Nå ble det 100% sykemelding pga kvalme og svimmelhet. Tar ikke sjanse på å svime av foran elevene. Og jeg har en så forståelsesfull og empatisk sjef at jeg blir helt rørt. Fikk beskjed om å gå hjem og hvile og ta vare på meg selv og den lille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På venterommet hos gyn...
Spennende å høre om morkaka har dratt seg opp og vanlig fødsel er gjennomførbart.
Alt var braHvordan gikk det?
Og så dalte formen igjen.
Høyt blodtrykk ifølge jm på sykehuset. Alt annet var bra.
Kjenner mye spark og bevegelse. En del nedtrykk også.
Drømmer masse rart, og har flere ganger drømt at vannet har gått. Godt jeg ikke er sanndrømt!
Sover ikke så bra, mye vondt i bekkenet, så må snu meg ofte om natta, noe jeg våkner av!
Ei uke til med ferie nå før barnehagestart for guttungen og jobb i noen uker for meg, så er det permisjonsstart! Ca 6 uker til termin! Det er utrolig å tenke på. Og vi har ikke funnet navn enda!
Heldigvis er seng, klær, vogn, bilstol og det meste annet viktig på plass!
Gleder meg mye, er veldig spendt på enda mer, gruer meg litt til enkelte ting, men mest av alt skal det bli morro å få møte lillebror og se hvordan storebror reagerer på å få en å måtte dele foreldrene med!
Ingen misstanke om svangerskapsforgifting enda. Men skal til kontroll igjen på onsdag.Hva var blodtrykket ditt? Misstenkte de noe svangerskapsforgiftning på gang eller no?