Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 226654 Vis vedlegget 226655
PP1 CD16
Ny positiv test i dag, og tempen fortsatt lav. Så da regner jeg med eggløsning i morgen og at tempen går opp på søndagDa blir det vel aksjer både i dag og i morgen i tillegg til en god innsats lenge nå - og en veldig fornøyd mann
![]()
Det er mulig du har eggløsning i dag, mange har den på dag 2 med positiv test nemlig, og den lave tempen øker mistanken min. Blir spennende å se tempen i morgen, jeg blir ikke overrasket om den øker allerede da - selv om det ikke er usannsynlig at økningen først kommer på søndag. Det er uansett eggløsning rett rundt hjørnet.![]()
Eggløsningsstøvet kom visst endelig frem.
![]()
Tror du det? Håper veldig du har rett! Bør jeg kanskje teste igjen i kveld for å se om den har blitt negativ, eller kan jeg bare vente og se på tempen i morgen?
Jeg hadde testa ikveld også av ren nysgjerrighet, men hadde uansett lagt det inn som positiv test i FF. Den setter ganske rett EL uansett, i alle fall om du får et godt temphopp.Norri her inne fikk jo satt EL på dag to med positiv EL-test f.eks. Men av nysgjerrighet hadde jeg testa på kvelden, og lagt inn notat på det dersom den er negativ. Men det gjør ingenting om du bare avventer og ser an tempen nei.
![]()

Takk - er nysgjerrig nok til å teste selv... Er irritert på meg selv for at jeg misset tempen de dagene forrige mnd når jeg nok hadde EL. Håper ikke lf blir under 10 dager nå når EL kom senere enn jeg hadde tenkt. Forrige syklus var bare på 25 dager, og nå er jeg på CD16![]()
Ser veldig ut som du er i dpoland daPP1 - 2 dpo
Vis vedlegget 226731
Håper det er 2 dpo i hvert fall, og at ikke den høye tempen i går skyldtes noe annet, for i går ble det ikke aksjer. Jeg hadde en liten dip på CD18 forrige mnd også. Håper på kryss i morgen!
Får vel gjøre innhugg i ananasen min i dag, da!
Ja, jeg sjekket og fant det samme, så har endret til det nåJeg sjekka på adjusteren på whenmybaby.com, og den sa 36.65 så ser ut som den siste tempen var mer rett ja. Nå ville du fått kryss uansett så spiller ikke så stor rolle, annet enn for ev. senere sammenligningsgrunnlag (men det skal jo ha klaffa nå så da er det i alle fall ikke nøye!).

Kommer nok til å teste tidligere pga at jeg pleier å ha kort lf, ellers rekker jeg jo ikke å teste, men man får vel ikke noe raskere stigning av hcg ved kort lf...