Myb@by`s lille dagbok

jaja så var iallefall den fruktbare perioden over for denne gang. Så da er det bare å håpe på det beste og krysse fingrer og tær for at 14 pp var det som skulle til for at vi får en liten spire. [:)] Har ikke tenkt så vannvittig mye på babylaging heller egentlig.. og kommer nok heller ikke til å gjøre det på noen uker. Vi driver å kikker oss om etter hus, og har nå funnet drømmehuset!!! skal snakke med banken angående lån i neste uke, og visning er den 19. mai. Så nå går faktisk alle mine tanker på huset og huskjøp! Deilig å koble av maximalt fra dette babyhysteriet jeg har hatt...
 
 
 
oi! allerede ei uke etter EL!! denne pp går faktisk fort! helt utrolig egentlig. [:D]
 
NEI NEI NEI!!!!! for noen jævlige dager det har vært idet siste.. bare trasig i heimen no ja....
 
Hvorfor kan ikke ting bare klaffe for oss da?? hva galt har vi gjort???????????????????????????????????
 
ting som er pyton for tida..:
vi jobber mye, dødsslitne og orker derfor aldri sex .... blir dårlig med baby av slikt[:@]
Jeg har fått mensen for 14.måned på rad etter vi startet prøvingen [:@][:@][:@][:(][:(][:(][:(]
vi fant drømmehuset for et par-tre uker siden.. og ble superforelska i det når vi var på visning.. Men vi klarte selvfølgelig å "miste" det også i budrunden!!! [:@][:@][:'(][:'(][:'(]
 
Er det mulig da?? hvor mye negativ motgang skal et menneske tåle?? hadde liksom håpa på å få det huset, så vi fikk tankene over på oppussing, og hagearbeid etc i stedet for å tenke baby.. Det skal jo liksom være så lurt å ikke tenke på prøvinga......  MEN NEI DA!!!!
 
så vi må nok bare fortsette å bo i denne hersens blokka uten drømmehus og ikke minst uten drømmebabyen vår!........ kjenner babylaginga tærer veldig på oss..... vi har på en måte mistet motet begge to, og skjønner ikke helt poenget med å fortsette. Og vi blir mer og mer overbevist med at vi aldri kommer til å få barnet vi så sårt ønsker oss.  blir bare nok en nedtur dersom vi går til legen med dette.. for da får vi det liksom på papiret og slengt i trynet at : NEI dere vil aldri kunne få barn.
 
Huff... mye klaging dette........
 
uff.. jeg er så i villrede om dagen.. [&:] vet ikke om jeg skal bare satse videre med prøving uten videre utredning eller om jeg skal ta det store steget å ringe legen for en time.
 
åååhh ... hater dette!! noe av meg sier at dette ordner seg fint av seg selv, bare vær tålmodig..
mens den andre delen av meg sier at jeg absolutt bør oppsøke legen å få utredning/hjelp
 
Har prøvd å snakke med sambo om dette, men det virker ikke som han er så veldig interessert i noen slags form for utredning. Kanskje er han like redd som meg, for hva de skal finne...?
 
samtidig som jeg heller mest med å prøve videre selv, vet jeg jo at jeg bare utsetter problemet.. og jo før jeg får utredning jo fortere vil jeg nå målet med en liten baby...
 
hm... skal jeg stole på hun som har spådd meg da? hun så nemlig en graviditet i juni på meg.. med ei lita tulle... Måtte hun virkelig se riktig!!!!!!!
 
Heihei [:)]

Hvordan går det?
Ser du har blitt spådd.. Så spennende da [:D] Får håpe hun treffer ihvertfall [:D][:D]
Jeg ble spådd på BIM av 2-3 stk, men ingen hadde rett da. Så får håpe du har mer "flaks" enn det jeg hadde [:D][:D]

Det var faktisk ikke så skummelt å være til legen som jeg trodde det ble. Så synes ikke du skal bekymre deg over det. Og i tillegg, så slapp mye av babyfokuset taket siden henvisninga er sendt, det er bare å vente. Har hørt om flere som plutselig blir gravide mens de venter på utredning/behandling. Kanskje fordi at man stresser ikke så mye med det, og ting går mer av seg selv.

Håper dere har en fin pinse ihvertfall, og koser dere masse [:D][:D]

Klem
 
nå skjer det noe rart med kroppen min... [&:] vet ikke om jeg skal se det positive i det for å bringe fram et håp.. eller om det rett og slett er kroppen som bare tuller.
 
Skulle etter bv`s kalkulator hatt EL i går (torsdag), hvilket jeg stort sett bruker å få den dagen.. Men denne måneden er jeg heller usikker. Mandag og tirsdag hadde jeg sinnsykt mye slim, avtagende utover tirsdagen.. ingenting på onsdag,torsdag eller i dag. Hadde dessuten også el-smerter på mandag. Tok en el-test på tirsdag som ikke var helt positiv, men aner ikke om den var stigende eller nedad-gående ettersom jeg ikke fikk testet hverken mandag eller onsdag. torsdag var den negativ.
 
Har hatt sex lørdag, mandag og torsdag denne uka. så håper iallefall jeg har truffet rundt EL da. Men det som er nå er at jeg sitter her med kjempesmerter! skikkelig mensvondt!!! hva er det som skjer da????? bruker jo kun å ha det en dag i forveien for tr....
 
Håper bare dette er et tegn på kraftig El og at ting er på gang der inne. [;)] hvis ikke det er det... så aner jeg nemlig ikke hva dette er...
 
åååh jeg har så store forhåpninger denne måneden! vet det er utrolig dumt men... klarer bare ikke snu tankegangen![;)][;)]
 
i dag har jeg litt sånn merkelige følelser i magen.. litt sånn stramminger/sammentrekninger på en måte.. Kjennes ut som om noen klyper sammen magen min på et vis. Vanskelig å forklare.
 
i går følte jeg meg litt småkvalm på morgenen, men i dag jenner jeg ingenting igjen, så det tror jeg egentlig bare var en ønsketenkning[:D]
 
måtte tiden fram til IKM gå superfort!!!
 
Litt småuggen for tida. sulten og spiser ofte. Småkvalm, men ikke såpass at jeg må kaste opp[;)] så da skal jeg ikke klage. Tisser ofte, kjenner sammentrekninger i magen og "gulper opp" luft.  Og trøtt er bare en forbokstav hehehehe... Håper i det lengste at dette fører til en liten spire i magen min!!![:D]
 
Kjære høyeste makter la meg være gravid NÅ!!!!!!
 
oi.. her var det lenge siden jeg har skrevet ser jeg... Men som dere sikkert skjønner ble det ikke noen spire sist måned heller...[:(][:(] Bestemte da at jeg skulle ta en pause fra bv og fra prøving generelt. Ikke at jeg skulle starte på prevansjon igjen.. for all del, forstå meg riktig! Jeg skulle bare prøve å glemme hele greia nå i sommer og tenke på andre ting.
 
MEN det var jammen meg enklere sagt enn gjort. Går stadig vekk å tenker på det alikevel[:@] fant jo selvsagt EL denne måneden også, men testet ikke.  Hadde EL for en uke siden (forrige mandag) hadde sex lørdag og mandag.. men etter det tror jeg ikke vi hadde sex før torsdag eller noe sånt. Ble kjempelei meg selvsagt når sambo ikke "orker" sengehygge i den viktigste perioden... [:@][:@] Blir bare så drittlei!!
 
Nå går tiden mot ikm igjen.. men har null tro på at det har klaffet denne måneden. I så fall har det skjedd noe som jeg absolutt ikke skjønner.
 
jaja.. sommeren går nå iallefall.. og etter ferien bærer det til lege. Nå orker jeg ikke dette lenger. Må ha ting utredet iallefall.
 
Prøver fortsatt på det målet å ikke tenke så mye på babylaging før rundt den 20 august, når ferien er over. Håper jeg klarer å holde målet mitt.....
 
Hei

Hvordan går det med deg?
Her føler jeg alt alt er bare dritt.. Begynner å miste trua på dette her jeg [:(]
 
har mista trua fullstendig.. men vi prøver nå alikevel[;)]  Skal bestille meg time til utredning når jeg begynner på jobb igjen etter ferien. Gruer meg litt men
 
herregud dette gjør meg gal!!! nå hadde vi jo tenkt å kjøre på som fullt i sommer, og det gjorde vi jo forsåvidt også i forrige måned. Og da virka det jo som at jeg muligens fikke en liten spire men som glapp igjen veldig tidlig.. men dette finner jeg aldri ut av. Planen var å kjøre på for fullt denne måneden også, (EL ca onsdag).. men nå ser det ut til at det ikke blir slik. så da blir det en telefon til legedamen min når tanta er over. Må i allefall se til å få tatt en GU og lagt fram problemet vårt. Har tross alt prøvd siden mai -08, så det er vel ikke så mye å vente med mer.
 
ok.. da kjenner jeg helt klart at tanta er på vei denne måneden også. Så når jeg vet for sikkert at prøvinga ikke funka denne måneden heller... så er det bare å skride til verket å ringe legen. Venter et par dager ut i tanta før jeg ringer.. så slipper jeg i allefall å ha blødninger når jeg er der.. Blir ille nok uansett sikkert..
 
er bare drittlei!!! [:(][:(][:(][:(][:(][:(]
 
alt er bare dritt................... negativ til tusen for tiden! drømmen vår kommer ALDRI til å gå i oppfyllelse[:(][:(][:(][:(][:(][:(]
 
jeg får bare prøve å være glad for at jeg har verdens beste kjæreste, og ganske snart en liten valp i huset...... så får jeg vel bare godta at vi aldri får barn selv.
 
life sucks... fortsatt ingen spire!! klarer ikke glede meg over at det er advent og verdens mest koseligste høytid foran oss en gang.. Alt er bare trist og leit. Skulle jo liksom sitte her med enten et lite barn eller en kulemage nå....[:(][:(][:(][:(]
 
Skjønner det må være frustrerende å gå og håpe hver eneste måned og at det aldri skal klaffe! Ser du har skrevet om utredning, kommet i gang med det ennå eller? uansett, ønsker dere masse lykke til og krysser fingrene for dere[:)]
 
kjære høyere makter!
 
jeg ber en bønn om at dette skal bli vår måned. At jeg skal få ha en liten spire i magen min nå. La meg oppdage en positiv test og utebliende menstruasjon over helga.
Da kommer jeg til å bli verdens lykkeligste person!!!
 
På forhånd takk
 
Back
Topp