Nå eller vente til april-mai neste år ?

Kjør på da :D :p
 
Miste rett til bhg ?
Er ikke helt med nå ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Født etter 1. September. Gjerne vente til babyen er 2 før han får plass i barnehagen? I det nye statbudsjettet skulle det gies penger for at det blir lettere å få barn født etter 1. September inn i barnehagen men hvordan det vil funke i teorien vil tiden vise..
 
Han !!?? ;)
Herregud, skulle tru jeg ventet en gutt ;) er ikke gravid engang ;)
Men må jo bare være hjemme da ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Han !!?? ;)
Herregud, skulle tru jeg ventet en gutt ;) er ikke gravid engang ;)
Men må jo bare være hjemme da ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Hehe. Blir ofte sagt han når man ikke vet hva det er :p men det var jo noen som ville innføre Hen i ordboken xD son at hvis man ikke vet om det er gutt eller jente :p
 
Hehe. Blir ofte sagt han når man ikke vet hva det er :p men det var jo noen som ville innføre Hen i ordboken xD son at hvis man ikke vet om det er gutt eller jente :p
Haha ;)
Da blir det den lille <3
Er ikke lenge til det nei, skal du ha en til nå ?
Jeg har 3 og med første tok det 3 mnd etter pille slutt ( hadde gått på piller i 4 år) med nr 2 tok det 2 mnd og nr 3 1 mnd ( men da hadde jeg bare gått på p piller i 4 mnd ;) så satser på at det ikke tar så lang tid neste gang heller :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Haha ;)
Da blir det den lille <3
Er ikke lenge til det nei, skal du ha en til nå ?
Jeg har 3 og med første tok det 3 mnd etter pille slutt ( hadde gått på piller i 4 år) med nr 2 tok det 2 mnd og nr 3 1 mnd ( men da hadde jeg bare gått på p piller i 4 mnd ;) så satser på at det ikke tar så lang tid neste gang heller :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Det kan det kalles :p
Går vist bare fortere og fortere for deg ser eg :p gikk på pillen i ca 6 år, ble gravid et par uker etter siste pillen sist :p (sluttet 12. Mai, ultralyd satt datoen til 31. Mai, mens min egen var 17.mai) går på pillen nå. Men planen er forlebi å prøve fra mai 2016. Min samboer vil at det skal være 2 år mellom han vi har nå og neste :)
 
Det kan det kalles :p
Går vist bare fortere og fortere for deg ser eg :p gikk på pillen i ca 6 år, ble gravid et par uker etter siste pillen sist :p (sluttet 12. Mai, ultralyd satt datoen til 31. Mai, mens min egen var 17.mai) går på pillen nå. Men planen er forlebi å prøve fra mai 2016. Min samboer vil at det skal være 2 år mellom han vi har nå og neste :)
Skjønner det :)
Jeg tenkte først 2 år, blir nesten det, men fant ut at jeg ville ha ca like tett som jentene er :) og før jrg blir 30 ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp