Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg verker etter å si det til jenta vår på 7 år, hun ønsker seg dette så inderlig,men klarer nok ikke holde det hemmelig så venter nok til uke 11, skal ul da..
Har ikke fortalt det til noen enda, bare jeg å mannen som vet det tenkte å vente et par uker til ( er da i uke 8) å da fortelle det til nermeste familie... Offisielt blir det vel i uke 12-13 tenker jeg
Okei Har fortalt det til en venninne og arbeidsgiver. Har såå lyst til fortelle det til alle nå, men fornuften sier noe annet.. Er kun i uke 7. Tror jeg kommer til å si det etter jeg har vært på helsestasjon og hos lege. Blir i uke 11/12 tror jeg.
Har kjøpt body hvor det står i love grandma og i love grandpa som vi skal gi til besteforeldre
Vi har fortalt det til familien idag. Var på ul på onsdag og fikk se ett lite hjerte som slo
Men vi har ikke sagt det til storebror, det blir nok lenge til..
Ifølge mammanett.no forteller halvparten det innen 9 uker
Har lyst til å gå på en privat klinikk før å ta ultralyd. Har lyst til å få bekreftet at det virkelig er liv før jeg forteller det til venner og familie
Vi skal vente med å fortelle til etter uke 12 pga tidligere SA mannen snakker om å vente helt til jul med å fortelle, men da vises det nok altfor godt på magen vil jeg tro ) hehe
datteren på 9 vet. pgr av min intense kvalme. men drøyer med Alle andre. vet jo ikke noe enda. har begynt å blø igjen(blødd av og på). bare uke 9 enda.
Jeg har fortalt det til en venninne som ikke har noen felles bekjente med meg, for hun fikk barn i sommer. Godt med noen man kan spørre om ting. Hun er den eneste som får vite det før det absolutt blir nødvendig.
Vi kommer til å fortelle det til den nærmeste familien når jeg er litt iver 8 uker. Da skal vi på ferie til Italia i 1uke. Jeg kommer ikke til å kunne lure meg unna å drikke vin i en hel uke i Italia så da er det bedre å fortelle det!
Vi har ikke bestemt oss enda for om barna våre skal få vite det samtidig... Jeg tenker at så fort de veit (de er 6 og snart 3) så vil alle få vite det. Litt usikker på om vi skal la det bli offisielt allerede når vi er 9 uker +.... Da vi skulle få nr 2 fortalte vi det til jenta vår og så fikk hun lov å fortelle det til alle andre. Hun var så stolt! Det hadde jo vært koselig om nr 2 også fikk den opplevelsen...