MyOwn håper på en lille en - sitter den virkelig???

Jeg er 6 dager over ikm, så jeg tok en cb-test i morges, klarte ikke å vente lenger. Men jeg er så usikker på resultatet!! Jeg ser en strek, men den er så svaaaaak at jeg tør ikke å tro på den. Men den er der, det ser jeg jo? Er det innbilning?
 
Må ha flere tester! Jeg er på jobb nå. Rarae meg tok med testen, nå sitter jeg bare og glor på den hele tiden i håp om at den skal bli klarere ene vegen eller andre.
 
Kommer det skyggestreker på g-tester slik som det kan gjøre på el-tester?
Burde den ikke være klar hvis jeg er gravid når det er så langt over ikm?
 
Cb digital testen min ligger der og gliser mot meg og forteller meg at jeg har en spire i magen.
 
Jeg vet ikke om jeg tror det? Herregud, for en følelse!!
 
Jeg tok den svake testen i morges, men sa ingenting til min kjære siden jeg ikke var sikker. Var hjemom med noe til ham i lunsjem fordi han har fått spysjuka, stakkar. Tok en digital test da. Og MÅTTE bare spørre om han ville ha ei lita oppmuntring midt oppi all spyinga.
 
Jeg ga ham "Pappaboka" som jeg har kjøpt og spart til denne anledningen og viste ham testen, og da begynte min kjære å le, så gråte, og klemte meg så hardt at jeg trodde han klamret seg til selve livet. Det er det mest rørende jeg har vært med på, helt øverst på listen sammen med da vi sa "ja" til hverandre. Der satt vi på sengekanten og lo og gråt begge to. Og nå - hvis alt går som det skal - skal vi bli foreldre sammen.
 

 
Vi vet jo at det er veldig tidlig og mye kan skje, men for et øyeblikk!!
 
ORIGINAL: MyOwn

Cb digital testen min ligger der og gliser mot meg og forteller meg at jeg har en spire i magen.

Jeg vet ikke om jeg tror det? Herregud, for en følelse!!

Jeg tok den svake testen i morges, men sa ingenting til min kjære siden jeg ikke var sikker. Var hjemom med noe til ham i lunsjem fordi han har fått spysjuka, stakkar. Tok en digital test da. Og MÅTTE bare spørre om han ville ha ei lita oppmuntring midt oppi all spyinga.

Jeg ga ham "Pappaboka" som jeg har kjøpt og spart til denne anledningen og viste ham testen, og da begynte min kjære å le, så gråte, og klemte meg så hardt at jeg trodde han klamret seg til selve livet. Det er det mest rørende jeg har vært med på, helt øverst på listen sammen med da vi sa "ja" til hverandre. Der satt vi på sengekanten og lo og gråt begge to. Og nå - hvis alt går som det skal - skal vi bli foreldre sammen.



Vi vet jo at det er veldig tidlig og mye kan skje, men for et øyeblikk!!

 
Hei. Og gratulerer med spira!!!!!!!!!!! Så fantastiske nyheter å høre på en vakker dag:)
Må bare si at tårene rant her når jeg leste reaksjonen til mannen din, ble helt rørt!
Ta vare på hverandre i denne spennende tiden.
Håper du får et flott svangerskap, kos deg!!!!!
 
 
 
MASSE GRATULASJONSKLEMMER!!!!
 
Nååhmen, nå ble det fuktig i øyekroken min også... Så søt han var!!
 
Gratulerer så masse med spire din MyOwn!![:D]
Dette har du fortjent! Ble helt rørt av måten du fortalte og mannen din reagerte her jeg.. [:)]
 
GRATULERER!!!!
   
 
Så fantastisk nyhet å komme hjem til, GRATULERER SÅ MYE.....  Nå må du nyte svangerskapet[:)][:)][:)][:)][:)][:)]
 
Nå kom det en skvett tårer hos meg også!
 
Gratulerer! [:D]
 
Tusen takk! Dette er helt koko for å være helt ærlig. Vet liksom ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, -og så er det så grusomt lenge til jeg kan fortelle det til noen!!! Mine foreldre kommer til å gå rett på loftet og hente grindsenga, de har ventet på dette lenge og minner oss hele tiden på at om det skulle skje så må vi huske at de har mye ferie til gode, hihi.[:)]
 
Åh, jeg tør nesten ikke å være sååå glad. Det er jo lenge til vi kan være trygge på at den sitter som den skal... Det SKAL den!!!
 
Å! Vi må ha større bil, må på ikea, må pusse opp rommet som skal bli barnerom, tenk alt vi trenger!!
 
