Moxies dagbok

Iih, det der må jo bare være babystrek [emoji1][emoji1][emoji173]️

Må jo oppdatere her også! Holdt meg i nesten fem timer på ettermiddagen og tok en BT-strimmel:
IMG_3601.JPG

Svak, men tydelig nok?

Ble gira, og tenkte at jeg like gjerne kunne svi av CB Early-testen med det samme, og den ble jo så fin! :love7
IMG_3602.JPG

Hadde ikke tenkt til å tørre å si noe til mannen før evt i morgen, men med en så fin strek så turte jeg, og han ble SÅ glad :Heartblue

Utenpå meg selv i kveld! :happy093

Må jo oppdatere her også! Holdt meg i nesten fem timer på ettermiddagen og tok en BT-strimmel:Vis vedlegget 229053
Svak, men tydelig nok?

Ble gira, og tenkte at jeg like gjerne kunne svi av CB Early-testen med det samme, og den ble jo så fin! :love7Vis vedlegget 229054

Hadde ikke tenkt til å tørre å si noe til mannen før evt i morgen, men med en så fin strek så turte jeg, og han ble SÅ glad :Heartblue

Så fantastisk! Gratulere så mykje! :Heartred:Heartred

Må jo oppdatere her også! Holdt meg i nesten fem timer på ettermiddagen og tok en BT-strimmel:Vis vedlegget 229053
Svak, men tydelig nok?

Ble gira, og tenkte at jeg like gjerne kunne svi av CB Early-testen med det samme, og den ble jo så fin! :love7Vis vedlegget 229054

Hadde ikke tenkt til å tørre å si noe til mannen før evt i morgen, men med en så fin strek så turte jeg, og han ble SÅ glad [emoji813]blue

Gratulerer!

Svak, men tydelig nok?

Ja!!!!!! Gratulerer!! Nå kan du komme inn til oss i marsgruppen [emoji322][emoji16]

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så mye :)
Æhh :D:Heartred Gratulerer så mye :D

Wooohohooo! Gratulerer![emoji1][emoji173]️
Gratulerer så mye! [emoji1] Så fine streker!

Tusen takk fine damer!

Skrekkblandet fryd, det er jo så tidlig, bare 3+4, og i min alder har man visst 50% sjanse for å miste. Men nå vet vi i hvert fall at jeg fortsatt kan bli gravid, så da kan vi evt prøve igjen hvis det går galt.

Tusen takk fine damer!

Skrekkblandet fryd, det er jo så tidlig, bare 3+4, og i min alder har man visst 50% sjanse for å miste. Men nå vet vi i hvert fall at jeg fortsatt kan bli gravid, så da kan vi evt prøve igjen hvis det går galt.

Da har vi samme termin dersom begge rekker mållinjen[emoji1][emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp