MyOwn håper på en lille en - sitter den virkelig???

Jeg ble spådd av Angelicka, hun såg graviditet sånn 1 mnd frem i tid(svarene fikk jeg i juli)[:)] aurora på bim så sjanser for graviditet i aug/sept[:)] Så da er det bare å stå på og se hva som skjer da[8D]
Håper det klaffer nå, da finner jeg det ut i n.y.[:D][:)] Hadde vært en super ting å tatt med hjem til kjæresten[8D]

Så har venninna mi ei venninne som er healer/medium, og hun hadde også sett at jeg uten tvil kom til å bli gravid i år, men hun såg ikke når da..[8D]

Litt kult dette da[:)]

Har du blitt spådd eller?
 
Hei og takk for koselige hilsner i dagboken min[:)][:)][:)]
Ja bilde av bryllupskaken kommer.... Blir nok mye bryllupsplanlegging på meg framover og kjenner det er godt å få noe annet an bare babylaging og tenke på...... Livet smiler mot oss nå føler jeg[:)][:)][:)] Reiser på ferie i morgen og det blir fint[:)]
 
Dere, nå blei jeg forvirra!
Jeg leste nettopp på forumet på barnimagen at el-testen er positiv hvis strekene er like sterke, men at de ikke trenger å være like brede/tjukke.

Stemmer det???

Da HAR jeg kanskje hatt el da!!

Eller?? Er dette virkelig SÅ komplisert?
 
 
Cowgirl: Nei, jeg har ikke blitt spådd, men hadde vært gøy. [:)]
 
Randålf: Endelig er det ferie på deg, jeg håper du får det fantastisk, og at det kanskje ligger en liten ferie-spire på lur. [:)]
 
Hvis testene er like sterke eller test-streken er sterkere, da har du snart el;)
Når du så har negativ test igjen, DA har el vært.. Ettersom jeg har forstått da..[8D][:)]
 
Hei MyOwn! [:D]
 
Hvordan går det? Du tester positivt på el-tester? Da er det bare en ting som gjelder da[;)] Some løøøøv-making[:D]
 
Ønsker deg en kjempeherlig helg![:D]
 
Mange klemmer
 
Testene mine har blitt like sterke på farge, men kontrollstreken er alltid tykkere/bredere enn teststreken. Jeg testet i 7 dager og da var den:
1: blank
2: svak
3: svak
4: sterk (men tynnere enn kontrollstreken)
5: sterk (men fremdeles tynnere enn kontrollstreken)
6: svak
7: blank
 
Trodde teststreken måtte være tykkere også jeg, så jeg har tolket alle som negative.
 
Jaja, det skal ikke være lett... Men min kjære sa etter at vi hadde hatt verdens beste sex på lørdag at "jeg føler på meg at nå lagde vi et kjærlighetsbarn" (søte mannen min), - så det er vel bare å vente og se om han har rett i det, hihi...
 
Jeg tror det tar en stund enda, men man vet jo aldri. [:)]
 
Vet ikke om jeg blir så mye klokere av dette.
 
Takk for koselig hilsen i dagboka mi, er kjekt å få:)
Masse lykke til med prøvingen, håper spiren sitter snart! Syns det er litt kjekt med denne prøvingen og, har fått et helt nytt forhold til samboeren min, føler oss nesten nyforelsket igjen:) Han er så oppmerksom, og nesten mer babysyk enn meg. Hehe.
 
Kos deg med mannen, så kommer kjærlighetsbarnet:)
 
*Klemmer*
 
De er lange, disse dagene frem til ikm...
 
Jeg og mannen har hatt det så hett i det siste, nesten som da vi var nyforelsket. Går det an å være vårkåt om høsten? 
Det som er litt irriterende er at jeg aner ikke om jeg har symptomer på at tr skal komme, for det er jo flere årsaker til at jeg kan være øm i livmorhalsen og i brystene, hihi...
 
Er det flere enn meg og Amodo som har opplevd oppblussing av kåtheten etter at dere har startet prøving?
 
 
Ellers så går dagene, jeg tenker ikke fullt så mye på dette som jeg gjorde i en periode, det tok litt overhånd. Tenker at vi tar det litt rolig neste pp (hvis vi klarer) siden vi vil på ferie neste år, så prøver vi igjen i oktober. Men jeg kommer likevel til å være her inne, og telle og passe på hvordan det går med dere andre. Kan ikke miste tråden helt.[:)]
 
 
3 dager til ikm, men jeg vet ikke om jeg engang gidder å teste. Er helt sikker på at jeg ikke er gravid, da føler jeg at jeg burde merket noe på en måte. Jeg har begynt å få litt mensmurringer og ømme bryster også, så håper egentlig bare at tr skal komme slik at jeg har relativt regelmessige sykluser. Det hadde jo vært fint å vite.[:)]
 
Egentlig litt deilig nå som vi har bestemt oss for å være forsiktige neste mnd. Trenger virkelig å få et litt mer avslappet forhold til dette, vi har jo nettopp begynt å prøve og jeg vet jo at det kan ta tid. Bare selvpining å være så opphengt i det så tidlig i prøvingen. Dette er jo jenta si som aldri gjør noe halvveis! Jeg har allerede begynt å gjøre meg opp meninger om bilseter og barnevogner og oppussing av barnerom, og det er jo totalt galskap!
 
Rare MyOwn...  
 
06/08: Tr startet
07/08: Tr (men ingen smerter. hmmm.... uvanlig...)
08/08: Tr
09/08: Tr smerter i dag...
10/08: Tr Reiste til Kreta!!
11/08: Tr i syden er noe dritt!!
12/08: Tr - nå håper jeg det er over snart
13/08: Tr avtar. Over?
14/08: Tr gir seg ikke likevel
15/08: Tr gir seg ikke likevel
16/08: Nå er den vel over!?
17/08: Jepp! Over. Mensslutt 16/08, varighet 10 dager. Hjem fra Kreta.
18/08: Siste feriedag nyyyyytes!
19/08: Jeg er tilbake på jobb. OI! Snart EL jo!!! Sjekker: negativ el test.
20/08: Laaaang dag på jobb. Vil hjem til min kjære! Negativ test. Deeeilig humpeti-hump!!!
21/08: Jobbreise dagtid og Dumdum Boys konsert kveldstid!
22/08: Skal ha hjemmekos med min elskede. Kanskje det blir babylaging i kveld, who knows? -Men da må den hersens el-testen slå ut snart!!!
23/08: Skal rake krabber i fjæra med vennepar
24/08: EL? Drar på jobbreise til Sverige. har jeg utslag på testen? Streken er sterk, men tynnere enn kontrollstreken. (?)
25/08: Sverige. Test: samme som i går. 
26/08: Sverige. Ingen test. Tror jeg har el-slim, tror jeg tror jeg.... Har ikke med flere tester. Teita!
27/08: Hjem fra Sverige Kom hjem sent og ble møtt av min kjære, så glemte helt av hele testinga...
28/08: I dag skal jeg teste! Klart negativ. Bumpeti-bump! [:D]
29/08: Gud, for en heit perioden jeg og mannen er inne i!
30/08:
31/08:
01/09:
02/09:
03/09: Puh! Trenger pause...
04/09: Har fått nok pause, men min kjære er på jobb i kveld/natt.
05/09: Skal på venninnekveld, og min kjære skal på guttefest. Endelig helg!!!
06/09: Kommer tr snart tro?
07/09: IKM?
 
Heia MyOwn!
Ikke noe å si på innsatsen[;)]
 
Krysser fingrene for positiv test i helgen!!
Min var dessverre negativ i dag, så da er det bare å samle seg sammen og gå på neste periode..
 
Hei temo og jordbæra!
 
Nei, ingen tante, og negativ test i går. (det visste jeg egentlig inni meg, men måtte jo bare se) Ingen tegn til tanta heller, så det er vel syklusen som kødder med meg tenker jeg. [:'(] Jeg vet at min kjære er bombesikker på at det har klaffet denne gangen, men han er jo positiviteten selv uansett da. Gruer meg til å skuffe ham når tanta kommer.[&o]
 
Jaja, ikke noe å gjøre med det. Får bare håpe at det ordner seg. Går så bra på slankingsen min nå at jeg nesten håper at jeg får litt mer tid på meg til å gå mer ned før det skjer noe, men samtidig så... ja, dere vet... Vil så gjerne ha en liten snupp!! I går satt mannen og jeg og snakket om navnene vi har funnet, og det er så skummelt at alt er så "planlagt" når vi ikke engang vet om vi kan få. [8|] 
 
Jeg roper på tanta som bare det og håper at hun kommer snart slik at jeg har noenlunde regelmessige sykluser. Roper dere med meg? [:)]
 
Jeg hadde nå egentlig tenkt å komme inn å skremme den bort jeg da slik du har gjort med min[:)][:)][:)] Men gjør som jeg får beskjed om..... HALLLLLLOOOOOOO tanta til MyOwn: NÅÅÅÅÅ får du se til å kommeeeeeeeee........
 
Hihi, ja skulle for all del skremt bort tanta hvis jeg hadde vært gravid, men siden jeg fikk negativ test i går er det bare for henne å få r... å komme og dra igjen![:)]
 
I dag tror jeg jammen at jeg har mensmurringer... Kommer du, tr?  
Hvis ikke kan du like godt holde deg laangt unna!!
 
 
Næh. Ingen tr i dag heller. Va skjer 'a? [8|]
 
Så spennende da[:D] Håper mange av tantene er reist langt vekk på ferie. Kanskje de er sammen??[:D][:D][:D] Når tester du igjen da?
 
Ja, det håper jeg. En laaaaang, lang ferie!
 
Vet ikke helt. Har ikke helt troa på at det er noe, hun sitter nok bare fast i trafikken eller noe.
 
Hvis hun ikke kommer innen helgen er her får jeg teste på lørdags morgen, men mp prøve å ikke tenke så mye på det. Tenk hvor skuffet jeg blir når det da er negativt...
 
Qué será, seráaaaa, trallallallalaaaaa-lalaaaaaa!! [:)]
 
Back
Topp