MYO-INOSITOL - fertilitetsstøtte

Ser på kundeomtaler at det er store tabletter og at de er vanskelige å svelge. Noen som vet om de kan knuses/tygges, eller om de MÅ svelges hele?
 
Ser på kundeomtaler at det er store tabletter og at de er vanskelige å svelge. Noen som vet om de kan knuses/tygges, eller om de MÅ svelges hele?
Jeg tar dem, og de er ikke for store til å svelges. Er ca. samme størrelse som f.eks. omega 3-tabletter. Vet ikke om de kan knuses eller tygges, har ikke prøvd.
 
Har tatt myo inositol 2000mg siden januar :-) Har hatt lange uregelmessige sykluser, sterke mensen smerter og kraftig blødning, kort luteal fase på 8-9 dager. Har pcos med mange cyster på eggstokkene ( er ikke overvektig men har gått ned i vekt pgr av stabilisert blodsukker,insulin) Nå har jeg regelmessig mens, lite mensensmerter og normal mens blødning.
Luteal fasen var på 13 dager sist syklus som jeg aldri har hatt før :)

Føler meg også mye bedre psykisk og hormonene har stabilisert seg :)
 
Har tatt myo inositol 2000mg siden januar :) Har hatt lange uregelmessige sykluser, sterke mensen smerter og kraftig blødning, kort luteal fase på 8-9 dager. Har pcos med mange cyster på eggstokkene ( er ikke overvektig men har gått ned i vekt pgr av stabilisert blodsukker,insulin) Nå har jeg regelmessig mens, lite mensensmerter og normal mens blødning.
Luteal fasen var på 13 dager sist syklus som jeg aldri har hatt før :)

Føler meg også mye bedre psykisk og hormonene har stabilisert seg :)
Ååh wow,så fantastisk å høre!
Så bra noe kan fungere så godt. :) så 2000 mg daglig? Blitt anbefalt av lege? Er du prøver? :)
 
Ååh wow,så fantastisk å høre!
Så bra noe kan fungere så godt. :) så 2000 mg daglig? Blitt anbefalt av lege? Er du prøver? :)
2000mg daglig:) Etter jeg gikk på dette en mnd så fikk jeg en veldig lang syklus(lengre en vanlig) Tror kroppen måtte restarte litt pgr av hormoner osv,2 sykluser etter så ble den innenfor normalen :) Ja, har prøvd å blitt gravid i 4 år nå men har ikke hatt normal syklus før nå :) Ikke anbefalt av lege men kom over en artikel å lest mye om kosttilskudd som skal hjelpe når man har pcos:)
 
Noen som har prøvd Myo-inositol i det siste? Hvilke side / hvilken type har du kjøpt? :) ser de i denne linken er utsolgt/utilgjengelig.
Jeg brukte denne da jeg ble gravid i April. Blandet ut 1 teskje i vann morgen og kveld. Om det hadde noe å si vet jeg ikke, men det gjorde iallefall ingen skade.
1000007087.jpg
 
Jeg kjøpte nettopp på tights.no
Kom på under 300 kroner med frakt for 3 esker. Snakk om å være lettpåvirkelig :laughing001

Men jo mer jeg leser om det jo mer positiv blir jeg. Kan jo hjelpe på mange andre aspekter i livet og. I tillegg til at det kan forbedre svømmerne til menn og. Så godt jeg bestilte 3 bokser, han skal få ta de han og :smiley-ashamed004
Hehe, jeg ramla over denne tråden jeg også og får jo fryktelig lyst å prøve jeg også... akkurat bestilt mer tilskudd av sink og selen som visstnok også skulle være bra, blir snart ett helt måltid med tabletter... :P
 
Hehe, jeg ramla over denne tråden jeg også og får jo fryktelig lyst å prøve jeg også... akkurat bestilt mer tilskudd av sink og selen som visstnok også skulle være bra, blir snart ett helt måltid med tabletter... :p
Samme her. Har et arsenal av piller nå, men skulle man prøvd denne også? :smiley-angelic006
 
Jeg får opp så mange anbefalinger om denne på tiktok :hilarious: Skal visst være veldig god for de som sliter med PCOS
 
Samme her. Har et arsenal av piller nå, men skulle man prøvd denne også? :smiley-angelic006
Haha ja jeg klarte visst ikke motstå... kjære tid :P og presterte selvfølgelig å finne alskens annet dill og dall å bestille så det ble gratis frakt og... burde ikke ha tilgang til netthandel jeg.... Sto på anbefalingene på tights at mange klaga på veldig treig levering da, så det var litt kjedelig for mitt utålmodige meg :P
 
Hehe, jeg ramla over denne tråden jeg også og får jo fryktelig lyst å prøve jeg også... akkurat bestilt mer tilskudd av sink og selen som visstnok også skulle være bra, blir snart ett helt måltid med tabletter... :p
Haha ja,sånn er jeg også. Prøver jo alt mulig :laughing002
 
Haha ja jeg klarte visst ikke motstå... kjære tid :p og presterte selvfølgelig å finne alskens annet dill og dall å bestille så det ble gratis frakt og... burde ikke ha tilgang til netthandel jeg.... Sto på anbefalingene på tights at mange klaga på veldig treig levering da, så det var litt kjedelig for mitt utålmodige meg :p
Hahah kjenner til det! Håper det har god virkning på oss da :angelic::angelic:
 
Haha ja jeg klarte visst ikke motstå... kjære tid :p og presterte selvfølgelig å finne alskens annet dill og dall å bestille så det ble gratis frakt og... burde ikke ha tilgang til netthandel jeg.... Sto på anbefalingene på tights at mange klaga på veldig treig levering da, så det var litt kjedelig for mitt utålmodige meg :p
Jeg har ymse erfaringer med levering derfra... noen ganger har det gått veldig fort... men andre ganger tregt. Jeg bestilte jo i går...og pakken er enda ikke sendt. Litt utålmodig jeg og :hilarious: Godt vi er flere lettpåvirkelige her:hilarious: Tenker det skulle hjelpe på så mange ting så er verdt et forsøk. Har et lager med ulike vitaminer fra før og. Trenger snart ikke mat... kan leve på piller:hilarious:
 
Jeg har ymse erfaringer med levering derfra... noen ganger har det gått veldig fort... men andre ganger tregt. Jeg bestilte jo i går...og pakken er enda ikke sendt. Litt utålmodig jeg og :hilarious: Godt vi er flere lettpåvirkelige her:hilarious: Tenker det skulle hjelpe på så mange ting så er verdt et forsøk. Har et lager med ulike vitaminer fra før og. Trenger snart ikke mat... kan leve på piller:hilarious:
Haha! Ingenting skal være uprøvd da :D
 
Haha ja jeg klarte visst ikke motstå... kjære tid :p og presterte selvfølgelig å finne alskens annet dill og dall å bestille så det ble gratis frakt og... burde ikke ha tilgang til netthandel jeg.... Sto på anbefalingene på tights at mange klaga på veldig treig levering da, så det var litt kjedelig for mitt utålmodige meg :p
Jeg har bestilt fra tights før. Har hatt problemer med levering da de brukte helthjem, men nå ser det ut til at de kuttet dem ut. Da går det forhåpentligvis bedre.
 
Jeg har bestilt fra tights før. Har hatt problemer med levering da de brukte helthjem, men nå ser det ut til at de kuttet dem ut. Da går det forhåpentligvis bedre.
Okei, får håpe det kommer før vi drar på ferie om to uker. Helt hjem slenger de bare utenfor døren selv om jeg har en SVÆR pakkeboks tydelig merket på trappen rett ved .. kjære tid ..
 
Back
Topp