MyOwn håper på en lille en - sitter den virkelig???

Takk for oppmntring og hilsen i dagboken min... Ja jeg skal nok komme til bunns i hva som har skjedd med prøvene mine og hvorfor ikke noe er oppdaget tidligere[:)] De har kommet på kant med feil dame nå ja[8D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: MyOwn

Jeg tenker det gjorde utslaget![:D]

 
Det gjorde det[:D][:D] Tusen takk! Fantastisk opplevelse å se det blå krysset..
 
 
ORIGINAL: Temo

ORIGINAL: MyOwn

Jeg tenker det gjorde utslaget![:D]


Det gjorde det[:D][:D] Tusen takk! Fantastisk opplevelse å se det blå krysset..


 
 
HOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
 
ORIGINAL: MyOwn

ORIGINAL: Temo

ORIGINAL: MyOwn

Jeg tenker det gjorde utslaget![:D]


Det gjorde det[:D][:D] Tusen takk! Fantastisk opplevelse å se det blå krysset..





HOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!


 
 
Samme sier jeg
HOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
 
 
 
 
Vi er så heldige, MyOwn! Tusen takk for alt babystøv, oppmuntring, støtte og ikke minst gratulasjoner[:D]
 
 
Hopper litt rundt omkring for 9 uker i dag!  
 
Nå er sjansene store for at alt skal gå bra. Bare 3 uker til safe-tid![:)] Har hatt litt småblødninger etter sex og da stikker det så fælt i sjela, men ellers har jeg veldig troa på at alt skal gå bare bra. Klor deg fast, lille raringen vår!
 
ORIGINAL: Amodi

ORIGINAL: MyOwn

Cb digital testen min ligger der og gliser mot meg og forteller meg at jeg har en spire i magen.

Jeg vet ikke om jeg tror det? Herregud, for en følelse!!

Jeg tok den svake testen i morges, men sa ingenting til min kjære siden jeg ikke var sikker. Var hjemom med noe til ham i lunsjem fordi han har fått spysjuka, stakkar. Tok en digital test da. Og MÅTTE bare spørre om han ville ha ei lita oppmuntring midt oppi all spyinga.

Jeg ga ham "Pappaboka" som jeg har kjøpt og spart til denne anledningen og viste ham testen, og da begynte min kjære å le, så gråte, og klemte meg så hardt at jeg trodde han klamret seg til selve livet. Det er det mest rørende jeg har vært med på, helt øverst på listen sammen med da vi sa "ja" til hverandre. Der satt vi på sengekanten og lo og gråt begge to. Og nå - hvis alt går som det skal - skal vi bli foreldre sammen.



Vi vet jo at det er veldig tidlig og mye kan skje, men for et øyeblikk!!


Hei. Og gratulerer med spira!!!!!!!!!!! Så fantastiske nyheter å høre på en vakker dag:)
Må bare si at tårene rant her når jeg leste reaksjonen til mannen din, ble helt rørt!
Ta vare på hverandre i denne spennende tiden.
Håper du får et flott svangerskap, kos deg!!!!!


 
MASSE GRATULASJONSKLEMMER!!!!

 
tårene pressa på her og då eg leste reaksjonen..
Gratulera så masse med spire! [:D]
 
Nå tror jeg jammen at jeg begynner å tro på dette her. Jeg har endelig fått høre hjetelyd, er 15 uker på vei og magen har begynt å strutte (ja.. mer enn vanlig da[;)]).
 
Jeg har ikke turt å slutte helt med denne dagboka enda, men nå er det kanskje på tide å lage en ny inne på mai-09. Det er så koselig å se flere herfra inne på terminklubbene, og snart kommer dere etter, alle sammen! [:)] 
 
En spesiell lykke til-hilsen til Randålf. Du er så tøff, en inspirasjon for veldig mange, og jeg håper så inderlig at alt ordner seg snart for dere og at dere kan starte livet som nygifte med spire i magen eller rett rundt hjørnet.
 
 
 
Back
Topp