Myb@by`s lille dagbok

 # poff #
 
Heihei :-)
Lenge siden igjen nå gitt.. hehe.. Hvordan går det med deg? Ser du har hatt smerter og sånn den siste tiden? Får håpe det er en liten spire som klorer seg fast da [:)] Jeg hadde plutselig pp på 25 dager nå.. Godt, men uvant egentlig. De siste gangene har jeg jo bekka over 30 dager liksom..Synes det kan være sånn de pp vi faktisk prøver også, så jeg slipper de innpåslitende forhåpningene år det begynner å dra ut... hehe.. Men ting skal ikke være enkelt, og denne kroppen elsker visst å tulle med hodet mitt..[&:]
 
jaja så ble det tr denne gangen å da... [:@][:@][:@][:@] er bare så utrolig sint og lei meg for tida... skjønte jo at jeg kom til å bruke tid på å bli gravid, men at jeg skulle bruke sååå lang tid, det hadde jeg ikke trodd.. Har snart prøvd et år nå... og gruer meg noe veldig til å måtte ta kontakt med legen om dette problemet[&:][&:][&:]  huff...
Skal prøve å ikke tenke så mye babylaging nå, kutte litt ut med bv også...  Men kommer nok innom av og til å sjekker hvordan ting står til [;)]
 
Dette var skikkelig trist å lese [:(]  Vet hvordan det er at TR kommer hver gang og hvor intenst det blir når man er midt opp i det. Har selv hatt en periode der jeg måtte distansere meg fra prøvinga, da det har brutt meg ned. Håper at det blir bedre for deg, og at dere bestemmer dere for å prøve igjen. Hvem vet, ofte blir man gravide mens man fokuserer minst på det [;)]
Sender deg en stooor klem i mellomtida, og så må dere kose dere masse sammen, og bare tenke på dere [:)]
 
herlighet hva skjer... tr ser ut til å stoppe allerede nå. Men synes jo ærlig talt at tr kan forsvinne igjen også nå da. blir kvalm bare ved tanken på tr... æsj! vil ikke ha henne her! vil ha baby!
 
har bytta fastlege i dag. Til en kvinnelig [:D] Blir kanskje litt bedre å gå til legen med problemet med barnløshet da. [:D]
 
har startet oppkjøringa mot EL no. [:D][;)]
 
Hei! Dette er energiklumpen du skal få låne ham i idag slik at du får en fin start på uka!


Ha en så fin mandag som mulig!
 
hmm.. merker ikke noe til at EL er på vei... ikke slim, ikke smerter... INGENTING! og så har jeg ikke tester en gang... hmm...
 
hmm.. fortsatt ingen tegn til EL!!..  jaja.. får jo ikke brukt EL denne måneden alikevel.. Jobber så merkelig, samt at sambo ikke er opplagt så da går denne pp i vasken.[:@]
 
ORIGINAL: Myb@by

hmm.. fortsatt ingen tegn til EL!!..  jaja.. får jo ikke brukt EL denne måneden alikevel.. Jobber så merkelig, samt at sambo ikke er opplagt så da går denne pp i vasken.[:@]


Uff.. det der er ikke moro nei [:@] Er i sånne tilfeller man angrer seg for at man ikke testa likevel. Da hadde man ihvertfall vært litt klokere.
Uopplagte samboerer er ganske så irriterende, selv om man prøver å være forståelsesfulle. Man vet at det er kun noen dager som "gjelder", og da er det så utrolig kjipt når man ikke kan prøve da en av partene ikke er helt i slaget. Det blir jo et press på mannen da som også må komme. Og er man sliten, trøtt eller uopplagt så er det vel enklere sagt enn gjort. Ikke vanskelig å fostå det, men vanskelig å svelge skuffelsen når man er midt oppi det..
 
sitter her å lader opp til nok ei ny arbeidshelg da... [:@][:@] ekstra ille å jobbe i morgen kveld, da sambo skal ut (forsinket julebord)....  Huff hater egentlig å sende han ut på byen alene.. er vel egentlig livredd for at noe skal skje eller at han gjør noe dumt... Men jeg kan jo ikke nekte han å ut heller.[&:] Jaja det går forhåpentligvis bra.
 
Nærmer meg ikm da.. kjenner ingenting.. ikke så rart da egentlig ettersom vi knapt nok hadde sex rundt EL-tider. Litt godt å slippe å gå med disse forventningene også.[;)]
 
[:@][:@][:@] kjennes ut som at tr er på vei snart.. i morgen muligens... åååhhhh
men samtidig kjenner jeg meg litt småkvalm og stadig vekk sulten.
 
men men... tr kommer vel denne gangen også[:(][:(][:(]
 
hmm.. klokka er nå straks 11.15 på dag 29,.. fortsatt ingen tr. Føler meg litt småkvalm, men det er spesielt på kvelden. Tatt cbd men den viste ikke gravid... Hva skjer nå da??
 
oi.. fortsatt ingen tegn til tr.. litt sånn "øm" i området skambenet.. men ellers ingen tegn på at den skal dukke opp.  Er veldig kvalm i dag
 
da kom den hersens tanta alikevel da.....[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
 
ORIGINAL: Mybaby1

da kom den hersens tanta alikevel da.....[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]


Uff.. [:@][:@] Føler med deg.. her kommer hun i morgen [:@][:@] Min lengste syklus så langt [:'(][:'(]
Alt bare bra ellers?
 
Da er jeg endelig ferdig med tr for denne gang. JIPPIIIII [:D]
 
Back
Topp