Er 16 uker i dag og har en del murringer i magen. Andre med murringer/menssmerter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du forklarer kynnere ;-) helt vanlig i svangerskapet og de blir til tider litt sterkere ;-) og velkommen i kynnerklubben ;-)Jeg er 17 uker i dag, og har også murringer - og noen ganger føles det som om magen blir litt hardere. Vanskelig å forklare..
Du forklarer kynnere ;-) helt vanlig i svangerskapet og de blir til tider litt sterkere ;-) og velkommen i kynnerklubben ;-)
Man får det når man er stresset eller har vært stresset. Jeg har hatt kynnere i over to uker nå, og jeg har ikke hatt det de siste to svangerskapene, har bare hørt om detKan man få det etter sex? Da tror jeg faktisk jeg og har hatt det.. Varte ikke lenge da.
Du forklarer kynnere ;-) helt vanlig i svangerskapet og de blir til tider litt sterkere ;-) og velkommen i kynnerklubben ;-)
Når magen blir litt stram og hard er det ingen tvil ;-)Haha, så vittig - jeg lurte litt på om det var det, men var veldig usikker. Takk for oppklaring![]()
![]()