Kom etter fort jenter, jeg venter på dere!! [:)]
 
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH!!!!!!!!
SÅ DEILIG FOR DERE DA[:)][:)][:)][:)]
GRATULERE SÅ UROLIG MYE[;)][;)][;)]
HÅPER DEN SITTER DER I 9 MND[:)][:)][:)]
 
GRATULERER SÅ MYE!!!!!
Håper alt gå bra, og kos dere med følelsen!!
 
(sleng gjerne over litt babystøv hvis du gidder[;)])
 
Tusen takk alle sammen!! -og babystøv til deg Temo, det kan jo skje mye hos dere i disse dager ser jeg.[;)]
 
I morgen kommer bestevenninnen min på besøk fra Oslo, og da skal hun få vite nyheten selv om det er tidlig. Jeg vet at hun ikke sier det til noen, og det er jo umulig å luge det fra seg når hun skal være her hele helga. MÅ bare si det til noen også, det er jo helt umulig å holde det for seg selv!
 
Både mine foreldre og svigermor vet det, og de går bare og stråler. Gleder oss til det har gått 3 måneder alle sammen, da blir det litt tryggere. Foreløpig får jeg ikke lov til å gjøre noen ting. Mannen min bærer ALT, jeg får ikke ta i et handlenett engang. (litt hysterisk, men han er jo søt også da)
 
Ellers så kjenner jeg ikke så mye til graviditeten, bortsett fra litt ømhet og ekstrem klønethet. Jeg mister ned alt mulig og glemmer hele tiden, det er vel ikke plass til tanker om så mye annet oppi dette hodet akkurat nå. Er utrolig ensporet... Det er jo så mye som må planlegges!! Heldigvis er jeg ikke så veldig kvalm så lenge jeg spiser regelmessig. Håper jeg slipper unna det.
 
Gleder meg til alle dere kommer etter, jeg følger med og krysser fingrene for dere. Og dere: jeg vet at dere alle tenker på å få barn, men har dere tenkt på at dere skal bli FORELDRE?? Det gikk plutselig opp for meg da spiren satt... Jaja, det skal vel gå bra.[:)]
 
Gratulerer så mye med graviditeten :)
Håper alt går bra for dere.
 
 
 
Nå er det bare to dager til jeg skal på den første legekontrollen. Begynner å bli litt smånervøs, og er glad for at min kjære har fri og skal være med selv om det ikke er noe store greier som skal skje første gangen.
Det er så utrolig mange spørsmål!! Håper bare jeg husker alle når jeg kommer dit, tror jeg må skrive dem ned.
 
Krysser fingrene for at jeg får time til ultralyd allerede nå![:)]
 
Hei kjære sladris!!!
 
Ønsker deg masse lykke til på kontroll på torsdag!!!
 
Gleder meg til å høre oppdateringen!!![:D][:D]
 
 
 
 
 
Lykke til på kontroll:)
Hvordan går det med graviditeten - noen symptomer[8|]
 
Takk Jolin, jeg gleder meg til å høre om din også![:)]
 
Temo: Jeg er av de heldige tror jeg, slipper i alle fall oppkast. Jeg er småkvalm, har litt ømme bryster som er i forandring (fascinerende!) og tåler ingenting før jeg blir utslitt og sur. Det går dessverre mest utover min kjære, selv om han sier at det er helt forsåelig. Jeg er ikke sur PÅ ham, men det er jo han så får høre alt sammen hver dag stakkar. Jeg føler meg veldig heldig så har en så tålmodig mann!
 
Jeg er ikke så flink til å sette ned tempoet, men på søndag holdt jeg på å besvime i dusjen, så da fikk jeg meg en oppvåkning. Ble skikkelig dårlig og det svartnet for meg, så etter det har jeg roet litt ned og valgt vekk noen aktiviteter på ettermiddagene. Det trengtes tydeligvis.[:)]
 
Du skal jo teste snart, Temo! Kanskje kommer du snart etter?
 
Takk for oppmuntrende ord i dagboken min[:)][:)][:)] Tenker som så at jo lengre vi må vente jo større glede når den kommer[:)][:)][:)]
Bra du roer ned tempet ditt ja tror jeg, må ikke slite deg ut nå som du bærer på den mest dyrebare skatt[:)]
 
Ja, ro nå bare ned. Husk at du ikke bare har deg selv å passe på[:D][:D]
 
Jeg er spent på hva helgen bringer - håper babystøvet var det som skulle til..
 
Jeg tenker det gjorde utslaget![:D]
 
Back
Topp