Frk.LilleMor
Betatt av forumet
Har fortalte det til mine foreldre og søsken og svigermor, og et par venner. Men det er kun fordi det er de som ville ha vært her hvis noe gikk galt. Men resten skal vi prøve å ikke si noe til føre uke 12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det går greit å kuppe denne tråden med et spørsmål til deg? Hadde du da vært på ul de gangene og fått bekreftet at det var liv? Det var leit å høre om. Skjønner du vil vente da! Lykke til med dette svangerskapet♥Her får ingen vite før etter uke 14.. Har hatt 2 ma i uke 13 og en i uke 14 så jeg vil komme meg over den biten først
Jeg har lyst til å fortelle det til moren min, men jeg er usikker. Har ikke et veldig godt forhold til henne. Og hun sladrer vel rett som det er til resten av familien... :-/
Ja, jeg får gjøre det... Det føles veldig trist at jeg ikke kan dele det her med henne. Men men... Etterhvert blir det umulig å skjule det uansett.Da får du bare vente jeg har også hatt dårlig forhold til mor, og det er slitsomt, så selv om man vil gjerne si det, så er det viktig at du får sagt det selv til alle de andre i verden også
Lykke til!
Ja, jeg får gjøre det... Det føles veldig trist at jeg ikke kan dele det her med henne. Men men... Etterhvert blir det umulig å skjule det uansett.