Tok en ny eBay-test nå halv ett på nesten fire timers oppsamlet urin, men den var blenda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok en ny eBay-test nå halv ett på nesten fire timers oppsamlet urin, men den var blenda.
Hmm.. Test igjen i morgen tidligTok en ny eBay-test nå halv ett på nesten fire timers oppsamlet urin, men den var blenda.

Hmm.. Test igjen i morgen tidlig![]()

Så fantastisk! Gratulere så mykje!Må jo oppdatere her også! Holdt meg i nesten fem timer på ettermiddagen og tok en BT-strimmel:Vis vedlegget 229053
Svak, men tydelig nok?
Ble gira, og tenkte at jeg like gjerne kunne svi av CB Early-testen med det samme, og den ble jo så fin!Vis vedlegget 229054
Hadde ikke tenkt til å tørre å si noe til mannen før evt i morgen, men med en så fin strek så turte jeg, og han ble SÅ glad
Utenpå meg selv i kveld!![]()

Gratulerer!Må jo oppdatere her også! Holdt meg i nesten fem timer på ettermiddagen og tok en BT-strimmel:Vis vedlegget 229053
Svak, men tydelig nok?
Ble gira, og tenkte at jeg like gjerne kunne svi av CB Early-testen med det samme, og den ble jo så fin!Vis vedlegget 229054
Hadde ikke tenkt til å tørre å si noe til mannen før evt i morgen, men med en så fin strek så turte jeg, og han ble SÅ glad [emoji813]blue
Må jo oppdatere her også! Holdt meg i nesten fem timer på ettermiddagen og tok en BT-strimmel:Vis vedlegget 229053
Svak, men tydelig nok?
Hadde ikke tenkt til å tørre å si noe til mannen før evt i morgen, men med en så fin strek så turte jeg, og han ble SÅ glad
Gratulerer så mye Gratulerer så mye![]()
ÆhhGratulerer så mye
![]()
Wooohohooo! Gratulerer![emoji1][emoji173]️
Gratulerer så mye! [emoji1] Så fine streker!
Tusen takk fine damer!
Skrekkblandet fryd, det er jo så tidlig, bare 3+4, og i min alder har man visst 50% sjanse for å miste. Men nå vet vi i hvert fall at jeg fortsatt kan bli gravid, så da kan vi evt prøve igjen hvis det går galt.
Da har vi samme termin dersom begge rekker mållinjen[emoji1][emoji173]️[emoji173]️