Myb@by`s lille dagbok

Mybaby1

Glad i forumet
prøver denne dagboka jeg også da. kan jo bli artig å se tilbake på tankene mine den dagen jeg har fått nurket mitt. [:)]
er nå inne i uka som jeg mest sannsynligvis får EL.... så da skjønner dere vel alle litt hva jeg driver med for tida hehe  Håper virkelig vi får spiren til å sitte denne gangen...

blir det ikke noe resultat nå må vel også jeg til med sånn el-testing for å være enda mer sikker på at vi treffer på tidspunktet.

vel det var alt for denne gang.   C U !!!
 
[:D]velkommen inn hit til bv og masse lykke til med prøvetiden håper det blir et fruktbart, men kort opphold her for deg.. . Det er en flott gjeng her inne.. [:D]
 
Krysser fingrene for deg jeg [:)]
 
Tusen takk begge to!! [:)]
 
prøvinga fortsetter.... inne i min mest fruktbare periode nå!! gleder meg så vannvittig til å se om tante rød uteblir denne gang!!!!!
 
Skikkelig spennende, skoglisa! Får håpe tr holder seg unne denne gangen [:)] Hun kan godt komme til meg da.. Duste tante er snart 4 dager forsein [:@]
 
fortsetteer å prøve vi da.... begynner nesten å bli litt slitsomt hehehehe.  I dag har jeg vært å kjøpt massasjeolje. Skal overraske kjæresten med full kroppsmasasje som oppvarming tenkte jeg. Det skal bli så kos!.  Må prøve å være litt kreative i disse prøveperiodene også
 
[:D]kroppsmassasjen slo igjennom den vettu[:D][:D][:D]. Koselig å kunne overraske kjæresten litt... så ikke denne prøvinga bare blir et mas og stress. Huff merker jeg blir mer og mer babysyk for hver dag som går.... og det var ikke slik det skulle bli!!!
 
jeg hadde egentlig tenkt å bare ta ting som de kom, kose oss og bare nyte livet uten p-piller.... men nei da, den gang ei.  Jeg har ferie nå, og det eneste jeg tenker på er muligheten for å bli gravid, kikker på babyting på nett osv... har jo blitt helt besatt!!! hmm.. Nå må jeg virkelig skjerpe meg.
 
jaja.. artig periode uansett da. Nå tror jeg at jeg skal ut i finværet litt.. Prøve å nyte sommerferien slik som alle andre hehe...
 
 
hmm.. får da ikke sove... [:@] alt for varmt og klamt. 
 
sitter her på bv og leser litt i stedet. ikke ble det noe sengehygge i går kveld heller. [:(] men kanskje ikke så rart ettersom vi har vært ganske aktive i det siste. Satser på å ta en runde i kveld når han kommer hjem fra jobb.. her er det bare å stå på vettu [:D][:D][:D]
 
ja da er jeg oppe å "hopper" igjen da.. er egentlig dødstrøtt, ettersom jeg satt oppe halve natta men må nesten stå opp nå føler jeg.
I dag tror jeg jammen det blir bare en rolig dag alene hjemme. Bare kose meg [:D] det er noe jeg er veeeeeldig flink til!! hehe.. men det er jo det som er meningen også i ferien.  Blir alikevel godt å få hjem samboeren i helga da... Endelig ei helg sammen med han!! GLÆR MÆÆÆÆÆ!!
 
huff er liksom litt smådeppa i dag... har bare fått det for meg at jeg ikke blir gravid denne måneden heller [:(] Vet ikke hvorfor jeg tror det, men kanskje fordi jeg egentlig ikke har merka så mye til EL...
 
teller dager til jeg kan prøve å teste... men tr kommer vel før den alikevel tenker jeg [:(]....
 
hmm.. nei nå må jeg slutte å klage... har jo ingen beviser for at det ikke går enda.
Ha en fin helg folkens [:)]
 
spiren sitter nok fortere enn du aner...  ha en superduper helg[:D]
 
[:D]Sender en bunsj med
*Happy Thoughts* *Happy Thoughts*[:D][:D] Og håper det funker[:D]
Åsså en dæsj med babydust til oss alle[:D]
 
Tusen takk !!! hjelper med litt gode tanker fra dere kjenner jeg... [:D]
 
ny uke, nye muligheter heter det visst- og det har jeg tenkt å følge denne uka. Kaste bort alle vonde/negative tanker angående denne prøveperioden. [:D] Nå skal jeg bare se framover og se hva som skjer rundt ikm-tider-
 
i dag skinner solen igjen i trøndelag -> hærlig!!!
Skal bruke formiddagen på å vaske leiligheta tenkte jeg... det trengs så veldig!!!
Har bare vært ei rolig helg, sammen med samboeren. Så føler meg uthvilt nok te å ta i et tak nå hehe...
 
Ja ja... snakkes vel snart igjen, "kjære dagbok"[:D]
 
Kjempesupert at du tenker positivt, skoglisa! Denne ganger klaffer det for deg skal du se! Jeg venter fortsatt på tr som nå er 9 dager forsein. [:@]
 
Hei!
 
Akkurat slik har vi tenkt å gjøre det; ta livet med ro og ikke tenke på at vi er uten p-piller -men jeg kjenner jo allerede at det er ganske umulig å ikke tenke på det når man ønsker det så sterkt.
 
Ønsker deg masse lykke til videre! [:)]
 
ååå så babysyk som jeg er for tida!! ble litt vel mye baby-input her nå. Ble tante i går, og "reserve-tante" for 3 uker siden..... men gud så koselig det er med disse små søte nurkene!
Stakkar samboeren min blir vel snart gal hvis jeg snakker mer hvor nydelige de små er.. hehe.  litt over ei uke til testing her nå! det blir så spennende. håper i det lengste at vi har fått til et blinkskudd denne måneden. det hadde vært så deilig!!
 i dag blir det bare å kose seg med det nye tantebarnet mitt. Besøke dem på sykehuset igjen. :-) så blir det å dra hjem til samboeren å kose seg klukk i hjel sammen med han.[:D] dette MÅ bare bli en strålende dag tror jeg!
 
åå tiden tikker og går mot tr nå. Håper og tror i det lengste at det skal klaffe denne gangen. Klarer nesten ikke tenke på noe annet.[:D] Har jo kjent murringer/smerter nederst i magen i over en uke nå, det er ikke vanlig for min del. Så da går det an å håpe at noe har skjedd[;)]
 
har blitt litt denne måneden, hehe.. men satser på at det blir enda mer neste måned hvis jeg ikke har fått en spire nå. [:D]
 
ja ja får bare fortsette å vente da... ei lita uke til nå så!!
 
 
Da er jeg hjemme igjen etter en kjempekoselig weekend-tur med min kjære.   Blir bare mer og mer forelska vi virker det som  så derfor hadde det passet perfekt å teste positivt nå om noen dager.... vi lever fortsatt i spennigen
 
Back
Topp