Murringer

Ja, jeg får det av og til. Spesielt på kveld eller morgning. Er 13 uker

Jeg er 17 uker i dag, og har også murringer - og noen ganger føles det som om magen blir litt hardere. Vanskelig å forklare..

Jeg er 17 uker i dag, og har også murringer - og noen ganger føles det som om magen blir litt hardere. Vanskelig å forklare..
Du forklarer kynnere ;-) helt vanlig i svangerskapet og de blir til tider litt sterkere ;-) og velkommen i kynnerklubben ;-)

Du forklarer kynnere ;-) helt vanlig i svangerskapet og de blir til tider litt sterkere ;-) og velkommen i kynnerklubben ;-)

Kan man få det etter sex? Da tror jeg faktisk jeg og har hatt det.. Varte ikke lenge da.

Jeg oppdaget min første kynner igår. Trodde det var tidlig. Hadde masse kynner e med førstemann, men husker ikke at de startet så tidlig.....

Kan man få det etter sex? Da tror jeg faktisk jeg og har hatt det.. Varte ikke lenge da.
Man får det når man er stresset eller har vært stresset. Jeg har hatt kynnere i over to uker nå, og jeg har ikke hatt det de siste to svangerskapene, har bare hørt om det :-) varer bare en liten stund, men kan øke litt i smerteomfang...

Men jeg har hatt et par dager med mye nå, også kan det gå en uke eller to til neste.. Flere som har sånn? Er det fordi magen vokser?

Haha, så vittig - jeg lurte litt på om det var det, men var veldig usikker. Takk for oppklaring ;) :)

15+1 i dag og har i flere uker hatt voksesmerter i nedre del av magen (livmor), kjenner det når jeg rører på meg/ er i bevegelse.

Regner med det er helt normalt, er førstegangs.

Har begynt å få kynnere selv. I romjulen var vi i Paris, og gikk opp mot 1,5 mil daglig- mye bygåing- og da gå kroppen beskjed mot slutten av dagen! Får det når jeg er sliten. Var ekstremt plaget med kynnere forrige svangerskap, men da kom det ikke før rundt uke 25. Så litt bekymret for hvordan dette vil bli, med så tidlig start. :/

Hatt kynnere siden 1 tri både sist og denne gang.. Har også mye maserier regelmessig hver kveld fra uke 33-34 å jeg da.. Kroppen min gjør seg ferdig med sammentreknigene før fødsel så den tar kortest mulig tid :P

Har mye kynnere jeg også. Ser på det som en fordel, som nuttakanutta sier over her, kroppen trener til riene under fødsel, jo mer jo bedre. Hadde ekstremt mye kynnere med førstemann, og fødselen varte i 20 min :D Færre med minstemann og laaang fødsel. Overbevist om at det henger sammen. Så jeg priser kynnerene mine :D

Back
Topp