NÅR skal dere fortelle familie og venner?

Ronja123

Flørter med forumet
Oktoberskattene 2015
Hei igjen :)
Lurer på når dere har tenkt til å dele nyheten/eventuelt har delt?Skal dere vente til uke 12 eller kommer dere til å si det før? :)

Jeg verker etter å si det til jenta vår på 7 år, hun ønsker seg dette så inderlig,men klarer nok ikke holde det hemmelig så venter nok til uke 11, skal ul da..

Har ikke fortalt det til noen enda, bare jeg å mannen som vet det :) tenkte å vente et par uker til ( er da i uke 8) å da fortelle det til nermeste familie... Offisielt blir det vel i uke 12-13 tenker jeg :)

Hva med deg?

Okei :) Har fortalt det til en venninne og arbeidsgiver. Har såå lyst til fortelle det til alle nå, men fornuften sier noe annet.. Er kun i uke 7. Tror jeg kommer til å si det etter jeg har vært på helsestasjon og hos lege. Blir i uke 11/12 tror jeg.
Har kjøpt body hvor det står i love grandma og i love grandpa som vi skal gi til besteforeldre :)

Har klart å ikkje sei nåke enda! Har lyst å vente til veke 12, men kvalmen og magen som allerede viser kan nok avsløre meg før!

Sent from my iPad using BV Forum

Too late, been there done that:p

Besteforeldre, søsken, mine bestevenninner og annen en venninnegjeng, men egentlig bare de nærmeste :) Klarer jo ikke å holde slikt for meg selv!!:D

Vi har fortalt det til familien idag. Var på ul på onsdag og fikk se ett lite hjerte som slo :)
Men vi har ikke sagt det til storebror, det blir nok lenge til..

Vi har fortalt det til et vennepar :p resten får vite det når jeg er 12 uker på vei

Sent from my iPhone using BV Forum

Ifølge mammanett.no forteller halvparten det innen 9 uker:)
Har lyst til å gå på en privat klinikk før å ta ultralyd. Har lyst til å få bekreftet at det virkelig er liv før jeg forteller det til venner og familie :)

Vi skal vente med å fortelle til etter uke 12 pga tidligere SA :-) mannen snakker om å vente helt til jul med å fortelle, men da vises det nok altfor godt på magen vil jeg tro :)) hehe

2 mnd på vei og bekreftet liv for en uke siden på ul, så forteller vel familien det om ett par uker :)

Ingen planer om å fortelle det til flere før vi har vært på ul i uke 12+1 :-) sæ får vi se hvor lenge jeg holder ;-)

Her får ingen vite før etter uke 14.. Har hatt 2 ma i uke 13 og en i uke 14 så jeg vil komme meg over den biten først:)

Har fortalt til de nærmeste, de som uansett ville fått vite det om noe går galt ;-) Min mamma, hans mamma, min søster og min bror :-)

har fortalt det til noen. 3 venninner, farmor og farfar. sambo har fotalt det til søsteren og kompisen

datteren på 9 vet. pgr av min intense kvalme. men drøyer med Alle andre. vet jo ikke noe enda. har begynt å blø igjen(blødd av og på). bare uke 9 enda.

Jeg har fortalt det til en venninne som ikke har noen felles bekjente med meg, for hun fikk barn i sommer. Godt med noen man kan spørre om ting. Hun er den eneste som får vite det før det absolutt blir nødvendig. :-)

Vi kommer til å fortelle det til den nærmeste familien når jeg er litt iver 8 uker. Da skal vi på ferie til Italia i 1uke. Jeg kommer ikke til å kunne lure meg unna å drikke vin i en hel uke i Italia så da er det bedre å fortelle det!

Vi har ikke bestemt oss enda for om barna våre skal få vite det samtidig... Jeg tenker at så fort de veit (de er 6 og snart 3) så vil alle få vite det. Litt usikker på om vi skal la det bli offisielt allerede når vi er 9 uker +.... Da vi skulle få nr 2 fortalte vi det til jenta vår og så fikk hun lov å fortelle det til alle andre. Hun var så stolt! Det hadde jo vært koselig om nr 2 også fikk den opplevelsen...

Back
Topp