Muslimer/burka *fødsel*

TinaCelineeey

Forumet er livet
Jeg kom til å tenke på en ting...Muslimer (?) går jo med burka,eller hajib,eller noe annet så vi ikke kan se dem (noe som egentlig gjør meg veldig redd..når de bare har sånn på hodet er det greit,en forann ansiktet også[&o]blir faktisk skikkerlig engstelig jeg.....ikke fordi jeg er rasist,men fordi jeg ikke ser hva som sjuler seg bak)

Jo..poenget..
De går jo med det for at dem ikke skal vise kroppen sin, ikke sant?

Men når de skal føde....hva gjør dem da??[8|]
er det et unntak å føde??
eller må de klare seg selv??

(håper ingen blir sure nå og starter en krangletråd....for jeg bare lurer! er ikke rasistisk ment på noen måte!)

Ja, føder de i burka i Norge??

Vet i andre land, praktiseres nok det litt mer annerledes...

Kjempe nysgjerrig [8|]

tror det er ekstramet få som går med burke i norge.......

Burka er vel hele den drakta som dekker aboslutt hele kroppen, men hijab er hodeplagget de bruker for å skjule håret?? Eller tar jeg helt feil??

Jeg kan ikke si jeg har sett noen med burka her i Norge, men nå bor jeg langt utpå landet da, så det kan jo ha litt og si. Men kan ikke huske å ha sett det da jeg bodde i Oslo heller..

Jeg hadde ei venninne på barneskolen som brukte hijab, men tok den av når hun var hjemme, for det gjorde ikke noe om familien så håret hennes. Og det gjorde heller ikke noe om andre jenter/kvinner så det, men andre menn skulle ikke se det.. Tror det var sånn..

ORIGINAL: TinaCeline

jeg har sett mange med burka jeg[8|] muslimene på skolen hadde det

gått på skole i afganistan eller?[8|]

ORIGINAL: Black Beauty

ORIGINAL: TinaCeline

jeg har sett mange med burka jeg[8|] muslimene på skolen hadde det

gått på skole i afganistan eller?[8|]

Storhamar vgs - hamar

http://no.wikipedia.org/wiki/Burka

Tror aldri eg har sett noen med burka i Norge..!

Burka har jeg sett flere voksne damer med der jeg gikk på skole og jobba....

Flott at det ikke bare er meg som har sett burka'r i norge.

MEN jeg sppurte ikke om noen hadde sett det..
Jeg spurte ang. fødsel...
Ingen som vet??

Jeg har sett folk med burka i dag jeg. Og jeg har nettopp stått opp og ikke vært ute ennå. Er sykt mange på Hamar, tanken på at byen er liten. 

da jeg bodde i oslo så jeg flere som gikk sånn...synes det var litt skremmende å gå forbi...ser jo skummel ut[:o]

De føder sikkert uten burkaen på, de er jo ikke helt primitive....
Det er sikkert kun damer tilstede under fødselen.

Men jordmødrene da? Har de burka på?[:-]

ORIGINAL: Regan

De føder sikkert uten burkaen på, de er jo ikke helt primitive....
Det er sikkert kun damer tilstede under fødselen.

Men jordmødrene da? Har de burka på?[:-]

Sign..
Det er jo liksom mannfolk de skal skjule seg for, så de ikke er fristende for dem...

muslimer på sykepleier skolen sier ihvertfall at de kan stelle kvinner, men ikke menn, så da kan vel kvinnene kle av seg for kvinnene? så lenge det ikke er en mannlig ansattt som kommer inn, så går det vel greit da?

Back
Topp