hele har jeg gallestein, og kan ikke spise noe med fett uten å få veldig smertefulle anfall.. Så maten er et problem, ja..
 
Og lei?? Ja, det skal være sikkert!!! Jeg HATER å være sengeliggende.. Vil ut og leke!!
 
Back
Topp