Nå er jeg bare såååå lei!!!

veda

Glad i forumet
13 uker på vei nå og kvalm som pokker. vært kvalm siden uke 6. når skal det forsvinne da??? første og siste unge på meg altså[:@]  nei jeg overdriver ikke[:(][:(]
 
tåler ikke lukten av noe mat. gått på søte kjeks og brus i mange mange uker nååååå....
noen som har erfaring på når kvalmen gir seg?? plz... desperat
 
Kvalmen min gav seg rundt uke 12, men det er jo så forskjellig fra person til person....
 
en uke over jeg da[;)] skal se an en uke til da[:'(][:'(] 
jeg går til og med på kvalmestillende, men fy kjenner kvalmen godt selv om jeg ikke spyr[:(]
 
jeg ble kvalm etter uke 12 jeg!
 
noen er faktisk kvalm hele svangeskapet, men mesteparten ikke. 1 trimester består av kvalme og det gjør det somoftest i trim. 3 også, så har de som oftest fri i 2. trim :) men det er forskjellig fra person til person!
 
du sier maks 4 uker til[>:][>:][>:] ja ja overlever nok[8|]
var noen av dere plaget av lukter da[8|][8|] d er jeg, absolutt alt[8|][8|][:'(]
 
var kvalm lenge lenge, men det ville du sikkert ikke høre [:-]
 
men! det går over! og det er nok verdt det når ungen endelig kommer ut og til deg [;)]
 
ja men trodde svangerskap var litt forkos til baby jeg da[8|] ja ja, roer seg nok ned snart. takk for alle svar.....
 
nei ble skuffet nok ved 12 uker avrundinga[8D] sykmeldt og hjemme. skjerma for lukter.... vil ut til verden snart.bleeehhh[:'(][:'(]
 
ORIGINAL: Arianne FLODE

Har ikke hatt det problemet..[:D]  sorry[&o][8D]

 
signerer denne jeg
 
ORIGINAL: *JCee*

Jeg hadde hyperemesis slutta ikke å spy før i uke 17, spyr fortsatt iblandt men det er heldigvis ikke så ofte som før.
Jeg gikk ned 15 kg i begynnelsen av svangerskapet pga denne hyppige spyinga, det var helt forferdelig, så jeg vet hvordan du har det!

 
ååå gud.......... 15 kg er jo mye da!! har bare gått ned 3, synes d var mer enn nok..men heldigvis har spyinga blitt noe mindre, bare kvalmen henger igjen. jeg har noe bakterier i magesekken som muligens forverra situasjonen min da...[:'(][:'(] 
 
du har lite igjen nå. hold ut da[:)]
 
ORIGINAL: *JCee*

ORIGINAL: veda

ORIGINAL: *JCee*

Jeg hadde hyperemesis slutta ikke å spy før i uke 17, spyr fortsatt iblandt men det er heldigvis ikke så ofte som før.
Jeg gikk ned 15 kg i begynnelsen av svangerskapet pga denne hyppige spyinga, det var helt forferdelig, så jeg vet hvordan du har det!


ååå gud.......... 15 kg er jo mye da!! har bare gått ned 3, synes d var mer enn nok..men heldigvis har spyinga blitt noe mindre, bare kvalmen henger igjen. jeg har noe bakterier i magesekken som muligens forverra situasjonen min da...[:'(][:'(] 

du har lite igjen nå. hold ut da[:)]


ja det er veldig mye, gikk ned to kles størrelser pga det, sliter nå med jævla vond bekkenløsning så jeg venter bare på å bli ferdig.
kan ikke si jeg har kost meg så mye i dette svangerskapet, har vært mye plager [:'(][:'(]
Men jeg får premien min snart som er verdt det [:D]

hva slags bakterier?

 
 
magesår bakterie; helicobacter pyluri.
var du mye hjemme og dårlig de 17 ukene? høres så forferdelig lenge ut.vært hjemme i ca 7 uker jeg nå. grinete og sinna som bare d. tror jeg nesten kan si deprimert[8|][:(]
 
Ikke noe gøy det nei[:(] Hadde problemer med kvalmen til ca uke 22, da spydde jeg for siste gang og kvalmen var så og si borte[&:]
 
Hadde det helt likt i begge svangerskap[:'(]
 
off. e vet korleis du har det. Har vært utrolig kvalm ditte svangerskapet. Har enda ikkje blitt kvitt den heilt, men mesteparten av kvalmen ga seg rundt uke 20-21 med meg... [:'(]
 
For meg ga det seg bare brått i uke 13. Var nesten så jeg ikke trodde på at jeg IKKE var kvalm lenger. Hehe. [:)]
 
Hehe, jeg spydde til jeg fødte.. avtok litt i uke 13.. Da spydde jeg bare 3 ganger for dag, og kunne jobbe litt igjen..[&:]
Jeg sa også at dette ble siste unge, men jeg er klar for en til jeg altså...[:D]
 
rasp litt ingefær rot i en kopp og ha litt sitron i...kok opp vann og hell i...drikk dette. HAr alltid tatt kvalmen hos meg. Samme tid er den sunt og rensende for kroppen[;)]
 
ORIGINAL: veda

13 uker på vei nå og kvalm som pokker. vært kvalm siden uke 6. når skal det forsvinne da??? første og siste unge på meg altså[:@]  nei jeg overdriver ikke[:(][:(]

tåler ikke lukten av noe mat. gått på søte kjeks og brus i mange mange uker nååååå....
noen som har erfaring på når kvalmen gir seg?? plz... desperat

 
Vel jeg har ikke oppløftende ord til deg dessverre.
 
Var dårlig fra uke 5-17, og da mener jeg dårlig. Nå er jeg det bare dårlig sånn innimellom. Noen dager av og noen dager på..[8|][8|]
 
Håper virkelig det slipper taket hos deg snart..
 
Lykke til
 
Første gang jeg var gravid avtok kvalmen rundt 12-13 uker - men med jentene var jeg dårlig til 18-19 uker. Så det er utrolig forskjellig. Får håpe det gir seg snart[:)]
 
Jeg gledet meg veeldig til den 12-ukers "nå forsvinner kvalmen" greia, men var kvalm og kastet opp døgnet rundt frem til uke 28-30 en gang!!! Sånn var søsteren min også,vi gikk graavid sammen så vi slåss om hvem som først fikk stappa hue ned i porselensskåla [:D]  

MEN jeg gjør det GLADELIG igjen! Tenkte IKKE det mens det sto på nei, da skulle jeg aldri ha flere om det ble sånn [:D]
 
Nå som det er jul så finnes det jo pepperkaker i butikkene,det sies at det skal hjelp mot kvalme!!! [;)]
 
Back
Topp