Nå er det vår tur!!!!

Så deilig at formen er god, og at du får slappe av med godgutten! Har storebror vært på besøk og sett ham?
Storebror var innom både på torsdag og fredag, og ville ikke dra hjem uten lillebror. Han gråt sine modige tårer i går da han kjørte hjem med pappa! Men i dag fikk han endelig komme og hente oss!

En kjempestolt og veldig omsorgsfull storebror, som plutselig virker sååååå mye større bare på noen dager!

Vi er spent på hvordan det blir når hverdagen kommer, men nå nyter vi hjemkomsten og kan endelig slappe av!
 
Storebror var innom både på torsdag og fredag, og ville ikke dra hjem uten lillebror. Han gråt sine modige tårer i går da han kjørte hjem med pappa! Men i dag fikk han endelig komme og hente oss!

En kjempestolt og veldig omsorgsfull storebror, som plutselig virker sååååå mye større bare på noen dager!

Vi er spent på hvordan det blir når hverdagen kommer, men nå nyter vi hjemkomsten og kan endelig slappe av!

Ååh, søtnos! Kos dere masse alle sammen!
 
Advarsel! Mye klaging på gang!!!

Skrekkelig så vondt det skal være i kroppen da!!!

Puppene er så ømme og såre at jeg gråt hver gang jeg la han til. I morges begynte det å blø fra ene brystvorta til og med! Fikk litt panikk først, men så at det var et sår, og da må det jo bare få gro. Fant ut at håndmelking i stedet for å amme funker, ingen blod, bare dråper med melk. Det tar litt tid så klart, men, men.

Og så er det underlivet... det verker og stikker der de har sydd. Det er hovent og ømt og vondt når jeg sitter. Blir kvalm hver gang jeg har vært på do, for må jo skylle og tørke der nede...synes det er gangske ekkelt!

Og magen da...vondt når livmora trekker seg sammen mer og mer. Kjempevondt i tarmene som endelig har begynt å jobbe mer normalt. Stikking og vondt i lysken på høyre side av uvisse årsaker, kan det være bekkenet som snørper seg sammen igjen og klemmer på senene?

Svetter som en grilla gris til tider, spesielt når jeg sover. Våkner og er gjennombløt! Og kan nesten ikke ha mindre på meg!

Sist, men ikke minst: jeg har blitt hoven i beina! Nå! Etter fødselen får jeg hovenheta!!!
Fikk ikke på meg mine vanlige sko i dag! Og leggene klør fordi de er mer "sprengt" enn vanlig.

Det var dagens klaging! Takk og lov for at det finnes smertestillende piller!!!

Håper morgendagen blir bedre!
 
Det meste ordner seg med litt hvile og ro!

Baby er nå ei uke og 4 dager. Han sover mye og spiser godt!
Jeg klarer fortsatt ikke å fullamme, men vi har funnet en middelvei med amming, pumping og mme. Så får vi se hva vi gjør etterhvert.

Storebror har litt vansker med følelsene sine, det er mye som skal bearbeides. Heldigvis går det ikke ut over lillebror, for han får bare kos og smil og hjelp. Foreldrene derimot må takle kos, sinne, sutring, glede og hva annet som måtte komme, når det kommer. Det er ikke lett å plutselig bli storebror!

Puppene er ømme enda, bekkenet er helt på villspor og jeg er fortsatt litt hoven her og der. Men alt er bedre. Håper utviklingen fortsetter i positiv retning!
 
3 uker i dag!
Dagene går stort sett til det samme.
Føler at verden går videre, men at jeg er i en slags stillestående boble!
Får ikke gjort stort om dagen, bare holde huset i levelig stand, og en og anna trilletur for å få bevegd meg litt.
 
Back
Topp