Myb@by`s lille dagbok

kjenner muligens anntydninger til litt el-smerter.. Men veldig lite enda så det er nok noen dager før jeg har EL.
 
Denne gangen bare må det klaffe altså!!!
 
herlighet så deilig med en fridag!! sov til over kl 13 i dag! helt utrolig.. [:D][:D] Nå skal jeg hoppe i dusjen, style meg litt for så å hoppe på sambo når han kommer hjem.[;)][;)][;)] i følge bv har jeg eggløsning i morgen. har begynt å slime iallefall så el er nok rundt hjørnet iallefal
 
hoppa på sambo i går som planlagt[:)]  Men nå merker jeg ingen ting mer av EL.... hadde bittelitt slim en gang i går, men så forsvant det igjen. Har ingen eggløsningssmerter heller... ÅÅHHHH håper jeg har eggløsning selv om jeg ikke merker det!!!
 
hæ? eggløsningssmerter nå?? åååh nei!!! åsså vi som ikke hadde sex i går, og får det heller ikke dag!!!! dritt!!!
 
å dagene går så sakte nå!!!!
 
hmm.. litt lite opptimistisk nå ja.. kjenner mensmurringer i dag! [:@][:@][:@]
 
i går hadde jeg mye vondt i korsryggen og eggløsningslignende smerter. Ømme bryster både i går og i dag... Men i dag har jeg jammen mensmurringer igjen... dette tror jeg går akkurat som alle andre måneder gitt....[:(]
 
da har det berømte "trykket" over skambenet kommet... [:(] har hatt noen " EL-lignende smerter " i høyre lyske i dag å.
 
hvis den hersens tr absolutt skal komme uansett så får hun jammen komme punktlig denne gangen
 
negativ g-test i dag[:(][:(][:(] masse murringer
 
Nå synes jeg ærlig talt at den dumme tr kan forsvinne for godt!!! vil ikke se deg mer....[:@][:@][:@]
 
Tr er over for denne gang. og vi satser for fult nå i 13.pp[:D]
 
i følge bv skulle jeg ha EL på lørdag (to dager siden nå). Var på fjellet fra torsdag til lørdag så fikk ikke testet torsdag og fredag.. På lørdag var det bare et svakt strek, altså negativ. tenkte kanksje den var litt forsinket, men på søndag var testen muligens enda svakere!!! [:@][:@] Dette tyder kanskje på at jeg ikke har EL slik som jeg har fryktet noen måneder nå....[&:] Har jo tross alt ikke hatt EL symptomer de siste månedene..
 
Ååååhh håper bare at jeg har hatt EL på fredag f.eks slik at vi faktisk har en mulighet til å bli gravide denne måneden. Skal prøve å ta en EL test senere i ettermiddag. men skal på jobb så vet ikke helt om jeg får det til.. men jeg må jo prøve, nysgjerrig som jeg er.
 
ORIGINAL: Mybaby1

i følge bv skulle jeg ha EL på lørdag (to dager siden nå). Var på fjellet fra torsdag til lørdag så fikk ikke testet torsdag og fredag.. På lørdag var det bare et svakt strek, altså negativ. tenkte kanksje den var litt forsinket, men på søndag var testen muligens enda svakere!!! [:@][:@] Dette tyder kanskje på at jeg ikke har EL slik som jeg har fryktet noen måneder nå....[&:] Har jo tross alt ikke hatt EL symptomer de siste månedene..

Ååååhh håper bare at jeg har hatt EL på fredag f.eks slik at vi faktisk har en mulighet til å bli gravide denne måneden. Skal prøve å ta en EL test senere i ettermiddag. men skal på jobb så vet ikke helt om jeg får det til.. men jeg må jo prøve, nysgjerrig som jeg er.


Heihei [:)]
Hvordan går det med dere? Kjipt det der med EL testen da.. Men du kan ikke hatt EL tidligere enn antatt da? Altså torsdag eller fredag? Da er det jo naturlig med en kjempesvak EL test etterpå [:)] Synes vi skal krysse fingrene for det jeg [;)]

Jeg er tydeligisv tilbake på normale sykluser igjen [:D] Veldig godt, selv om hun kunne holdt seg borte ett års tid [;)]
 
Nå begynner jeg å få litt forhåpninger igjen... i går hadde jeg noe merkelig nemlig...  Fikk plutselige smerter i livmor-området, men hovedsaklig på høyre side. Dette varte noen timer på ettermiddagen. på kvelden og litt i dag har jeg stikkende smerter i ryggen. 
 
Å kjære gud, og alle andre som kan hjelpe meg[;)], la det være festesmerter jeg har kjent!!!!!
 
kjennes ut som jeg har "sammentrekninger" i magen. (livmorområdet).. hmm. merkelig.. det har vært sånn i et par dager nå
 
nei nå.. kom jammen den hersens tanta igjen i dag[:@][:@][:@][:(][:(][:(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
 
Bare 26 dager nå da plutselig den syklusen min......... er så lei meg at jeg har mest lyst til å spy!!
 
da satser vi videre og får tro at mai blir vår måned!![:D]
 
Herlig å være ferdig med tanta igjen. ble ferdig på mandag faktisk så den varte ikke så lenge heldigvis. Nå starter vi på nytt på friskt mot. det er jo liksom sagt at man er mest fruktbar på våren/sommeren... så da håper vi virkelig det klaffer til oss snart.[:D]
 
Heisann [:)] Hvordan går det?
Her går ting bare bra for tiden. Har fått fast jobb også [:D][:D]
Dessuten begynner det å gå fort til vi snart kan begynne å vente en innkallelse [:)]

Har du fått rota deg til å ringe legen du da? Synes det er på høy tid at du gjør det nå [:D]

Klem
 
ORIGINAL: lillemg89

Hei![:)]
Har lest litt gjennom dagboken din, så spennende!
Ser at du er på 14 PP nå. Det er lang tid med prøving..tro meg det veit jeg alt om[:D]
Ble gravid for første gang på 11PP, men endte desverre med en SA[&o]
Men heldigvis har jeg blitt gravid igjen, det tok 14PP for meg!!!

Så det er håp for deg å vennen![:)]

ØNSKER DEG ALL VERDENS LYKKE TIL!!![:)] HÅPER DET KLAFFER TIL DENNE MND.!!![;)][;)][;)]

Klem<3


 
Så godt å høre at det ikke er bare meg her som prøver og prøver og ingenting skjer.. Huff stygt tenkt kanskje men det er faktisk en trøst i det å.
 
Vi krysser fingrene og jobber videre med saken, men må bare si at jeg føler meg mer og mer mislykka som jente ettersom månedene går....
 
Takk for lykkeønskningene, håper det var det som skulle til for at det skal klaffe for oss[;)]
 
El test på mandag var akkurat på grensen til å bli positiv. Hadde Sex da...
El-test tirsdag var helt klart positiv og hadde masse el-slim, men vi fikk ikke hatt sex..[:@]
I dag (onsdag) har jeg nesten ikke slim, har ikke testet enda.. men egentlig ikke vits heller for jeg skal på nattevakt så dermed blir det ikke sex i dag heller!! TYPISK!!
 
Back
Topp