MYO-INOSITOL - fertilitetsstøtte

Skal man slutte med en gang man får positiv test, eller kan det brukes under graviditet også?

Har tatt myo-inositol i 3 dager nå (fra CD 6), og begynte å spotte i går. I dag vil jeg kalle det mild blødning, da det har tatt seg opp litt. I tillegg litt murringer i magen. Flere som har opplevd det? Redd for å fucke opp noe, hormonelt. :bag:

Har tatt myo-inositol i 3 dager nå (fra CD 6), og begynte å spotte i går. I dag vil jeg kalle det mild blødning, da det har tatt seg opp litt. I tillegg litt murringer i magen. Flere som har opplevd det? Redd for å fucke opp noe, hormonelt. :bag:
Er ikke festeblødning da? :D

Jeg kjøpte nettopp på tights.no
Kom på under 300 kroner med frakt for 3 esker. Snakk om å være lettpåvirkelig :laughing001

Men jo mer jeg leser om det jo mer positiv blir jeg. Kan jo hjelpe på mange andre aspekter i livet og. I tillegg til at det kan forbedre svømmerne til menn og. Så godt jeg bestilte 3 bokser, han skal få ta de han og :smiley-ashamed004
Hei! Jeg kjøpte samme fra tights har fått de nå. Kan jeg spør deg om du tar 1 tablett til dagen eller mer?

Jeg har fått pakka mi nå og helt glemt ut hva poenget var eller noe .. Hahaha jeg må lese her :hilarious:
Skulle være bra for alt mulig . Leste at noen tok 2000 mg om dagen (!?) bestilte du fra tights? Jeg prøver meg med to tabletter om dagen ☺️

Skulle være bra for alt mulig . Leste at noen tok 2000 mg om dagen (!?) bestilte du fra tights? Jeg prøver meg med to tabletter om dagen ☺️
Ja bestilte derfra, så ikke pakka popp enda. Noen som vet om man kan ta det hele syklus?
Wild yam skal man feks kun ta etter man vet eggløsning har vært …

Min gynekolog hadde snakka med Aleris fertilitet og fikk beskjed om å sette meg på 2g per dag :happy: vil bare anta det er trygt

Hvordan går det med dere som har startet på denne? Jeg fikk lenger syklus, og litt rar TR enn jeg har hatt tidligere.. merker dere noe nytt?

Jeg har fått mindre søtsug, og kortere syklus/tidligere EL så langt. Har vanligvis EL rundt CD 17-22. Etter jeg startet med myo-in. (for ca. 6 uker siden) har EL kommet på dag 16 og nå dag 15. :) Fikk dog en liten blødning noen dager etter jeg startet, men kan og ha vært av andre grunner. Gikk over etter et par dager. Ikke opplevd det denne syklusen.

Jeg har fått mindre søtsug, og kortere syklus/tidligere EL så langt. Har vanligvis EL rundt CD 17-22. Etter jeg startet med myo-in. (for ca. 6 uker siden) har EL kommet på dag 16 og nå dag 15. :) Fikk dog en liten blødning noen dager etter jeg startet, men kan og ha vært av andre grunner. Gikk over etter et par dager. Ikke opplevd det denne syklusen.
Får håpe det er syklus som stabiliserer seg :confused005 ja jeg merker også mindre søtsug :flower

Får håpe det er syklus som stabiliserer seg :confused005 ja jeg merker også mindre søtsug :flower
Hm ja faktisk tror jeg faktisk jeg også har litt mindre søtsug! Ikke kommet på at det kan være årsaken :) Har ikke gått så lenge og tar bare en hver dag når jeg stort sett husker det. Hva dosering bruker dere?

Back
Topp