MYO-INOSITOL - fertilitetsstøtte

Hm ja faktisk tror jeg faktisk jeg også har litt mindre søtsug! Ikke kommet på at det kan være årsaken :) Har ikke gått så lenge og tar bare en hver dag når jeg stort sett husker det. Hva dosering bruker dere?
Jeg tar 2000 mg. 2 tabletter x 2 per dag ifb. med måltider. :)

Nå har jeg brukt MYO-inositol (den fra tights.no) i ca 2 mnd. Husker ikke å ta tabl hver dag,men stort sett. Eggløsningen jeg hadde denne gangen var så utrolig mye mindre smertefull enn det jeg pleier. Det er jo selvsagt ulik grad hver mnd, og ikke alltid like vondt,men kan det være MYO-inositol som hjelper? Andre som har opplevd mindre smertefull eggløsning etter bruk? Sist hadde jeg el på cd20, denne gang på cd 14/15.

Nå har jeg brukt MYO-inositol (den fra tights.no) i ca 2 mnd. Husker ikke å ta tabl hver dag,men stort sett. Eggløsningen jeg hadde denne gangen var så utrolig mye mindre smertefull enn det jeg pleier. Det er jo selvsagt ulik grad hver mnd, og ikke alltid like vondt,men kan det være MYO-inositol som hjelper? Andre som har opplevd mindre smertefull eggløsning etter bruk? Sist hadde jeg el på cd20, denne gang på cd 14/15.
Jeg tror det hjelper, er på andre måneden selv og har mye mindre smerter i disse dagene når EL er enn jeg har hatt på leeenge

Har noen av dere prøvd denne? Dette var litt av hvert i.. Blant annet inositol.

Jeg bestilte denne for noen dager siden, har ikke kommet ennå! :joyful: Jeg gikk på mange av disse tilskuddene før forrige graviditet, så ville prøve i og med at det er én tablett som inneholder mye av det samme:hilarious: Leste på trustpilot i forkant og ser ut som folk er fornøyde med produktene hvertfall!

Back
Topp